28.8.2011

Fairy kei & lyhtyjä, lyhtyjä

Hahaa! In your face!!! En oo syöny karkkeja koko viikonloppuna! Vähän mää oon ylpee ittestäni. :'D Siis mää oon kauhean perso herkuille ja en oo ikinä onnistunu olemaan karkkilakossa päivää enempää. ^^' Nyt mää kuitenki oon saanu piettyä itteni kurissa ja oikeastaan sillonki ku äiti tulee tohon heilumaan suklaapatukan kanssa ja kysyy että haluanko, niin mulla ei tee edes mieli syyä sitä. D: Edistystä ♥ (vaikka en kyllä ikinä oo ollu mikään suklaasta erityisesti pitävä...)

Pakko myöntää etten muuten varmaan ois käyny ollenkaan nyt viikonlopun aikana kävelemässä, ellei mun ois pitäny käyttää koiria lenkeillä. Porukoilla ei kummallakaa mee nyt ihan putkeen siinä mielessä, että isi on ollu kipeenä tässä aika monta päivää aika pahasti ja äitillä on jalassa joku aivan omituinen kipu juttu ja se ei pysty käveleen kunnolla. Joten mää oon sitte käyttäny koirat tässä 2 viimestä päivää, vaikka en siitä yhtään tykkääkään. Se on mukavaa ku niitä käyttää ja ne harvat hetket ku molemmat nätisti sipsuttaa suunnilleen mun kyljessä kiinni, eikä edes ajattele lähtevänsä painelemaan johonki ojaan.
Oon mää sen 8km saanu kuitenki käveltyä tälle viikonlopulle. :'D Perjantaina tuli käveltyä vähän huonosti, ku sato melkein joka välissä vettä, mutta eilen sitte tuli vähän reippaampi matka ku piti käyttää aamulla pitkällä lenkillä ja käytin sitte iltapäivälläki vielä varalta yhtä pitkällä.
Tuntuu että hitaasti alkaa puntariki näyttää mukavampia lukemia, joten tässä edetään ihan oikeeseen suuntaan. : 3

Pähkinät on muuten hyviä! Ja sitte kuivatut banaanilastut (etenki jos niissä on yogurtti kuorrute, mitä mulla ei kyllä nyt näissä oo... XD)  ♥ Ei tee edes mieli herkkuja ku syö nuita. ; ) Suosittelen.

Tällee random sidenote ennen ku etenen asiassa että just heräsin ja näin aivan ihanaa unta ♥ Tai se oli ainaki osaksi aivan ihana. ; 3 Siinä oli mordernia nykyaikaa ja sitte yhtäkiä tas jotaki 1700-luvun loppupuolen Koreaa (joo siis etelä-koreaa, muuten se ois voinu vissiin olla melko painajainen, ainaku puhun "Koreasta" viittaan etelä-koreaan, ja sit jos tarkotan pohjois-koreaa niin sanon ihan että pohjois-korea : 3). Oli tosi, tosi siistiä rakennella jotaki salaisia paikkoja Iljimaen kanssa ja ninjailla sitte sinne piiloon ku "vartijat" alko jahtaan. : DD Sitte jossaki vaiheessa juoksin Keelan kanssa ympäri niinku nykyajan koreaa, keskellä yötä. Me etittiin jotaki ihme kauppaa ja samalla sitte se Iljimaen äiti juoksi meän perässä (?). XD Mutta tiivistettynä; siinä ei ollu mitään järkeä, mutta se oli silti aivan nihana uni. ♥

Hohoo nyt ku ajattelen niin mulla taitaaki olla taas paljon asiaa kerrottavana. : D

Eilen tilasin ne tekoripset sieltä mysteerisivulta ja en malta oottaa että ne tulee~! Ne makso kai loppujen lopuksi noin 20€ postikulut mukaan laskettuna. Nyt vois ajatella, et ne makso ihan tajuttomasti, mutta annas ku mää osotan että miksi ne ei maksanu paljo paskaakaan. : ) Tilasin paketin yläripsiä (10 paria ripsiä per paketti), sitte toisenlaisen paketin yläripsiä (2 paria ripsiä per. paketti) ja sitten vielä paketin alaripsiä (10 paria per paketti). Sitte siihen vielä postimaksut, jotka oli about, öööh, 8€ (?) (saatto olla vähän vähemmänki). Eilen käytiin äitin kanssa kaupungilla ja kävästiin seppälässä. Katoin sieltä sitten niitten ripsien hintoja samalla, että voisin sitte suorittaa jonkulaista vertailua. Siellä makso yks pari 3,40€-7,60€ ja ne ripset on laadultaan... Noh sanotaanko ei niin hyviä. Siellä ei oo paljoa ollenkaan vaihtoehtoja ja sitte ne on lähes kaikki jotaki ohuita ja ei niin hienoja (mun mielestä siis).
Siellä sivulla sitte on vaihtoehtoja vaikka kuinka paljon ja oikeasti... 10 paria noin 3€-7€... Voiko parempaa hintaa enää pyytää? D: Jotku ripset siellä on ofc. kalliimpia, mutta ne on sitte maksimissaan noin 15€. Ne on vissiin vaan siitä parempia, että ne on tehty vähän eri materiaaleista.
Mutta en kyllä mitenkään näe että 22 parista ripsiä + postikulut vähän päälle 20€ ois paha hinta ollenkaan. : D Sit ku ne ripset tulee ja oon kokeillu niitä, kerron heti niitten laadun ja sit siitä riippuen sit suosittelen kyllä sivua kaikille.

Mulla tekis mieli joskus vähän koettaa Fairy Kei tyyliä, ku se on niin sulonen tyyli. Toisaalta oon aika varma ettei sellanen pue mua ollenkaan, mutta hei, millon mää oon sellasesta edes välittäny? ; )
Mulla taitais löytyä vaatekaapistaki jotaki joka sopis tohon tyyliin vallanmainiosti, mutta saas nähä. Ehkä mää joku päivä kokeilen. : 3
Välillä tekis mieli olla oikein tyttömäinen tyttö, mutta se on kyllä niin outoa mulle. : D

Eilen ku käytiin siellä kaupungilla äitin kanssa niin ostin paaljon hiustuotteita. Taino sillee "paljon". Hoitoaineen, hiusnaamion, shampoon ja sitte vielä värinaamion. ♥ Ja ah kuinka pehmeiltä mun hiukset nyt tuntuu!! Ikävä kyllä en löytäny yhtä toista versiota siitä hoitoaineesta ja shampoosta, mitkä ois ollu vielä paremmat mun hiuksille, mutta on nuoki aivan ihanat. ; )

Nom nom

Se värinaamio on nyt se KC color mask, josta sanoin aikasemmin ja en voi olla rakastamatta sitä. ♥ *Q* Toimii ku unelma. Voi unohtaa sen haalistuneen, tyhmän näkösen ja kiillottoman värin, ku tuloksena on taas se ihana vastavärjättyjen hiusten hehku. Mainostan tuotetta, I know, mutta hyvällä syyllä. Se on pelastanu mun hiusvärin useammin ku vaan yhesti, puhumattakaan siitä että ainaki mun hiuksien kunnolle se on tehny ihmeitä.










Eilen oli mukavaa istua jonku aikaa pihalla illalla ku sytytettiin tosi monta lyhtyä pihalle. Niitä lyhtyjä oli yhteensä....19. : D Ulkona ei ollu edes kovin kylmä niin oli kiva istuskella siinä ja miettiä syntyjä syviä. ; ) Tollaset hetket on niitä harvoja hetkiä ku oikeasti piän meän terassia hienona. XDD Pittää muistaa sanoa Elinalle, joka tulee meille 10 päivä ens kuuta, että käyään laitamassa pihalle lyhyt ja mennään sinne istuun iltaa (sillä oletuksella ettei oo ihan liian kylmä).

Nanananaa~

Mitähän tänään? Varmaan lisää draamasarjoja ja sitte illemmalla mahdollisesti läksyjä. 

Nyt häippäsen tonne keittiöön ja etin aamupalaa itelleni. ; DD

Moikkaaaaa ♥

2 kommenttia:

  1. Kiinnosti kyllä vinkki "miten ei tekis enää mieli makeaa"... hmm löytyyks nää banaanilastut sielt mis on muitaki kuivatettui hedelmäpaloja? :D

    VastaaPoista
  2. Kyllä ne mun mielestä pitäis löytyä. : D ainaki citymarketissa ja prismassa ne on mun mielestä siellä missä on muitaki kuivattuja hedelmiä. : DD

    VastaaPoista