1.9.2011

Hämärää peliä & ihania suunnitelmia

...Onkohan ikinä tullu blogia tähän aikaan päivästä? Ei varmaan. Eikä toivon mukaan kauhein usein tulekaan.

Tässä hienojen sattumien takia oon nyt jo valmiina lähtemään kouluun, mutta pitäis lähteä vasta 08.45 bussilla. Syy tähän hienoon aikataulujen epäonnistumiseen on se, että: mun ois pitäny tänään mennä käymään opon luona 9.00. Mulla alkais koulu oikeasti vasta 9.45. Koska äiti päätti mennä pyörällä töihin, mun piti mennä iskän kyyillä keskustaan että oisin vallanmainiosti ehtiny opolle, mutta iskä tuossa äsken ettei se meekään tänään töihin. Mun tuurilla nyt ei oikein löydy bussia millä ehtisin sinne opolle, joten jouduinpa taas laittamaan viestin että täytyis siirtää aikaa. *sigh* Ärsyttää aivan tajuttomasti... Ahisti eilen jo ajatuski että ois pitäny mennä sinne opolle ja sain sitte itteni kuitenki illalla prepattua siihen että pakko mennä. Nyt sit piti kuitenki perua se aika. Kaiken hyvän päälle ku heräsin mua väsytti niin paljon että ois tehny mieli mennä nukkumaan, mutta ofc revin itteni ylös sängystä ja ehin laittautua melkein kokonaan ennen ku sain kuulla että jaa enpäs menekään sinne.
En usko että opo suuttuu ku en taaskaan pääse, mutta kyllä se silti ärsyttää ku jouduin taas perumaan. Laitoin kyllä samantien siihen viestiin että ensi tiistaina haluaisin tulla, mutta kuitenki. Kaikki jotka vähänkään tuntee mua niin tietää että oon tällasissa asioissa tosi, tosi huono. Siinä mielessä siis että vedän kauhean stressin ja jotku tällaset pienet jutut ahistaa ja harmittaa niin perkeleesti...

Noh onpahan aikaa kirjottaa blogia...

En taho mennä nyt nukkumaan ku sitte ku herään on mukava alkaa uuestaan korjailemaan meikkiä ja hiuksia ku tietenki unessa ne menee vähän päin honkia. *Päivitän varmaan joka kolmas minuutti wilmaa ja ootan et se opo vastais, jotenki ootan että tulee joku raivo viesti siltä... XD * Ei kai tässä sit muu auta ku vaan ootella että kello ois puoli yheksän.. : /

Eilen oli melkonen päivä taas. Tulin taas kaupunkiin aikasessa (09.30) ja lähettiin Katan kanssa vähän ostoksille. Eka Anttilaan ostamaan sukkia (XD) ja puuteria, toki tarttu mukaan muutama taivaallinen donitsi... (en voinu vastustaa) Sit oli vuorossa Lindex, mistä Kata osti itelleen hienon kauluspaidan ja minä farkut ja über söpön hatun.







Keela sitte liitty meän seuraan ja kävästiin vilkasemassa mulle wanhoihin sitä pukua. Ei ikävä kyllä löydetty oikeastaan sellasta hyvää. Kokeilin yhtä punasta olkaimetonta, missä on sellanen jännä helma ja se oli tosi nätti, mutta se hinta.... joo ei kiitos. Kateltiin sitte kotona vähän illalla pukuja ja löyettiin äitin kanssa mulle just sopiva puku. En kuitenkaa näytä sitä, koska se on sitte vasta teille yllätyksenä ku on wanhat. ; )

*...se opo ei oo vastannu vielä ;_;*

Oho onpa aika menny äkkiä... No joo istuin mää hetken äsken keittiössäki juomassa teetä iskän kanssa, mut on aika menny siltiki äkkiä. D: Puolituntia ja pitäis lähteä käveleen. : s

Tää kuva on jotenki tosi, tosi oudolla tavalla epäilyttävä...
Noh anyway, sen jälkeen ku oltiin käyty kattomassa wanhoihin pukua mentiin koululle ja tekastiin Katan kanssa äkkiä meän mantsan esitelmä valmiiksi, joka on mun tietääkseni tarkotus esittää tänään... :'D Sit taas siihen samaiseen puistoon ku viime viikollaki ja siellä oli kyllä taas varsinki Keelalla meno päällä. XDDD








Kohta pitäis lähteä. : ( Nyt jotenki meni jo tästä päivästä (koulun osalta) kokonaan kaikki into. Onneksi Kata tulee meille tänään koulun jälkeen ja se varmasti piristää mun päivää. ♥

Saapa nähä mitä kauheuksia me keksitään tänään tehä. : D

Huomenna onki jo perjantai. ♥ Ei haittaa ollenkaa. : 3

Hohoo pitkästä aikaa blogi jossa en oo viel kertaakaan puhunu mistään sarjasta. XD Sorry.

Argh pittää nyt oikeasti vaan unohtaa toi aikataulujen kämmäys ja koittaa olla kokoajan tarkistamatta tuota wilmaa. Nyt kävi näin ja ei maha ennää mittään. : ((

Ai niin tosiaan, piti sanoa niistä mun ihanista suunnitelmista! : D Elinan kanssa tosiaan vietetään iltaa ens viikon viikonloppuna. Sitte ollaan Katan kanssa pohdittu sellasta hemmottelu-iltaa, mutta ei oo vielä mitään hajua että millon se järjestyy. :'D Keelan kanssa joku viikonloppu taas biletetään oikein olan takaa ja sit syyslomalla, sen ekana viikonloppuna mää lähen Katan kanssa käymään Helsingissä. ♥ BUUJAA ; DD Oon mielissään ku kerranki mulla on jotaki muutaki tekemistä viikonlopuille ku vaan istua yksin kotona koneella. ♥
Ah sit halloweeniakaan ei saa unohtaa. Keelan kanssa eilen puhuttiin että järkättäis jotaki menoa sillon. : D Mää niin rakastan halloweenia!!! ♥♥♥ Sillon on niin mukava pukeutua ja bilettää. XD

Oho... Joo nyt vois lähteä laittaan kenkiä jalkaan ja takkia päälle. D:

Moikkaaaaa o/ ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti