4.9.2011

Kysymyksiä ja vastauksia, rehellisesti.

Kysymyksiin on kiva vastata. (✖~◕ ω◕~)/

1. Kuka olet?
-Yksinkertaisuudessaan; minä. 17-vuotias, ainaki juuri tällä hetkellä ja hieman erikoinen ihminen. Uniikki heebo, jos saan sanoa.Ihan vaan omasta huvistani en tykkää käyttää mun nimeä (siis mun oikeaa nimeä) ainakaan netissä. Edes etunimeä.  ~(◕. ◕ )~


2. Millainen olet omasta mielestäsi?
-Hmm... Koska lupasin olla rehellinen, niin vastaan ihan rehellisesti. Ihan hyvä tyyppi. En lähelläkään mitään täydellisyyttä, mutta ihan kelpo ihminen. Tempperamenttinen ja omalaatuinen, mutta tosi suojelevainen (läheisiä ihmisiä kohtaan) ja ihan lepposaa seuraa. Osaan olla tosi hankala ja raivostuttavakin, mutta niinhän me kaikki joskus ollaan.

3. Mistä pidät?
-Musiikista, peleistä (tietokone, pleikkari, xbox), kauhujutuista (elokuvista, kirjoista, tarinoista, peleistä,jne.), hellyydestä, herkuista (karkeista, jäätelöistä, hedelmistä, leivonnaisista), ruuanlaitosta, kesästä, keväästä, syksystä, talvesta, hiusväreistä, animesta, mangasta, erilaista sarjoista (esim. greyn anatomia, house, mentalist, iljimae, fuurin kazan, warrior baek dong soo, hana kimi,etc.), monista söpöistä jutuista, eläimistä, kynttilöistä, decodenistä ja vaikka mistä muusta.

4. Onko idoleita? /Jos on, niin ketä?
-On ja aika paljon; esim. Hideto Matsumoto aka. hide, Gackt, Mana-sama, Joji Viktor Grey, Hayao Miyazaki, prinsessa Diana, myös jotku mun kavereista ja monia muitaki varmasti löytyy, mutta ei just nyt tuu mieleen.

5. Millasta musiikkia kuuntelet yleensä?
-Vaihtelee tosi, tosi paljon ja on yleensä ihan täysin riippuvainen päivästä. Just nyt tällä hetkellä kuuntelen The Curea, joka on ainaki mun tietojen mukaan gootti punkkia. Muuten saatan kuunnella raskasta heviä, rokkia, poppia, klassistaki tulee kuunneltua, paljon instrumentaalista. Humppa ei oo oikein mun juttu.

6. Miten kuvailisit tyyliäsi?
-OUTO. Outo ja vaihteleva. Tyyli vaihtelee kans vähän miten sattuu, mutta en oikeastaan ikinä näytä ihan tavalliselta, mitä tavallinen nyt sitte tarkottaakaan. Yleensä aika raju, joskus tosi synkeä ja tumma, joskus taas sitte silmäänpistävän värikäs.Mutta ite tykkään olla aina vähän erikoisen näkönen. Joskus näytän tosi tyttömäiseltä, joskus taas ihan pojalta, joskus tosi pirteältä, joskus näytän tosi synkältä.

7. Mihin "luokkaan" itsesi laittaisit?
-Jos on sellanen luokka ku "alternative" niin varmaan siihen. En oikein osaa laittaa itteäni mihinkään luokkaan. En laskis itteäni emoksi, sceneksi, ernuksi, gootiksi, lissuksi, hipsteriksi, jne. joten ehkä se "alternative" on mulle hyvä luokka.

8. Mikä on sun lempiväri?
-Hahahaha, perus. Umm... Varmaan täytyy sanoa punanen(?). Tykkään mustastaki (vaikka sehän ei kuulemma oo mikään väri) ja valkosesta. Monet värit on kivoja.

9. Mikä eläin kuvastaa sua parhaiten?
-Pakko sanoa että varmaan joku laiskiainen tai koala. En tiiä... Oon välillä toooooosi laiska ja tykkään nukkumisesta ja uneksimisesta tooosi paljon.

10. Oletko uskonnollinen?
-Eeeen oikeastaan. Ei mulla oo mitään uskontoa/uskontoja vastaan, mutta en sanois itteäni uskonnolliseksi. Kuulun kyllä kirkkoon, that's true, mutta en oo mikään aktiivinen harrastaja (siis missään määrin). Ja se ei tarkota että oon joku hullu kirkko ihminen tai että oon joku himo uskovainen, että oon ollu reilu puolivuotta seurakunnalla töissä. =___= Pidin lasten askartelukerhoa. BUUJAAA!

11. Cosplay?
-Kyllä, oi kyllä. Cosplay on ihanaa. En osaa ite tehä pukuja, mutta silti se on ihanaa. Ois ihana osata ite tehä pukuja, etc, mutta ainaki toistaiseksi oon joutunu pysymään ihan sillä linjalla että joko joku tekee ne asut mulle tai joudun tilaamaan ne. Tosin mun ex Heather Mason ja Battle Royal cosplay asut, on kyllä itse koottuja ja duunattuja.

12. Millaisista ihmisistä pidät?
-Monenlaisista. Sellasista, johon mää voin luottaa. Jotka ei pelkää puhua mulle. Joilla on huumorintajua. Monenlaisista on paras tapa kuvata, koska en osaa oikein selittää. Vähän kaikissa ihmisissä on jotakin eriä mistä mää tykkään.

13. Millaisista pojista pidät?
-Umm... Tähän on hankalampi vastata. Sanotaanko, että jokainen poika johon mää oon ikinä ollu ihastunu niin on hurmannu mut omalla tavallaan. Mun mielipide on, että kaikilla on sitä jotaki. Sellaset unelma piirteet on mulle romanttisuus, luotettavuus, ymmärtäväisyys ja sit huumori. Ei haittaa yhtään olla sellanen kiva/ystävällinen poika tai sit sellane "pahis". Jos vaan mut onnistuu hurmaamaan vaikka huumorillaan tai romanttisuudellaan niin se riittää.

14. Mielummin sinkku vai suhteessa?
-Riippuu vähän. Just tällä hetkellä ehkä mielummin olisin suhteessa. Suhteissa se rakkaus on niin ihanaa ja se toisen läsnäolo elämässä on vaan niin älyttömän mukavaa. Toisaalta taas sinkkunaki on _joskus_ mukava olla, koska sillon voi tehä siinä suhteessa mitä lystää, eikä tarvi pelätä satuttavansa jotaki toista.

15. Modernit jutut vai vanhanaikaiset jutut?
-Tykkään moderneista jutuista jonkin verran, mutta ehkä vanhanaikaset menee edelle.

16. Onko sinulla perinteitä mitä vaalit?
-On. Esim. joka kesä ainakin yhesti kun sataa kunnolla vettä meen ulos sateeseen vaatteet päällä ja nautin siitä ihanasta tunteesta. Kun on ukkonen meen katsomaan sitä ulos johonki katoksen alle. Jouluaattona käyn aina hautausmaalla viemässä kynttilöitä ja kävelen sieltä kotia. Aina Hideto Matsumoton muistopäivänä sytytän kynttilän ja vietän pienen hiljaisen hetken. Halloweeninä pukeudun johonkin asuun ja juhlin. Muitaki varmaan on...

17. Oletko hyvä oppilas? / hyvä koulussa?
-En. Oon keskiverto, sanan varsinaisessa merkityksessä. En oo erityisen hyvä, enkä myöskään kovin huono. Ahkera opiskelija mää en kyllä oo...

18. Onko sinulla unelmia? /jos on niin mitä?
-Eikö vähän kaikilla oo unelmia? Hmm... Unelmoin ainakin nyt hyvästä lukuvuodesta ja mukavan pojan löytämisestä. Haluaisin joskus olla hyvässä työssä, mistä tykkään tosi paljon. Haluaisin saada tatuoinnin, jos en useampaakin. Olis ihana osata meikata vieläki paremmin ja omistaa parempia välineitä sitä varten. Haluaisin olla tyytyväisempi itteeni ja omaan elämääni. Olla positiivisempi ja vähän "kovempi".


19. Jos saisit tavata kenet tahansa, kenet haluaisit tavata ja miksi?
-Ihmisiä, joita haluaisin tavata on monia. Eniten tietenki haluaisin tavata mun idoleita. Mutta jos nyt joku pitää sanoa, niin haluaisi tavata prinsessa Dianan. Vähän outo valinta ehkä jonku mielestä, mutta se nyt vaan on näin. Hideto on ihan samalla viivalla Dianan kanssa ja jos sen vois vielä joskus tavata niin mistään en olis niin onnelinen ku siitä ja sitä hetkeä mää vaalisin koko elämäni.


20. Mitä haluaisit juuri nyt?
-Haluaisin että kello pysähtyis ainaki vähäksi aikaa.


Siinäpä muutamaan kysymykseen vastauksia. (✖~◕ ω◕~)/
Rakkaudella minulta sinulle.

1 kommentti:

  1. tiiätkö,katoin just tänää dokumenttii jostai dianan nauhotuksista ja koukutuin siihen! :D -laura

    VastaaPoista