1.10.2011

Plans for today: CANCELLED

Niinku otsikkoki jo kertoo tän päivän suunnitelmat zombiewalkia varten peruuntu. Todella mukavasti onnistuin nimittäin sairastumaan just nyt ja vitutus on suuri sen takia. Eilen illalla ihmettelin ku oli niin erikoinen olo ja kurkku kipeä ja sit yöllähän se varsinainen sairastelu alko. Laatta lensi ja nyt nieleminen sattuu niin hirveästi että jos vaan vois olla nielemättä niin se ois nyt kiva. Vähän tuntuu että lämpöki alkaa nouseen, mutta toivottavasti ei kuitenkaan kovin kauheaa kuumetta tähän tyrkkää. Ei ois kaikki muumit laaksossa jos tässä kunnossa lähtisin sinne zombiewalkiin kävelemään sitä lenkkiä se mun asu päällä. Sen jälkeen olisin varmaan keuhkokuumeessa.
Ärsyttää eniten se että tuntuu nyt siltä et kaikki mun ja Hobon työ meni hukkaan ku tehtiin ne asut ja niin edelleen. Koitan tässä kehitellä, että missä niitä vois käyttää vielä ettei ne ois nyt ihan turhat. Mahdollisesti sillon halloween bileissä ja sittehän vois tehä jonku kuvauksen niistä niin sais ainaki jotaki hyötyä niistäki. Enköhän mää jotaki keksi. Oon vaan tosi pettyny nyt ku en pääsekään. Ootin sitä aika paljo... *Sigh*

Noh ei siitä sen enempää. Nyt kävi näin ja turha sitä on kait murehtia enää. Parempi parannella itteäni nyt ku et oisin taas jonku viikon koulusta pois sen takia että oon jossaki 38 asteen kuumeessa taas.

Yökkärit OU JEES!
Eilen oli ihan perus päivä (niin siis paitsi että mulla oli vapaapäivä eikä koulua). Aamulla koitin nukkua pitkään, mutta lopulta kuitenki nousin ennen yheksää ylös. Mulla oli suunnitelmissa eka että oisin kokeillu niitä meikkejä zombiewalkia varten, mutta sitte ajattelin että turha mun on niitä kokeilla ku mulla ois ollu hyvin aikaa tänään rauhassa tehä ne. Pompin sitte koneelle kattomaan Warrior Baek Dong Soon uuet jaksot ja meikkasin siinä samalla. Se tarina kyllä ei ehi kyllästyttää oikei missään vaiheessa. Tosin nyt oon tosi pettyny siihen ku 2 mun lempihahmoa kuoli! ;_;
Anyway~ jahtasin kärpästäki varmaan jonku tunnin eilen... Se oli niin raivostuttava! Ääliö ei tajunnu lentää ulos, vaikka kuinka yritin piettää ovea auki. Sitte suunnittelin kans yhen Emun kanssa Final Fantasy viikonloppua, jollon me vaan pelattais niitä. : D Sitte ehkä viimein etenisinki siinä FF XIII:ssä ku en yksin sitä jaksa ikinä pelata. Ajankohdasta et millon se viikonloppu sit on ei oo vielä mitään tietoa, muttta kyllä me se täs joskus saadaa pidettyä! XD Meillä on nyt oma Final Fantasy Fanclub, johon kans liitty yks meän lyseon pikkunen eli siis ykkönen! ; )

Mulla meinas tässä tulla ikäkriisiki aika vasta. :'D Tuntuu kauhean oudolta että tässä kohta mää voisin jo mennä autokouluun ja ei oo enää ihan tajuttoman pitkää aikaakaa että pitäis jo tietää kunnolla et mitä oikein meinaan lukion jälkee. Vieläki lääkis kuulosta mun korviin siltä oikealta vaihtoehdolta, mutta sinne pääseminen taas kuulostaa täysin mahottomalta tehtävältä mulle. No sen näkee sitte ku se on ajankohasempaa! ; D Ainahan mää voin lukion jälkeen pitää välivuoden, käyä töissä jossaki ja samalla lukea sitä lääkistä varte. : 3

Tän päivän ohjelmassa on vaan lepoa ja lisää lepoa. Voisin kääntää tän näytön tohon sänkyyn päin ja pötkätellä samalla ku katon elokuvia. : / Sitte ku eilen alotin uuen tarinan niin varmaan jatkan sitä. : )
Ajattelin kirjottaa tähän jotaki siitä kiinnostuneille, mutta en oikein keksi mitään sanomista siitä... XDDD Eli siis antaapa olla.

Päivän vanha kuva viel tähän ja sit meen pötkötteleen. : 3

Essin paita, jonka mää vieläki haluan ;_; ♥

3 kommenttia:

  1. Eipä tuota paitaa tuu enään käytettyä, että tule vaa hakemaan :'D

    VastaaPoista
  2. Oh hell yeah! Joku päivä tuun käymää hakee sen ; )

    VastaaPoista