2.8.2011

8 päivää...

Oh god enää 8 päivää lomaa..! En oo yhtään henkisesti valmis menemää kouluun. Eikä kyllä yhtään halutakaan mennä. Mun eka jakso on lukkariltaan ihan jees, mutta kaikki muut jaksot onki sitte aivan perseestä. Pitää pyytää opoa korjaamaan mun koko loppu vuoden lukujärjestys. Eihän siinä ku kaikki kurssit on varattu ykkösille niin niille ei voi ilmottautua ja sitte ei oikein tiiä että saako sitä kurssia vai ei... Nyt mulla on kurssitarjotin täynnä kursseja joita en periaatteessa ees tarvis, koska en aijo kirjottaa niitä, mutta jos en edes niitä laittais sinne nii mulla ois ehkä mäihällä 16 kurssia varmaan koko vuodelle. Saa opo vähän autella mua sen kanssa...

Mää varmaan kuolen ku mulla alkaa liikunta tänä vuonna (mää _VIHAAN_ koululiikuntaa!!). Se liikunnanope vihaa (en sano tota edes leikilläni) kaikkia, jotka ei harrasta liikuntaa. Painajainen mun osalta on vielä se että se opettaa myös terveystietoa mulle... Oon istunu sen tunneilla jo yhen terveystiedon kurssin ja sei ollu mukavaa. Jos oot tyttö ja et näytä joltaki karkkilinnan prinsessalta se melko suurella todennäköisyydellä ei tykkää susta (= mulla oli melko ankea kurssi). Noh näytinpähän sitte sille opelle kurssikokeessa että mää kyllä tasan osaan ne asiat mitä pitääki osata ja se jopa kehu mun vastausta kokeenpalautuksessa (tottakai en ite edes ollu paikalla sillo, mutta onneksi Eemeli valaisi asiasta myöhemmin...).

Yritän alkaa pikku hiljaa ottamaan entistä unirytmiä kiinni ja hiljattain alan siirtämään herätyskelloa soimaan aikasemmin ja aikasemmin. Nyt heräilen aina kymmeneltä tai vähän ennen. Perjantaina sitte ku sisko ja Niklas (siskon poikaystävä) tulee niin pitäis jotenki saaha itteni ylös ennen puoli yheksää. Saapa nähä miten onnistun... XD Tosin oon varma että herään väkisinki ku ne tulee koska koirat on melko varmasti aika innoissaan niitten saapumisesta... =___=
Huomenna pitäis tehä taas iso annos croisantteja että ois niitä syöttää siskolle ja Niklakselle. Se ei sillee haittaa ku just eilen löysin pakkasesta vielä yhen pussin pakastettuja croisantteja ja isin kanssa syötiin ne sitte melkein siltä istumalta ja nyt ne sitte loppu.





Nyt oon jo melko hyvin tottunu näitten rastojen painoon. : D Mukava ku kerranki voi edes vähän laittaa hiuksia erillä tavalla ku on nyt jotaki mitä laittaaki. Niissä mun omissa hiuksissa on kyllä laittamista, mutta niitä ei voi melkeinpä pitää ku yhellä tavalla, muuten ne näytti tyhmiltä. Näitä rastoja mää voinki laitella melkein miten vaa ja se on kyllä aika jees. : 3 Ainut vaan niin suihkussa käyminen on tosi, tosi perseestä jos rastat kastuu, koska ne painaa niin älyttömästi ku ne imasee vettä sisään. Oon epätoivoisesti yrittäny käyä suihkussa sillee että pesen hiukset ilman että ihan kauheana antaisin rastojen kastua ja se osoittautuu melkosen vaikeaksi. Ennen ku oli vaan takahiuksissa rastoja nii sei tuntunu ihan hirveän raskaalta vaikka ne kastuki, mutta nyt... Huh huh... Mua kans vähän pelottaa se ku nää kastuu et ne alkain löystymään ja lähtis irti. Sitä ei toivon mukaan tapahu... Sen mää tiiän että ei kannata antaa hoitoaineen mennä rastoille, koska se tekee sen että rastat voi alkaa valumaan. Hauskaa koittaa laittaa hoitoainetta vaan tohon etuosaan, mistä on hiukset auki. XD

NANANANANANANAAANANANAAAAA~

Vähän tylsää... Pitäis vissiin tänään alkaa siivoileen täällä, mutta kuulemma työnjako tulee vasta ku porukat tulee kotia. :'D Noh siihen asti vois... hmm... yllättävää, i know, mutta kattella animea. Sain muuten sen Bakuman sarjan katottua. : o Se oli sillee väääähän erikoinen sarja, mutta mää kuitenki tykkäsin. Nyt sit katon Rurouni Kenshin:iä ja Tenjou Tenge:ä. Kenshinin oon kattonu muutaman kerran läpi ja se on hyvä, vaikka onki aaaaaikas vanha. Tenjou Tengeä oon yrittäny kattoa kai 2 kertaa ja molemmilla kerroilla lopettanu kesken, ku en yksinkertaisesti oo tykänny siitä _yhtään_. Nyt mää meinasin et pakotan itteni kattomaan sen loppuun ku sillee mua häirittee etten tiiä mitä lopussa tapahtuu. *Sigh*

En oo nyt uinu muutamaan päivään (vesi on jotaki 17 astetta nii ei kauheena haluta mennä.. XD) ,mutta oon käyny sen tilalta kävelemässä. Ajattelin tänäänki mennä käveleen, tosin ehkä vasta sitte illemmalla.

Nauroin eilen ihan hullun jolleki ihan lame kuville... Tässäpä muutama niistä:





Nyt voisin alkaa taas liimailemaan sitä valokuva-albumia kasaan. : ))

Have a great day~ ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti