18.8.2011

sadface + Oscar ?

Argh mulla on joteki huono omatunto siitä että mulla on vaan 3 kurssia tässä jaksossa. :'D Erikoista... Mua vähän ahistaa se ku tiiän että tää kostautuu mulle sitte muissa jaksoissa. *sigh* tää ei oo kovin kivaa. : ( Inhottaa ku en saa nyt edes nautittua tästä jaksosta yhtään ku ootan vaan kokoajan kauhulla niitä muita jaksoja.
Mulla on kai taas ens viikolla opolle aika ja sillon me katotaan mun kirjotuksia. En haluais ajatella vielä niitä ollenkaan, mutta kai se on pakko. Pittääpä muistaa kysyä opolta että miten ne nyt on järjestäny tosiaan sitä tenttimistä, että saisin vaikka 2 ainetta lisää ja tenttisin ne. Joku Sherlock oli taas menny ja keksiny että tenttimissääntöjähän pittää kiristää, aivan ku ne ei ois ollu jo viime vuonna tarpeeksi tiukat. Ei mulla sitte ois mitenkään huono tilanne. Kunhan vaan tosiaan saisin luvan siihen. Pitää kuulemma olla "painavat perusteet", mutta eikö se nyt oo tarpeeksi painava peruste että on 2 kurssia päällekäin? Tai että kirjotukset menee sekasin jos ei saa sitä kurssia käytyä? Ärsyttää tällanen. Minähän tentin vaikka pakolla sitte. Jos ei muuten niin otan ja tentin jostaki toisesta koulusta vaikka kursseja...

Bono häirittee mua tuossa vieressä kokoajan. =____=

Ei kauhean iloinen alotus. : ( Eikä se koulu kauhea ilosta ookaan. Koitan ajatella postiviivisesti niistä mun tosi tosi inhottavistaki jaksoista, että mulla on ainaki paljon kuvista niin koeviikoilla ei kuitenkaan oo paljon kokeita.

Anyway eiköhän tuossa ollu tarpeeksi kouluahdistusta tälle erää, vaikka sitä mulla kuinka riittäiski.

Eilen aamulla menin kaupunkiin jo 9.30, vaikka koulu alkoki mulla vasta 13.00. Katalla oli hyppyä 9.30-13.00 niin menin sille seuraksi. Hyödyin kans kerranki hypäristä jotaki; sain ostettua uuen ihanan paidan ja ihanat kengät, sekä sitten yhen tosi ihanan värisen kynsilakan.

Seppälästä 2,95€

Seppälästä 29,95€

H&M 24,95€

Toi Bono oikeasti ei voi jättää mua rauhaan...

Rakastuin niin paljon tohon paitaan! Se on aaaivan ihana! "Oscar loves trash" ♥ Ah niin söpö ja eeppinen. :'D

Ainiin muuten, ihanaa ku pää tuntuu nyt niin kevyeltä. :'D

Kynnetki meni uusiksi tässä aika vasta. : D En malta oottaa että tää lakka vähän kuluis että pääsen laittamaan sitä uutta lakkaa, ku se on niin ihanan väristä. : 3
Mulle on tarttunu Katalta ja Keelalta kynsienlaitto pikkuhiljaa. XD Kokoajan teksi mieli lakata kynnet jotenki tosi tosi siististi.

Tänään ois ollu korttelihaipakka Oulussa, mutta ei huvita mennä. Ulkona on suht. surkea sää ja ei sinne at the end of the day tuu niin paljon sellasta porukkaa mitä ois pakko nähä että jaksaisin mennä. Ja musta tuntuu että siellä on taas niitä ei niin mukavia ihmisiä, joita ei haluttais nähä melkolailla umpitunnelissa. En tajua miksi tyypit lähtee johonki korttelihaipakkaan ryyppään. D: Varsinki ku se on tällee torstaina, mutta ehkä mää oon se ainut jolle ei oo kerrottu et mikä sen homman salaisuus on. : o
Mulla on mukavaa ajanvietettä täällä kotonaki: filosofian päättöessee ja Jigoku Shoujo Futakomori. Toinen noista ei oo niin mukavaa ja varmaa ei oo vaikeeta arvata et kumpi.

Huomenna onneksi ei oo ku aamulla se filosofian tunti nii pääsne sitte kotia rentoutuun. Yritän olla koko viikonlopun ajattelematta koulua ja koitan nyt nauttia kunnolla siitä!

Muuuutta mää voisin lopettaa tämän blogin tähän ku nyt ei oikein tuu mieleen mitään kummempaa kirjotettavaa. :'3

Moikkaaaa ♥

3 kommenttia:

  1. Oon alkanu huomaan et sun blogi keskittyy kohta pelkkään kouluun =( (ja ite suoraan hyppään ne kohat yli ku luen sun blogia, sillonku muistan kattoo uuet kirjotukset )
    Ja myös sarjoihin mitä katot, kynsiin ja peliin =)
    En sano et se olis paha ei tosiaankaan on mukava ku oot löytäny jonkun yhtenäisen linjan tähän blogiin =)
    Ja oon huolissaan sun hiuksista =(
    Se on ihana kuinka uskallat olla ns. "erillainen" vaikka noi shokki värit alkaa oleen kohta arki päivää jopa pissiksillä mut anyway mikset joskus koittais vähän ei nyt hillitympää mut ei sellasta mikä vahingoittaa niin paljon sun hiuksia =)) Sillä vaikka käyttäis mitä hoitoaineita yms. niin ne hiukset kuluu aivan liikaa!
    Ja aika shutkoht monissa kuvissa sulla on hirveen vähän vaatteita ja tulee sellanen olo "kerätäänkö huomiota?" tai sellaset kuvat että just tishit tulee esille jne. (sori jos kuulostaa ilkeeltä ) ( huomaa et ite oon menny jo yli ton vaiheen mun elämässä.... alkaa tuntuun vanhalta! )
    Mut tykkään sun tyylistä mut olis joskus kiva jos olisit vähän luonnollisempi vaikkakin toi sun tyylin on varmasti "osa sua" mut anyway =)

    VastaaPoista
  2. Noh tää mun blogi on lähinnä vaan sitä varten että kokoan ajatukset johonki ylös ihan huvin vuoksi ja sitä varten että kerron mitä mun päiviin kuuluu. Ikävä kyllä koulu on lähinnä se missä vietän suurimman osan päivistä niin se sitte näkyy blogissa.
    Äh nyt sanon vähän suoraan mutta mun hiuksista ei tosiaankaan kannata olla huolissaan ja se on vähän asia mistä tuppaan vetämään herneet nenään. : s Tää on vaan ikävä fakta ja monesti tainnut blogissaki sanoa että mun hiukset on mun hiukset, mun tyyli on mun tyyli enkä tarvi muitten huolta. Mulla oli 15 vuotta hillityt hiukset ja nyt ei enää oo, piste. : )
    Niinku jo tosiaan sanoin mun tyyli on mun tyyli ja en kerjää sillä huomiota (mikä on mun henk.koht. mielestä väärä ilmaisu). Voi olla että olet itse sen vaiheen elämästäs yli, mutta mää meinaan nauttia mun nuoruudesta täysin voimin vielä ku sitä on jäljellä. Pukeutuminen mukaan laskettuna. : )
    Ei pahalla mutta jos mun tyyli ei kelpaa niin sitten se ei kelpaa. Ei sen kummenmpaa. Mihinkään en oo muuttumassa, vaikka mulle niin sanottaisikin (sen kyllä haluan huomauttaa ehdottomasti että kun esim. käyn töissä näytän ihan siltä mitä työpaikka vaatii, että en mää nyt ihan höpö oo). Vaikka kuinka kiva ois että oisin joskus vähän luonnolisempi niin se ei oo mun juttu. Tässä ollaan ja tässä meinaan pysyä. Varmasti jos olet enemmän kiinnostunu lukemaan toisenlaista blogia ja tutkiskelemaan luonnollisemman tai enemmän pukeutuvan ihmisen blogia niin sellanen varmasti löytyy.

    Mun tyyli on mulle aika tärkeä asia ja yleensä en ota sitä kovin hyvällä jos joku pyytää mua näyttämään joltaki muulta. Ei haittaa yhtään että sanoo ettei mun tyyli ole yhtään hyvä jonkun mielestä, mutta muuttumaan on turha pyytää. : )

    VastaaPoista
  3. Ok Jassu mulla olis vähän asiaa sulle tosta sun kommentista =))

    Mitä sää oikeen tuut tänne koko ajan arvosteleen blogia ja sen kirjottajaa jonka mää satun tuntemaan TOSI HYVIN!?
    Mistä sää tiiät kuinka hyvä kuntoset hiukset on vaan joittenkin sun olettamuksien perusteella? Ootko nähny noi hiukset luonnossa?
    Ja mun mielestä jos pitää blogia on tarkoituskin kirjoittaa sellasta mikä itselle on tärkeää ja ajankohtaista. Vaikka ne ei sinua kiinnostaisikaan.
    Ja toi kohta: "Ja aika shutkoht monissa kuvissa sulla on hirveen vähän vaatteita ja tulee sellanen olo "kerätäänkö huomiota?" tai sellaset kuvat että just tishit tulee esille jne. " Miten niin "vähissä vaatteissa" olo on huomion hakua? : O ja sanoisin että tämän blogin kuva mikä tuossa on, on otettu sellaisesta kuvakulmasta mistä näyttää että olisi vähän vaatteita.

    Ja vaikka sinun mielestä Lushin tyyli ei ole "luonnollista" se saatta olla muille henkilöille. Se riippuu ihmisestä et miten määrittää "luonnollisen"-tyylin. Mulle ainakin ois suorastaan epäluonnollista jos yhtäkkiä Lushilla olisi esim. ruskeat hiukset!
    Ymmärrän että sinulle se ei ehkä ole luonnollista mutta kutein sanoit : "huomaa et ite oon menny jo yli ton vaiheen mun elämässä.." ehkä olet "mennyt jo yli ton vaiheen". =)
    Onhan se helppoa kommentoida jonkun tuntemattoman blogiin ja tulle arvostelemaan hänen tyyliiän varsinkin kun ei itsellä ole kuvaa itsestä :)

    Jos laitat kommenttin että : "sori jos kuulostaa ilkeältä" niin miksi sitten pahoittaa toisen mielen turhan takia?

    EJos ei oo mitään hyvää sanottavaa jostakin blogi teksistä ei sitä tarvi tulla sanomaan. Vaikka ei meinaisi sitä ilkeänä.
    Jos niin paljon ärsyttää noi seikat miksi luet blogia ja vielä kommentoit siihen?

    Uskon että sinuakaan ei innostaisi tulla lukemaan negatiivisiä kommentteja blogista. ja kun et ole enää "niin nuori" niin varmasti ymmärrät että kaikkea ei tarvitse sano ääneen tai tässä tapauksessa kirjoittaa. varsinkin jos tietää että toinen voi ottaa ne henkiläkohtaisesti.

    Toivon että et enää tule kirjoittamaan mitään negatiivisia kommentteja tänne, koska varmasti sinunkin mielestä mielummin lukisi positiivisiä asioita toisen blogista =)))

    VastaaPoista