5.9.2011

Vektori? ...nääääh.

Huomenna matikan testi... Damn it. En tykkää matikasta yhtään. Taino tarkemmin sanottuna en tykkää vektoreista yhtään. Ei niissä oo mitään intoa, ne on vaan tyhmiä viivoja, joilla mää en tee yhtään mitää ja en voi sietää niitten piirtämistä. Ajattelin eilen jo lukea testiin, mutta loppujen lopuksi en ehtiny lukeasta ku ihan muutaman kappaleen ja sitte joku muu juttu veiki jo ajatukset. Sit illalla tajusin että eihän mun varsinaisesti tarvi sitä kirjaa lukea, ku riittää että luen vihkosta kaikki muistiipanot ja sitte illalla vilkuilisin kirjasta vielä esimerkkejäki. Onneksi on vielä senki lisäksi huomenna hyppytunti just ennen sitä testiä niin voin lukea sillon.

Huomenna on viimein myös kauan odotettu opo. Pitää lähteä filosofian tunnilta vähän aikasessa että ehin käyä sen luona. Sitte Katan kanssa veikkaan että käyään kaupassa ostamassa mulle ruokaa ja tullaan koululle takas lukemaan siihen testiin.
Ei mua se testi kauheana jännitä, koska se on kuulemma sellanen minkä tekee nopeaa, niin en usko että se ope ois laittanu kauhean vaikeita tehtäviä siihen. Sitte se koe kyllä jännittää ja siihen on pakko kyllä lukea ja kunnolla. Meillä oli ennen aina kokeessa A ja B osa, A-osassa oli peruskysymyksiä, joista kaikki piti tehä. Ne oli sellasia nopeita ja helppoja oikeastaan kaikki. B-osassa sitten on 9(tai sit se oli 7?) kysymystä, joista 7 piti tehä (tai sit 6) ja ne tehtävät oli sit sellasia vaikeita ja jotku tosi pitkiä. En tajua miksi matikan opettajat meni päättämään että se A-osa jätetään nykyään kokeesta pois... Sillä nimittäin sai aina just tarpeeksi pisteitä sihen että jos B-osasta osas tehä edes yhen tehtävän niin pääsi läpi. Ja aivan niinkö lyseon matikan kokeet ei ois jo ollu ihan liian hankalia muutenki.
Eli mun pittää kyllä lukea kunnolla kokeeseen. Sano se ope että niitä perus tehtäviä on sit siellä B-osassaki, koska ei ne nyt niitä voi jättää kokeesta pois, mutta mää en kyllä usko siihen yhtään. Se on ihan varmasti vaan täynnä jotaki tosi paskoja tehtäviä mistä mää en osaa mittään. : D Hyvä ennakkoasenne, joo, mutta kokemusta tästä on lyseolta. Kokeet ei oo _ikinä_ helppoja ja jos se tuntu helpolta niin luulet väärin.

Mulla on kokoajan kylmä.Huomaa että syksy tekee tuloaan. Päikkäreitäkään voinu nukkua pelkällä topilla ja yöhousuilla, oli pakko nousta kesken unien hakemaan huppari. :'(

Ai niin joo mun piti jo hmmm... eilen? laittaa tänne yks video. Ihan vaan sitä varten että niinku enemmän ihmisiä tietäis siitä. Siis joo mun video tai jonku mun kaverin video, että voin kauheena mainostaaa!!!! Joo ei. Tää on ihan oikea juttu, joka pisti kyllä eilen melko hiljaseksi.
 
Raising awereness for S.o.p.h.i.e

Aargh ton videon tarina on niin surullinen. ;_;

No mut se siitä, en nyt ala paasaamaan tosta jutusta ellei sitte joku kysy.
*Happy thoughts, happy thoughts* 
LAKKASIN EILEN KYNNET, kiviäki kiinnostaa, mutta nyt ei maha mittään. :'D Bloggerilla tai Mozillalla on joku mua vastaan nyt... Miksi, oi miksi et voi toimia normaalisti? Eeei, sun pitää väkisinki yrittää tehä joka 5cm välejä mun teksteihin, jne. Tosi kiva. Arvostan. Melkein ainaki. 
No olokoon. Tee sitte niitä tyhmiä välejä...

Eilen kans tein piirrustuksen (pitkästä aikaa) ja erittäin harvoin väritän niitä, mutta eilen kuitenki väritin. Ärsyttää ku mun skanneri teki siitä piirrustuksesta jotenki ihan hassun värisen ku se työ on luonnossa paljon "pehmeämmän" sävynen. Huomaan kans että mun pöytä aina räjähtää kauheeseen sotkuun ku alan piirtämään jotaki...
Oikeasti alan suuttua tälle bloggerille. Kumma ku tää Explorerilla toimii ihan kunnolla ja sitte mozillalla ei toimi . HV. : ) Noh joo nyt meen lukemaan sitä matikkaa ja sitte jossaki kohtaa kokeilen että onko tosi että mozilla ei aijo ymmärtää bloggeria ja mun pitää kirjottaa blogit aina expalla. : )



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti