17.9.2011

Hahaa batman!!!

Mm-m otsikolla ei oo mitään tekemistä minkään kanssa. : ) Eikö ookki kiva?

Okei joo asiaan.

Lukijoita on ruhtinaaliset 29 (siis tossa julkisessa palkissa) ja silti minä laiska paska skippailen blogipäiviä... : D Luuseri, mikä luuseri. Mutta määpä kerron että meillä luusereilla onki hauskempaa!!! ; ) <--- wtf..


Hmm.. Eli viimeksi blogi tuli kirjotettua keskiviikkona?

Torstaina oli aivan normi päivä muilta osin ku että iskä lähti mummolaan poikien kanssa vähän metsästään ja jäätiin äitin kans kahestaa kotia. Tosin äiti oli tostaina ja perjantaina myöhään töissä niin köpöttelin sitte yksin kotona. Onneksi mulla ei ollu vain tylsää vaan kuolettavan tylsää ja se kruunaski varmaan koko huonon viikon, joka on nyt onneksi ohi. : ) (mun viikko kestää ma-perjantai aamu ja sitte alkaa happy time aina sunnuntai aamuun asti jollon sit alkaa se "päivä ennen ens viikkoa" -päivä)
Torstaina tekasin sen hunnun loppuun ja vähän taisin länttäilä kädenjälkiä siihen mekkoonki. Kirjottelin esseen melkein loppuun ja muuta kummalisuuksia en sitte tainukaan tehä. : o
Eilen piti esitellä sitä mun esseen aihetta ja rakennetta etukäteen jo vähän koko meän filosofian ryhmälle ja noh se nyt meni mite meni. Ope kehu (vissiin ku ei siitä ikinä ota selväää...XD) ja sit sano että voin tehä koko kurssin työn sen esseen yhteydessä että ei tarvi mennä kokeeseen ja niinhän mää sen oonki jo tehny. Siinä ku kertoilin ja muitten kanssa sit pohdittiin sitä esseetä niin tuli kyllä jonkuverran sellasia juttuja siihen mitä voisin ehkä laittaa jos vaan jaksaisin lisätä ne. Oon jo pohdintaosiossa niin saas nähä jaksaako alkaa lisään sinne väliin mitään... XD Sitte ku tulin kotia tuli vähän inhottavia suunnitelmien peruuntumisia ja ne lievästi sanottuna harmitti.


Kun sitä aikaa sitte löytyki niin päätin vähän meikkalla ja tehä siitä sitte YouTubeen videon ettei tulis kauheaa taukoa taas videoitten välille. :'D Meikki onnistu omasta mielestä ihan hyvin ja tuli kyllä omasta mielestä onnistuneita kuviaki. ; ) Video onnistu taas vähän huonosti, kiitos mun ihanan atm kameran. Se haluaa yksinkertaisesti aina yhtäkiä tarkentaa tai muuttaa valoja videon aikana, eikä sille asialle oikeastaan voi tehä mitää. Onneksi on se videokameran hommaaminen tässä nyt mielenpäällä niin ei sitte kovin kauaa tarvi katella surkea laatuisia videoita. : 3
Mun kanavaaki YouTubessa seuraa huimat 84, joten ei tee enää mieli pitää taukoja videoitten välissä. :'D Btw oon tosi ylpeä noista 84 tilaajasta. ♥ Joku aika sitten olin viellä jossaki 40 menossa, niin on se nyt aika huima edistysaskel. XD Rakkautta kaikille 84:lle!!!
(✖~◕ ω◕~)/ ♥ \(~◕ω ◕~✖)










Siinä vähän kuvaa siitä hunnustaki!! Ja ps. nyt aijon spämmätä kaikki kuvat tänneki... XD koska siis tehän niin tykkäätte katella mun naamaa teän näytöillä. ; ) NOT.


Siinäpä olis vähän eiliseltä kuvia. : ) Henk. koht. oon sitä mieltä että nuo huntukuvat onnistu tosi hyvin. :''DDDD Kerranki oon tyytyväinen johonki omiin kuviin. D:










Siinäpä sitte linkki siihen videoonki ---->







Keelalle ja Merituulialle glooriaa eilisestä ku ne molemmat piristi mun päivää niin ihanasti. ♥
Keela: "Mulla on maailman kaunein morsian" (mennään sinne zombiewalkiin morsiammena ja puolisona)  <--- ;u; Kukapa ei vois rakastaa ku on noin ihania kavereita!? ♥ Merituuliaki on niin ihana. ;___; Katasta ja Elinasta puhumattakaa! Mulla on varmaan maailman parhaat kaverit, no joke. Pakko rakastaa.





Tässä mietin että jospa alottais sellasen "päivän vanha kuva" käytännön. : o Laittais aina blogipäivänä yhen vanhan kuvan tänne. Olis ainaki jotaki mihin verrata tämän hetkistä ulkomuotoa ja tyyliä. :'D Löytyis niin paljon kaikki vanhoja kuvia ja niitä on oikeasti tosi hauska katella joskus. :'D Kaikkea multa löytyyki ja kaikkea munki on pitäny väsätä... XDDD

Eka vanha kuva on... TIDIDIDITITITITIIIII!!!! TÄSSÄ!

omg wtf is this... aivot sulaa. varmaan vuosimallia 2007
Noni nyt sit meen hommaan elämän jonneki muualle. ; )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti