30.8.2011

Pojat, pojat, pojat & hedelmiäääh!!!

"Status of the delivery: shipped" BUUUJAA!!!!! ♥ Ei pitäis mennä enää aivan tuhottoman kauaa että mun ripset tulee. : 33 En jaksa oottaaaaa!!!

Tiistaisin olevat blogipäivät ei oo mulle henk.koht. ikinä mitään älyttömän railakkaita. Ei oo kovin paljoa kirjotettavaa ja jotenki ois kokoajan kiire tehä jotaki muuta. Johtuu siitä että oon kotona tíistaisin yleensä vasta noin viideltä, ku koulu loppuu neljältä. : (

Eli tänään ei ehkä tuu ihan niin pitkää tekstiä ku normisti. ^^'

Sunnuntaina oli muuten aivan ihana ukkonen illalla. *Q* Istuin kattomassa sitä pihalla jonku 2 tuntia. Kokoajan välähti salama jossaki ja jyrähti sitten oikeastaan heti perään oikein kunnolla. Se oli niin kaunista ♥♥♥ Jostaki syystä ukonilma on mun lempi sää. En välitä niin auringonpaisteesta, mutta ukkonen... *Q* Sataa kunnolla ja samalat välkkyy, sekä jyrisee. NOM.

Eileeen oli ihan ok päivä. Mussutin nektariineja ainaki 6 (varmaan kaheksanki) ja tein jopa läksyt ajoissa. BTW HEDELMÄT ON AIVAN TAJUTTOMAN HYVIÄ! ♥  Nukuin ihanat päikkärit ja nappasin hyvän kuvan pojista ku ne nukku tossa mun sängyllä. Kuvastaa niitten normi päivää aika osuvasti. :'D

Sain myös maanantaina ainaki väliaikaisesti tarpeeksi Iljimaesta. Tiiän jo valmiiksi millanen se tarina on ja en sitte nyt halunnu kattoa sitä loppuun. Se on nimittäin erittäin surullinen loppua kohti. Se on mun mielestä jännää kuinka monesti historiallisissa sarjoissa ihmisiä kuolee ihan kokoajan, vaikka ne onki hahmoja johon on jo kiintyny tosi, tosi hyvin. Eipähän tuu kaunisteltua sitä tosielämää niinä aikoina.
Vaihdoin sitte eilen Iljimaen Fuurin Kazaniin (jdraama/dorama) ja "12 kingdoms"iin aka. "Juuni Kokki" tai "Juuni Kokuki" (anime). Fuurin Kazan.... Nom ♥ Ite en voi olla rakastamatta siinä olevia näyttelijöitä, vaikka oikeastaan vaan Gackt on se joka mua ulkonäön takia kiehtoo.. XD Ne heebot näyttelee siinä roolinsa mun mielestä tosi hyvin ja se on muutenki tosi mukava sarja (historiaa, komiikkaa vähäsen, tradegiaa, draamaa), vaikka välillä sitä onki ihan vähän hankala seurata jos ei ennestään yhtään tunne Japanin historiaa. Mulla ainaki oli vähän vaikeuksia ku katoin sen sarjan ekan kerran.

Mun muistaakseni Gackt tulee mukaan vasta jaksossa 26 kunnolla, että siihen asti pitää kärsivällisesti vaan odottaa. :'D Pakko myöntää että tekis mieli vaan hypätä suoraa niihin jaksoihin....


...Bono tossa jahtaa omaa jähtää.... pöljä, mikä pöljä. =___=

Naannnananaaaa. D:

Voisin tännä ehkä jopa kirjotella päättöesseetä ihan ihan pikkusen. Tai ainaki lukea sitä edes läpi. Jotenki melkeen huono-omatunto ku en oo raatanu sen kanssa kokoajan. : s

Huomenna meen kattomaan wanhojentansseja varten pukua. ; ) Samalla pitää käyä ostaan uus puuteri ja sit jotaki salaattia, etc. et jaksan loppu päivän. :'D
Toivottavasti löyän jonku tosi ihanan... *q* Haluan näyttää wanhoissa, tosi, tosi hienolta. Kerranki pääsee laittautumaan oikein urakalla. XD

normisti en tykkää T-arasta yhtään, mutta tää jotenki jää mulla päähän kokoajan. XDDD

Jepou. Nyt mää häivyn tästä ja alan katteleen noita sarjoja ja sitä esseetä! : ) Moikkaaaaa~ ♥

Sry ku semi lyhyt blogi. ;_;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti