23.9.2011

Vieläki vektoreita ja muuta krääsää

Noni sainpas alotettua kirjottamisen. Oon tässä venyttäny tän päivän blogin alottamista jo vaikka kuinka paljon.


Matikan tunnilla minä otan kuvia ja mirva piirtelee kaikkien käsiin.
Vapaa päivä ja vielä perjantai kaiken hyvän lisäksi! ..mutta ei tunnu siltä. Vaikka kuinka koitan ajatella että jes nyt on perjantai ja mulla ei edes ollu koulua tänään, niin silti kokoajan vaa harmittaa ku tiiän että mun pitäis/kannattais käyttää kaikkimun aika siihen et harjottelisin matikkaa. *sigh*
Eilen jopa omaksi yllätyksekseni kaivoin matikan kirjan esiin ja aloin tekemään harjotuskoetta 1 kirjasta. Ekat kolme laskua meni ihan jees, mutta sitte tuliki nelonen. En enää edes ymmärtäny että mitä siitä tehtävästä mää en ymmärtäny = bad! Nojoo niin se taitaa olla käyny vähän jokasella muullaki kurssilla = osaan perusasiat hyvin mutta sillä hetkellä ku pitäis soveltaa mun aivot katkaisee yhteyden ja oon ihan pihalla. *facepalm* Mun onneksi alotin jo eilen katteleen sitä matikkaa ja oon jo saanu ne ihanat pelastavat 4 pistettä testistä, että kyllä tämä kait tästä! :''D Tänään voisin yrittää tehä ainaki sen ekan kokeen loppuu ja ehkä jopa alotella sitä seuraavaaki. Huomenna en ehi lukea ku meen sinne Haukiputaalle ja sunnuntaina ku tuun sieltä... en jotenki usko että mua haluttaa lukea.... XD Maanantai on vapaata niin maanantaina kans syvennyn lukemana matikkaa ja sit tiistaina matikan lisäksi on pakko lukea mantsaa..

Jännä että koeviikko ei näemmä ikinä oo helppo vaikka kuinka ois vaan 2 koetta... XD

No mut joo. Eteenpäi asiassa. Tai taakse päi ihan mite sen nyt ajattelee!

Torstaista kuitenki puhutaan nyt... XD Arpivaha ja valkonen meikki saapu turvallisesti perille! Piti sitte sitä arpivahaa vähän testailla, mutta sitte tuli nogelm vastaan; se ei jostaki syystä pysy yhtään kasassa se vaha ja sulaa samantien mun käsiin. Noh sais sit kuulla uusia konsteja miten siihen vois vaikuttaa ja saas nähä yritänkö uuestaan tässä myöhemmin.
Anyway! Eilen koulussa oli vähän erikoinen tunnelma ku eka oltiin kaikki minä, Kata ja Mirva vähän hiljaisissa tunnelmissa ja sitte vaan kertoiliin että miten kukanenki meistä aina välillä kilahtaa jolleki ihan tyhmälle asialle. :''D Sitte matikan tunnilla taas pääsin vauhtiin ja voi että oli hupaisaa! Noh kuitenki jossaki kohtaa mää sitte olinki über nero ja ratkottiin tehtäviä niinku mitkäki sherlockit! ♥ Sillon musta jopa hetkellisesti tuntu että määhän saattaisin vaikka pärjätäki matikan kokeessa, mutta ny toon sit vähän erimieltä... XD

Kotona sitten tosiaan laskin sitä matikkaa ja viimeistelin mun zombiewalk asua. : ) Asu on nyt aika hyvällä mallilla, mutta pitää viel vähän lisätä koristusta siihen.

Tänään sitte aamulla ku heräsin oli melkonen taistelu että nousenko ylös vai en. Olin tietenki reippaana tyttönä (IHQ) vanottanu et luen tänään matikkaa ja rehellisesti sanottuna aamulla ei kauheena ajatus mua kiehtonu. Pöyriskelin sitte sängyssä ja uskottelin itelle sellasen tunnin ajan että mää nyt nukun niin ei mun tarvi nousta. *sigh* Ku stte viimein nousin niin alotin lukemaan vihkosta muistiinpanoja. Ehin lukea kaikki tän kurssin asiat yhesti läpi kunnes sitte oli jo mittari täynnä ja oli pakko piettää taukoa. Tauko vähän venähti ku aloin kokeileen meikkiä niitten helmien kanssa. Loppujen lopuksi en sitte oikeastaan kattonukana mallia siitä kuvasta , mistä sanoin että varmaan kato sen meikin ja teinki jotaki ihan omaa versiota siitä. :'D Ku menin pesemään tota meikkiä pois niin oli ihan perseestä ku sitä ripsiliimaa piti yrittää irrotella siitä mistä noi helmet oli (eli sisi liimasin ne ripsiliimalla tollee).






Tän kirjottamisen jälkeen mun on pakko pakottaa itteni tosissaan harjottelemaan. Tulee hieman haasteellista mutta noh... ; )

Jostaki syystä joku suth random ihminen joka puhuu tosi outoa englantia haluaa että otan mun meikkituotteista kuvia ja laitan facebookiin. Koitan kysyä siltä että miksi ihmeessä mun pitäis niin tehä ja vastauksena tulee että "Take a picture of your beauty products". *Sigh* vissiin ei nyt ihan ymmärrä että mitä mää sille sanon.
Noh saas nähä jaksanko ottaa, epäilen. Mulla on sen verran paljon meikkejä...




Nyt ois hyvä hetki lopetella blogi tän päivän osalta... :''DDDD

Vielä päivän vanha kuva!

2 kommenttia: