6.8.2011

Decoden & ääh se kuoli taas

Heee-ee-ee-eijsan ystäväiseni. o/

Argh tässä Higussa turhauttaa ku kaikki kokoajan kuolee samalla tavalla, mutta nei tajua yrittää estää sitä ennenku vasta toisen tuotantokauden loppupuolella... XD

Mulla iski eilen joku kauhea decoden kausi päälle. D: Koristelin mun puhelimen ja alotin mun yhen käsipeilin koristelua. Normaalisti en ihan kauheana harrasta söpöjen juttujen ihastelua, mutta aina välillä mulla tulee sellanen vaihe päälle. Äiti kävi onneksi tässä vielä kaupassa ostamassa mulle lisää kaikkea pientä tilpehööriä, mitä voin käyttää koristeluun.
Tässä ois miten mun puhelin nyt pärjäilee:

Vähäsen bling bling. : 3

Se peili atm (vielä kesken):


Noitten koristeleminen on hauskaa ja se on mukavaa ku voi olla niin luova ku haluaa. :'D Tarvikkeet on kyllä nykyään vähän yllättävänki hintavia joskus... : s Mutta monesti ne tulokset on kyllä sen arvosia! : D
Anyway tässä on vähän esimerkkiä et mitä mää oon ite käyttäny:

Tällasia tarvikkeita saa tiimarista, suomalaisesta kirjakaupasta, stockmannilta, jne. Vähän joka puolelta; normaali supermarketeistaki löytyy hyviä pikku juttuja mitä voi käyttää. : )

Oottelen tässä että saisin ulkosenkovalevyn. Omalta koneelta alkaa muisti oleen vähän tiukassa ku on älytön määrä kuvia. Isi sitte lähti ostaan mulle sitä ja perii ainaki puolet hinnasta myöhemmin multa. : 3 Ihana saaha tilaa koneelle! Ei tarvi huolehtia niin paljon sitä että pitäiskö poistaa vanhoja kuvia ja koneki vois saaha vähän vauhtia jos saan tälle lisää tilaa.

Aaargh mulla loppuu kohta koristeltavat asiat!!! Mulla tekis mieli koristella mun tietokoneen näyttöki, mutta seeee vois olla vähän.... hankalaa. :'D

Ainii joo! Tällee pikku vinkki kaikille joilla on punaset hiukset, tai haluaa punaset hiukset: kannattaa ostaa sellasia "color conditioning mask" -juttuja. Esim. sellanen ku "KC color mask" tai "colorgloss". Se on sellasia niinku joku hoitoaine ja ne kirkastaa sen hiusten värin sellaseksi ku se oli kun sen tyyliin ekan kerran värjäs. Punanen väri on aina siitä hankala että se kuluu nopeasti, mutta kiitos noitten sitä väriä on helppo ylläpitää, eikä noi maksa ihan tuhottoman paljoa, ja tollasesta riittää moneen kirkastuskertaan.

Argh DNA:lla (puhelinliittymä) oli aamulla joku tosi raivostuttaba häiriö ja mun puhelin sano kokonaan sopimuksen irti väliaikaisesti. Nyt se toimii taas, mutta sillon ei voinu lähettää viestejä, soittaa, mennä nettiin tai mitään muutakaan oikeastaan.

JESH! NYT SAIN SEN KOVALEVYN!!!!

Nyt alan säätään tän kanssa ja sitte takas peilin koristeluun. : DD

Heippaaaa~♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti