19.9.2011

IT'S DONE!!!! & Bonon seikkailut

Ah hyvästi hetket kun hakkaan päätä pöytään turhautumisesta kun aivot ei lyö filosofian tasolla.
Hyvästi se tunne kun totean joutuvani etsimään tämänkin termin kirjasta, jotta en ymmärtäisi sitä väärin.
Hyvästi se hetki kun... tätä listaa vois vissiin jatkaa ikuisuuden. : )

Nyt ku on pidetty hiljainen hetki mun typerän filosofian esseen vuoksi vaihan biletys vaihteen päälle, nimittäin SE ON TEHTY!!! Viimein sain sen eilen kirjotettua aamulla loppuun! Keksin sille hyvän nimenki; "Saanko sanoa tahdon?" (Oh god I'm so badass.... you wish) MUTTTA NYT voin haudata sen mun tietokoneen muistin onkaloihin joista sitä tuskin enää ikinä tuun löytämäänkään. No joo pitää mun vielä lähettää se opelle, mutt laitan sen menemään vasta keskiviikkona. Joka tapauksessa oon onnellisuuden kukkuloilla ku se on nyt ohi. En kyllä taija ottaa enää yhtään filosofian kurssia.... Oikeasti.

Bonon seikkailut osa 1
Reippauden huippuna päätin myös eilen vaihtaa mun huoneesta järjestyksen. Miksi se on niin iso homma kysyt? : ) koska... MULLA ON NIIN TAJUTON MÄÄRÄ TAVARAA!!! Onneksi oon liian viisas itselleniki ja jopa huomaan tunkevani kaiken ylimääräsen roinan ja härpäkkeet jopa niin yllättäviin ja oveliin paikkoihin että ku löydän ne niin oon iteki järkyttyny siitä että miten helvetissä mää sen sinne keksinki tunkea. Mun huone ei suhteessa oo iso ja jos suhteuttaisin tän tavaran määrän huoneen kokoon, joutuisin toteamaan että takasin yläkertaan muuttaminen ei ois hullumpi idea. Siellä mun vanha huone vielä odottaa entisten tavaroiden kätköpaikkojen kanssa. ;_; *sigh*
Bonon seikkailut osa 2
Sain kuin sainki eilisen päivän aikana tän järjestyksen vaihdettua ja siivosinki koko huoneen oikein kunnolla! *proud of myself* ....niin kuhan nyt ei katota mun telkkaritasoa... Se on ihan kamala... tai sen alla olevaa kaapistoa, joka on vielä pahempi. Vaatekaapeista puhumattakaan. ^^' No koeviikko on tulossa ja oon aivan varma että heti ku pitäis oikeasti lukemalla lukea kokeisiin niin yhtäkiä muistan että kuinka likaset mun vaatekaapit on. : ) Sitte siivoan ne sillon ihan mielissään koska ei tarvi lukea. XD Mää en vissiin oo ees ainut joka aina koeviikolla päättääki yhtäkiä alkaa siivoaan ja leipomaa. :''D

Niin tosiaan; tänään pyörähti viimenen tämän jakson normaali viikko käyntiin ja nyt lauantaina alkaa koeviikko. D: Onneksi tämä koeviikko on mulle epämääräsen rento ku ei oo ku matikan ja mantsan koe. :'DD Mulla on nyt pitkä viikonloppu ja sit ens viikollaki on sit kunnolla pitkä viikonloppu. : )
Tänä viikonloppuna tosin meen Keelan kanssa hoitamaan sen jonku tutun koiria olikohan.... Haukiputaalle (?) ja oon sit siellä. Keela lupas kaiken hyvän päälle auttaa mun vähän matikan kanssa että tää on niinku mulle huippu juttu ja Keltsupeltsu Hobo heltsulle hyvä juttu. ♥ Maanantaina ei oo koulua mutta vietän koko päivän matikan laskemiseen. : ) En halua olla taas viimesenä iltana ihan kusessa koska totean etten osaa mitään. XD

AI NII JOO!!

Lauantaina tilasin mun wanhojentanssi mekon ♥ ja myös arpivahaa ja sit sellasta valkosta creme meikkiä. Testaillaan niitä vissiin vielä lähemmin sillo Keelan kanssa. ; ) Oon ihan mielissään ku nyt sain sitä arpivahaaniin voi tehä paljon hienompia meikkiyrityksiä, kuvauksia, jne. : D Kuvauksista puheenollen meän pitäis Keelan kanssa saaha musta tehtyä mies päiväksi... O_O I know. Tosin syy siihen on melko simppeli. :'''D Ei olla vieläkää otettu niitä Alice in Wonderland kuvia ja ajateltiin se ajottaa sillee hyvin että saatais sitä oikean laista tunnelmaa kaikkiin kuviin; Red KING sais mukavan syksyisen maailman taustaksi ku tulee syksyn värit. : ) Nyt ku mää satun olemaan punapää niin me nyt ilmeisesti käytetään mua siihen kuvaukseen. D: Määhän oonki niin miehinen... XD Ehkä mää keksin että miten mää oon oikein mikannu ja laittanu itteäni yläasteella ja sit se vois toimiaki. : D

Sormet on ihan jäässä ;_;

Päivän vanhakuva:

Omg random Ganguro moment, jota ei onneksi varsinaisesti näe.
ööö veikkaan että vuosimalli on 2009.

P.S On se kiva ku toi Bono kiipeilee mun pöydälle ku yritän kirjottaa tätä... XDDDD

Gah tarkistin nyt mun sähköpostia tässä ja mun pitäs tarkistaa kaikki wanhojentanssi mekon koot nyt varmasti oikeaksi... Ei huvitaaaaaah. ;_;

Laalalalalaaa nyt toi alko ärsyttää sillee semisti.. XDDD

Ei se auta, pakko tarkistaa.. *sigh*

Määpä nyt luistan tekemään sen ennen ku se jää ja tilaus peruutetaa..... XDD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti