7.9.2011

Hype, hype, hype, en sitte jaksanukaan.

Too bad tää kuva ei liity mitenkään mihinkään
Tänään ois Lyseon hype päivä. Mutta just en menny. :'D Liikunta ei oo mun juttu ja sitä vielä sitte kokopäivä? No way. Filosofiankaan tuntia ei pidetty sen takia niin eäääh. Jäin kotia. Ajattelin viettää ihanan rennon päivän kotona ja vaan nukkua ja kirjotella esseetä, mutta ei. Äiti sitte keksi että just tänään mun pitää mennä käymään terveyskeskuksessa ottamassa joku rokote... *sigh*

Paska ku en taas tänään oo yhtään blogituulella. : (

Noh mutta kuitenki...

Eilen oli se kammottava opolla käynti, joka osottautuki melkein turhaksi. Vaihettiin yhen kurssin paikkaa toiseen jaksoon... Nyt kuitenki on aika selkeä jo et millon kirjotan ja mitä kirjotan, niin kaikki on nyt siltä osin ihan ok ja se on kyllä hyvä juttu. Ei tarvi enää sitä miettiä. Eka meinasin et osin tosiaan nyt keväällä kirjottanu englannin, mutta se jääki nyt sitte ens syksyyn. Ei siis tarvi kirjotuksiakaan vielä alkaa pelkään.
Sit oli kans se matikan testi... Luin siihen koulussa Katan kanssa yhessä ja tajusin ainaki omasta mielestä ihan hyvin ne asiat. Testissä sitte eka ja toka tehtävä tuntu melkein liianki helpoilta ja pelotti että olin ymmärtäny  ne väärin ku ne oli muka niin helppoja. Kolmannessa tehtävässä sitte hakkasin päätä pöytään. Siinä tehtävässä ei ollu mulle mitään päätä eikä häntää, eikä mulla ollu harmainta ajatustakaan siitä että miten se olis pitäny laskea. Se jäi sitte tyhjäksi. Onneksi ku tarkistettiin se testi heti sen jälkeen ku se oli tehty niin sain ekan ja toka tehtävän kokonaan oikein, eli saan mää siitä sen 4/6 pistettä, mikä on mulle tosi, tosi hyvin. Nyt on ansaittu 4 pistettä jo koetta varten, saas nähä paljon tarvii yhteensä että pääsee kurssista läpi...

Eilen oli kans kumma ku yleensä neljältä bussi on tunnetusti aivan täynnä. Siis niin täynnä että siinä vaiheessa ku on mun pysäkki mistä nousen kyytiin Oulussa joutuu noin 70% todennäköisyydellä seisomaan. Mut eilen kuitenki bussilla oli tosi tyhjää. Katottiin Sophian kanssa kelloa varmaan 4 kertaa ja mietittiin että oltiinko me menty väärään bussiin ku siel oli niin tyhjää ettei koko matkan aikana tarvinnu kenenkään edes seisoa. Yleensä niinku 10 vaille kolmenki bussi on niin täynnä että siellä joutuu jo seisoon niin oli outoa että eilen ei kenenkään tarvinnu. : o

Oliski mulla oikeasti tollaset tatuoinnit ;_;
Ylihuomenna perjantai... ♥ oon tosi mielissään, koska Elina saattaa tulla jo perjantaina, mut viimestään sillon lauantaina. En vielä tiiä että mitä me tarkalleen tehään, mutta hauskaa me pidetään niinku aina. ; ) Siitäki syystä oon ilonen että oon saanu tänään kirjotettua sitä mun esseetä tosi paljon (vaikka alotin koko paskan alusta eilen niin oon jo kirjottanu 4 sivua) ja mun ei tarvi sitä tälle viikonlopulle stressata. Kunhan vaan sitte ens viikolla saisin kerättyä voimia siihen et kirjotan se loppuun niin sitte se koko huoli on ohi. Tänäänki kyllä tuun jatkamaan sitä esseetä vielä. Ties kuinka pitkälle mää pääsenkää. ; )

Sain taas kalenteriin lisää täytettä tuleville viikoille nimittäin 2 viikonpäästä (kun alkaa koeviikko teknisesti sillon lauantaina, tosin mulla ei oo koetta jos saan sen esseen nyt vaan tehtyä) mun pittää mennä hoitamaan mun serkkua. Ainut miksi koen sen vähän huonoksi ideaksi, on että mulla on matikan koe keskiviikkona ja torstaina mantsan koe ja mun pitäis sillon viikonloppuna lukea niihin. Noh pittää sanoa sille mun serkulle että antaa mun lukea rauhassa samalla ku katon vähän sen perään.

Mulla ei oo yhtään uusia kuvia ees blogiin D: Täytyy siiis hyväksikäyttää vanhoja kuvia... .____.

Argh käteen käy kipeää sen rokotteen jäljiltä. ;_; Rokotteet muuten ihan ok, antaa mennä vaa pistä mua perkele kerran on pakko, mutta se lihaskipu sen jälkeen ku sen on ottanu on ihan perseestä!
Huomenna ei puhettakaa et teen yhtää mitää mun vasemmalla kädellä. Se saa vaa roikkua tossa kuolleena menemää. : [

Haluttaa jotaki tosi hyvää!!! Nyt alkaa huomaan sen etten oo syöny karkkia kunnolla johonki... reilu kahteen viikkoon (?)... Nyt ku näkee ees kuvan karkista niin joku pieni ääni mun vatsan sisällä alkaa heti huutaan et se haluaa makeaa. ;_; Viikonloppuna mahdollisesti _joudun_ poikkeamaan mun herkkulakosta, koska haluan ens viikonloppuna oikein kunnolla ilon irti siitä ku Elina tulee. D: ♥
Tekis mieli tehä browniesia... *Q*
En sais ajatella herkkuja just nyt. XD Oli kamalaa ku kävin siellä tk:ssa ottamassa sen rokotteen ja mulla oli sen jälkeen aivan törkeä makean himo ja sit ku siinä matkalla on 2 kauppaa... Teki aika tiukkaa olla käymättä ostamassa karkkia mutta enpähän käyny!!!

Joo mulla ei enää löydy enempää huonoja kuvia teille nii mää häivyn ettiin kaappeja läpi et löyän edes jotaki syötävää! ♥ o/



THE CURE ♥♥♥ Kata nimes tän laulun "psykolaulu"ksi. ♥ Oikea nimi on kyllä "Lullaby" XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti