3.9.2011

Sinne meni seki idea...

Oli tarkotuksena mennä Traconiin (mikä on tänään), mutta eipä se sitte onnistunukaan. Ikävä kyllä en täältä halunnu lähteä yksin mihinkään Tampereelle hengaan traconiin, koska poikkeuksetta, jos lähen yksin jonneki coneihin niin joudun myös olemaan siellä yksin. Vaikka kuinka mulla ois tuttuja tai kavereita siellä muilta paikkakunnilta. Eli en sitte menny... : (
Ärsyttää ku Oulussa ei ikinä oo mittään muuta ku joku buujaa animeseminaari... Jees... Sinne en oo viel kertaakaan jaksanu mennä ku sen mukaan mitä siitä oon kuullu se on melko lame tapahtuma. Varmaan ikinä tuu näkemään Oulussa jotaki conia. *sigh* Sääli. Oon varma että tänneki tulis kyllä paljonki porukkaa osallistumaan siihen, jos sellanen nyt järjestettäis. Aivan ilosesti jossaki Madetojan talolla pitäis sellasen. Ne ihmiset jotka päättää tällasista niin hox hox, miks Oulu aina unohetaan??? Kyllä jossaki Kemissäki, joo. Kyllähän niitä sielläki järjestetään, mutta Oulussa eeei.

Oho vois keskittyä. D: Katon samalla YouTubesta joitaki ihan tyhmiä videoita. XD

Hohoo tänään tekis mieli taas kokeilla jotaki uutta meikkiääää. Tai tehä jotaki isompaaaa. : DD Jos keksisin jotaki tosi siistiä niin ois kiva. : /

Eilen sain idean päivittää mun Mozillan ja voi mitä kaikkea mää oon missanukaa. ;_; Mää jostaki syystä aina unohan päivittää kaikki ja sit oon ihan hämillä'ni ku päivitän ja tulee niin monta uudistusta.

Nanannananananananana~

Huomaa vissiin etten keksi mittään kirjotettavaa? : D Näin eilen unta että yks tosi lame tyyppi joka käy mun hermoille täällä *siis täällä, täällä D: *  oli kirjottanu johonki omaan blogiin johonki niinku vastuksen mulle ja sitte sei ollu tajunnu et se näkyy kaikille nii sit ku minä ja joku 10 muuta tyyppiä mentiin vähän kommentoimaan sille. Se oli melko herkku uni, tosin irl en ikinä jaksais edes vaivautua vastaamaan sellaseen mittään. :''''D

Taisin jo aikasemmin sanoa että suunniteltiin halloweeniksi väähän bileitä ja ne nyt ilmeisesti toteutuu. : D En oikeasti enää yhtään jaksais odottaa että olis jo halloween. Pietään ne halloween juhlat syysloman viimesenä viikonloppuna eli siis ööööh.... viikolla 43. Halloween ois oikeasti vasta niinku maanantaina mut me pidetään ne juhlat jo sitä edeltävänä viikonloppuna, koska kuka haluaa julhia maanantaina? No one. D:
Meinattiin tehä kakku, muffineja, muita naposteltavia, boolia (alkoholitonta, ainaki niin mää oletan), etc. ja koristella ne kaikki sitten halloween tyyliseksi. Pääsee kerranki revittelemään oikein kunnolla ite koristelun kanssa ja tehä kaikesta kunnolla niinku "pelottavan" & "ällöttävän" näköstä, tosin toki niin että se on kaikki tosi siistin näköstä... XD Tossa lauseessa ei ollu yhtään mitään järkeä.
Lievästi sanottuna oon pettyny, jollen jopa vähän cedä herneitä nenään jos ne bileet ei onnistukaan. Tää on taas sillee vähän huono että ollaan jo nyt ihan intona suunniteltu kaikki, koska melko varmasti homma sitte kuitenki kusee jos mää ootan liian innolla jotaki. :'D Kuulostaa vähän angstiselta, mutta niin käy aina. Mun on parempi ite aina odottaa sitä huonointa mahdollista tulosta, muuten mun odotukset menee ihan päin helvettiä. : (
En tajua miksei Suomessa juhlita Halloweenia kunnolla ku se on mun mielestä niin ihana & mukava juhla. D: ♥


Apua ku mulla ei oo edes kuvia tälle päivälle paljoa ollenkaa. D: THIS IS TERRIBLE!!!

Voi ku ne mun ripset tulis jo niin voisin ainaki niistä tehä sellasen "haul" videon. ;_; Sais ainaki jotaki materiaalia YouTubeen. Ärsyttää ku oon sellasen osalta melko mielikuvitukseton ihminen niin en sitte ikinä saa YouTubeen tavaraa melko reippaalla tahilla, niin ettei tulis jotaki "viimeksi lisätty video 2kk sitten". Koska kiva kaikille jotka on tilannmu mun kanavan.... : s Muuten kyllä, mutta oon niin arka puhumaan videolla. : (
Mun piti tehä se tutorial hiusten leikkaamisesta, mutta jotenki en oo saanu sitä aikaseksi. Outoa tehä hiusten leikkaamisesta video, jossa en kuitenkaan ite leikkaa omia hiuksia. *En halua leikata viel ku vasta leikkasin*

Voi mielikuvitus, ole kiltti ja tuu takas mun luo, koska mun YouTube intohimo kärsii! ;_;

Tosin se videokameraki auttais asiaa. Vois oikeasti hommata sen pikkuhiljaa. Mua vaan pelottaa että mulla menee ihan kaikki rahat... XD Vaikka tiiän ettei mulla nyt kaikki menekää...

Oikeastaan voisin nyt mennä isille sanomaa siitä kameran hommaamisesta. : o

Moikkaaa ♥ (ellen sitte viel illalla kirjota, tosin pitäis tänään jo ehkä vähän lukea matikan testiiiiiin)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti