14.9.2011

Material girl

Se joka väittää ettei materia ikinä tee onnelliseksi saattaa olla ainaki mun osalta väärässä. Ainaki tällä hetkellä oon ihan tajuttoman hyvällä tuulella, koska ostin eilen ja tänään aivan älyttömän ihania koruja! ♥ Rahaa meni kyllä ihan kivasti ja se vähän ofc inhottaa, mutta ei mitää saa ilmaseksi niin noh, ei kai se nyt niin vakavaa oo. :'D Ostin korvakoruja, sormuksen ja 2 kaulakorua. Ah and I love them all!!! ♥ Nyt ku on lisää korviksia niin vois laittaa lisää reikiäki. ; )

 









(Taas vaihteeksi tämä ihana bloggeri ei voi asetella kuvia niinku mää sitä koitan saaha niitä laittamaa... *Rage*)

Anyway! o/

 Nyt joudutte kestään huonoa kuva-asettelua. : )

Tuleepa tänään paljon kuvia... D:

Oli sit muutama vähän ikävämpiki tapaaminen, mitkä oisin mielelläni voinu jättää väliin, mutta ei niille oikein mahtanu mittään. : (

Tää viikko ei oo yhtään sujunu mun osalta. Meinaan kokoajan olla tosi kiukkunen ja sillä ei oo edes kauheana väliä että mitä mulle sanoo ja meinaan räjähtää ihan kaikille. ;_; Melko huono juttu...














Gah joo piti tulla vielä kuvia tänki päivän toiminnasta, mutta niitä en kyllä jaksa alkaa tunkemaan tähän ku sitte oikeasti kuvien määrä ois melko suuri...

Vyötärö kappale puuttu, tekoverta ei oo viel
tarpeeksi ja aikaa meni joku tunti.
Tosiaan oon menossa Zombiewalkiin kerranki! Tässä ollu oikeastaan koko alkuviikon tekeillä sitä varten asu. Keela ehotti mentäis niinku "hääparina" sinne ja sehän kuulosti ihan loistavalta idealta. --Aina siihen asti että jouduin toteamaan että puku on pakko tehä alusta loppuun asti ite, koska ei oo mitään valkosta mekkoa minkä vois sotkea tekovereen, jne. Noh löysinpä sitte valkosen lakanan ja tosi, tosi vanhan valkosen topin ja päätin tehä niistä sitte sen "asun". Eilen sitte viimein otin ja tein sen, mutta oli lieviä ongelmia 13 vuotta vanhan ompelukoneen kanssa, jota vaan äiti osaa käyttää, joka ei tietenkään sillon ehtiny mua tulla auttaan. Noh sain kuin sainkin sen koneen tekemään muutaman ompeleen, jotka näyttää aivan tajuttoman rumilta, koska se kone on niin uskomattoman hieno, mutta nooooh... Onneksi tekoveri ehkä vie suurimman huomion niin kukaan ei syvenny katselemaan sitä ite pukua niin tarkkaan että näkis ne ompeleet.
Seuraava ongelma oliki sitte, että koska mun ompelutaidot lakanasta siihen että saisin mekon näyttämään hääpuvulta ei oikein riitä, mun piti kehittää huntu, josta varmaan sitte voiski arvata että mitä helvettiä mää oikein luulen esittäväni. Onneksi olin viime vappua varten tehny tutuhameen, jossa oli valkosta ja punasta tutua niin sain siitä purettua valkoset tutut irti ja aloin solmia niitä ohueen hiuspantaan kiinni. No kappas kummaa sehän alkoki muistuttamaan huntua, vaikka se onki vielä ihan alkutekijöissä. Saa nähä että mitä muuta vielä keksin siihen asuun että se näyttää enemmän siltä ku sen pitäis.

*hahaa mun koirat ajaa mut hulluksi!!!!*

vielä pitäis arpivahaa hommata maskeerausta varten ja sitte meikkiä miettiä, mutta niitä taidan pohtia vasta sitte lähempänä koska nyt ei vaan pysty eikä kykene.


Ehkä päikkärit helpottais mun ärsytmystä... : s toisaalta taas mun pitäis jatkaa se filosofian essee loppuun koska sain ne soveltavan etiikanki aiheet selville. Voi tätä riemua ja raivoa. :'D toivon mukaan ens viikko menee sitte paljon paremmin.
Sori en jaksa lukea tätä läpi edes sen vertaa et tarkistaisin typot, joten bare with me this time. :'D

Nyt kyllä meen ennen ku räjähän tälleki.... XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti