10.8.2011

huomenna alkaa taas kidutus..

--Koska koulu on kidutusta. : )

Eeeei haluta mennä kouluun huomenna, ei sitten yhtään. Vielä ei stressaa mutta eiköhän mulla sunnuntaihin mennessä ehi jonkinlainen stressi iskeä. Varsinki ku historian opettaja ei ilmeisesti hoksaa käyä tarkistamassa wilmaa ja vastaamassa että saanko tenttiä kurssin vai en...

....gah....

Eiiilen ei ollu mitään ihmeellistä. Lähinnä vaan istuskelin tässä koneelle (niinku aina) ja lakkasin kynsiä, kävin lenkillä ja ainii siivosin mää mun vaatekaapit.



Tänään ei oo ollu _vielä_ ainakaan mitään ihmeellistä. Heräsin aamulla joskus seittemältä ja olin hereillä jonku reilun tunnin ja sit menin vähäksi aikaa takas nukkuun. Äiti heräti mut soitolla missä ilmotti että jään viikonlopuksi yksin kotia ja sitte jonku minuutin päästä se soitti uuestaan että: "et jääkään yksin : )". :''D Et sellasta tänään.
Pitää kattoa huomiselle vaatteet ajoissa ja sitte vähän katella että monelta lähen Ouluun päin valumaan. Koulussa pitäis olla vasta 10.00 mutta pikkunen lintunen laulo että Keelapeela Keltuhertsu mun Hobo ois tulossa sinne jo joskus vähän jälkee kaheksan ja koska mää oon niin sulava ihminen niin ajattelin liftata äitiltä kyydin aamulla kaupunkiin. Eeeli oisin iteki siellä jo ennen puol 9, koooska sillo äitin pitää olla jo töissä... XD

Pitää kyllä muutenki käyä kattomassa että minkänäkösiä ne kaikki ihanat 225 uutta ykköstä on. Käytän tota sanaa ihanat sitte sillee tosi, tosi häilyvästi... Toivon mukaan historian ope vastais mulle tänään, koska on 99% varma etten sitä huomenna koululta löyä. Tietenki mää voisin maanantaina, ku mun pitää mkäyä opon luona selvittään kursseja, kysyä et josko se vois kysellä asiaa siltä opettajalta (en oo nimittäin varma että käyttääkö se wilmaa vai ei). Onneksi meillä on aivan mahtavat opot ja kaikki ongelmat oikeastaan sujuu niitten kautta niin eiköhän se osaa auttaa mua sen historianki kanssa.

Onneksi mulla on myös perjantaina kurssi jota mun ei edes tarvis käydä, mutta pakko, koska muuten ei tulis tarpeeksi kursseja. : )) Filosofia 2.... Eeen turhan innostunu asiasta, mutta noh... En kauheena meinaa panostaa aineeseen. Mulla on perjantaisin ekassa jaksossa hienosti koulu 09.45-11.00, mikä on ainut hyvä asia koko jaksossa, tosin se on tosi turhauttavaa mennä vaan tunniksi kouluun etenki ku koko aine ei edes varsinaisesti kiinnosta... Mutta noh vois olla huonomminki, niinku esim. mun kolmosjaksossa perjantainaki täyspäivä, ilman hyppyjä.

Nanananaananananaanananaaaaaanananaaa~

Nukuttaa taas, mikä on sillee outoa ku nukuin kuitenki yöllä joku 7h, sit viel aamulla 2h ja yleensä kouluaikoina nukun yössä sellaset max. 6h. Ehkä tää jotenki yrittää ilmottaa että mun pitäis valmiiksi nukkua nyt ihgan liikaa niin ei tuu heti törkeä univelka päälle ku koulu alkaa ihan kunnolla.

Kohta on Higutki (higurashi no naku koro ni/ + kai/ +rei/ + kira) katottu ja sitte pitäis taas miettiä seuraavaa sarjaa. Mulla ois yks Bleach filleri minkä voisin kattoa ja se on ainut filleri mistä oon tykänny.
Pitkästä aikaa myös Jigoku Shoujot (jigoku shoujo /+futagomori /+mitsuganae) ois hyvä kattoa (*sidenote* eräs tyyppi meinaa totaallisesti tuhota Enma Ain hahmon lähitulevaisuudessa ja en oo ilonen asiasta).
Tosi mukavaa hei.

: )

Mitäs muuta mää vielä keksisin... hmm.... : /

Näh en mää keksi mitää. ;_; Saas nähä jos sais viikonlopulle jotaki tekemistäki! Mutta siitä sitte toivon mukaan perjantaina (?) enemmän~. o/

Mrooo ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti