20.8.2011

Trollin' & Dancin'

Aamu alkaa mukavasti blogilla, eikö totta?

Just tuossa sellanen tunteroinen sitten nousin ylös ja ajattelimpa heti kirjoteilla blogin. Loppujen lopuksi siinä kuitenkin meni se tunti että sain itteni ylös ja koneen auki. :'D

No tässä sitä nyt ollaan ja koitan miettiä että mitä sitä kirjottais muuta kun että mitä eiliseen päivään ja tähän päivään kuuluu/tulee kuulumaan. Mieleen sitte tuli sellanen aika yleinen juttu, mikä tulee netissä vastaan: trollaus (trolling).
Ajattelin ihan vähän selkeyttää, että miten itse henk.koht. suhtaudun trollaukseen. Tää ei ehkä monia kiinnosta ja ehkä sitäki useampi piettää sitä ihan tyhmänä, mutta no MUN BLOGI, MUN JUTUT. : )

Trollit on kauniita, eikös?
Trollaus, jolle on varmaan paljon parempiaki selityksiä, on mulle pelkää kiusantekoa, vittuilua, huomion hakemista ja typerää. Että jos meinaat tulla trollaileen niin voit samantien poistua. : ) YouTubessa sitä näkee tosi, tosi paljon, mutta omalle kohdalle ei oo mitään kummempia tullu. YouTube on tässä siitä hyvä esimerkki, että sitä melkovarmasti kaikki ainaki joskus on käyttäny tai käyttää. "Julkkikset" siellä on trollailun kohteena jatkuvasti ja vähän kaikki suhtautuu siihen eritavoilla. Jotku vetää samantien paskaraivarit, toiset eka ystävällisesti ilmottaa että nyt alkaa riittää ja sitte kylmästi toteaa että "Get the fuck off my page", jotku tekee niistä itselleen naurunaiheen, toiset ottaa sen samantien niin että poistaa kaikki videot tai ei enää tee lisää, etc. ja sitte on tietenki ne jotka ei vaan huomioi sitä ollenkaan. Varmana joku jäi nyt puuttumaan tuosta, mutta ehkä te ite sitte löyätte vielä lisää noita eri tapoja suhtautua trollaukseen.
Itteni lasken kuuluvan siihen ryhmään, joka eka ystävällisesti ilmottelee pikkuhiljaa, että mää en kauheana välittäis kuunnella tota turhan paskan jauhamista ja sitten jossaki vaiheessa en enää ilmottele vaan siinä vaiheessa on sitte aika poistua. Nyt se joka meinaa että: "miksi sitte teet yhtään mittään elämässäs, jos et kestä?" voi samantien sukeltaa sementtiin. Eikä tule edes ikävä, että anna mennä vaa. ; ) Kritiikki on tervettä, mutta sillä ja trollauksella on ero.
Mun mielipide on, että miksi turhaan pitäis jaksaa kuunnella sitä jauhamista ku on mahdollisuus pistää estot, poistaa kommentit, etc.? Miksi turhaan pahottaa omaa mieltään ku ei sitä tarvi kuunnella? Jos joku tuntematon haluaa sulla tulla omaksi viihdytykseksi dissaileen ja ärsyttään, koska sillä ei mahdollisesti oo elämää, niin miksi sun pitäis jaksaa sen kuuntelemista? Ja jos se ei vielä edes tajua ku sää sille koitat eka kivasti ilmottaa, että: "hei sun mielipidettä ei nyt tässä kaivattu ja vaikka mun jutut ei kiinnosta sua, niin se ei tarkota että mää nyt pistän koko homman uusiksi vaan että miellytän sua", niin miksi turhaan vaivautua kuuntelemaan sitä? : ) Menkööt ettimään jonku toisen paikan, missä se voi tilittää mielipiteitään, jolleki jota kiinnostaa kuunnellaki niitä.
En ite kannata trollausta ja siinä tosin on se fakta että monet ymmärtää asiat erillä tavalla, mutta mää henk.koht. suosittelen aina lämpimästi sitä että ajattelee mitä kirjottaa sillee monesta näkökulmasta. Katos kun ainakin mun logiikalla, sillon välttyy paremmin siltä että sut joko ymmäretään väärin tai sitten sua aletaan samantien vihaan. Jos sulla käy itelläs edes mielessä että "tää nyt voi olla sen mielestä pahasti tai ilkeästi sanottu", niin eikö ois loogista jättää se sitten sanomatta tai vähintäänki muotoilla asia uudestaan, jos ei halua että se kirjoituksen kohde sitte suuttuu? : o

Mutta tää onki vaan mun mielipide, enkä todellakaan oleta että jokanen on samaa mieltä asiasta. Jolleki se on ehkä vaan pakko saaha sanottua omat mielipiteensä jokaiseen asiaan, suuttutti se sitten sen kohteensa tai ei, ihan vaan että itelle tulis parempi fiilis. Ikävä kyllä sellasiaki trollaajia on, ja sitte on niitä jotka oikein hakee sen, että sille suuttuu. Ei niistä tarvi välittää ja jos saa tarpeeksi nii sitte vaan estoja päälle. : D

*sidenote* tällee koitan olla sanomatta rumasti, mutta; : ) jos mun tyyli ei kiinnosta ja tekee mieli sanoa että "ois kiva jos näyttäisit *insert a word here*" niin heippa. Mun blogi, mun videoit, mun kuvat, mun vaatteet, mun hiukset, mun meikit tai mun tyyli ei oo tarkotettu ketään miellyttään tai kenenkään huomion ansaitsemiseeen. Jos ei kiinnosta tai ei kelpaa niin ei sitte. : ) Ei sen kummempaa. Varmaan suurinosa ihmisistä ei tykkää mun jutuista, mun tyylistä, etc. mutta mää oon varsin tietonen siitä. Määpä tykkäänki. Ottaako päähän? Siinä tapauksessa pahoittelut, mutta sei muuta mitään.
Ehkä joskus mää ite meen "ylitse tämän vaiheen", mutta se on sitte sen ajan murhe. Voihan se olla niinki että oon niin jääräpää että pysyn aina tällasena. Mites sitte suu laitetaa? : )

NYT SITTE VAIHETAAN AIHETTA, JOOKOS KOOKOS? ♥

Ah Mr. Brain... ♥ Miksi en katsois sitä jälleen? Se on taas yksi niistä mooooooonista hyvistä sarjoista (japanilainen draamasarja), joka on vaan pakko aina välillä kattoa uuestaan.

Enkä tosiaan kato sitä sen vierastähtinä olevien näyttelijöidenki takia... Ei tietenkään sillä että oisin joku Gackt fani tai mittään... *Q* ♥ Noh ei Gackt nyt oo ihan ainut syy miksi katon tota sarjaa, koska sittenhän mää kattosin vaan siitä yhtä ainutta jaksoa. On siinä tosi hauskojaki juttuja paljon. : D

Mulla tais eilen taas alkaa mun "Gackt kausi" ja kuuntelin eilen vaan sen levyä, mikä nyt istuu tässä mun pöydällä ja kattelin sen haastatteluja ja musiikkivideoita. Voi että ku se on niin ihana... *syvä huokaus* ♥

Mut anyway, se on hyvä sarja. : 3 Ajattelin pitää nyt väliaikaisen tauon animesta ja siirtyä draamasarjojen puolelle. Niitä on taas ihan älytön määrä, mitä vois kattoa uuestaan ja en oo kyllä nähnykään niitä pitkiin aikoihin. : o Noh asia korjaantuu tässä lähitulevaisuudessa varmasti. ; )

Eilen sain viimein opeteltua 2NE1:n "I am the Best" tanssin ja pompin yöllä johonki kahteentoista asti ja koitan treena, että se sujuis vähän sulavammin. Nyt sitte jalat on vääähän kipeät ja pitäis tässä kohta meikata että pääsin lenkilläki käymään ja sitte tottakai on pakko tänäänki harjotella niin että se varmastri onnistuu. : D ♥ Sitte vois ehkä joku kaunis päivä ettiä sen SHINee:n Lucifer tanssin tutoriaalin ja opetella sen ku se on niin kauan ollu jo mielen päällä.

Oon aika ylpeä itestäni että nyt osaan sen tanssin. XD Harvoin jaksan laiskuuteni takia opetella yhtään mitään tansseja saati sitte treenata niitä niin että ne sujuis hyvin.
Ohhoh, tää blogi on kyllä nyt jo niiiin pitkä että nyt mää lopetan tällä erää. Ei sitä tiiä jos illalla kirjottelis vielä lisää, mutta nyt mää meen. : D

Moikkaa~ ♥

Don't be trollin'!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti