26.10.2011

Graffiti & syksyn värisiä meikkejä

Hmmh... Melko hiljasta ollu tänään ja eilen. Huomennaki on varmaan. En oo oikeen tehny mitään ja varsinaisesti ei huvitakkaan tehä mitään. Vähän sääli ku syysloma menee tällee vaan kotona istuskellessa ainaki osaksi, mutta noooh. : D


Tosiaan eilen ei ollu mitään kummempaa tekemistä. Oikeastaan vaan purin laukusta loputki tavarat vaatekaappiin ja lakkasin kynsiä, pelasin ja kökötin muuten vaan koneella. Perus tylsää hommaa mistä aina tulee kerrottua. : D Valitettavasti en oo maailman mielenkiintoisin ihminen, enkä kyllä teekään kauheana mitään ihmeellistä, vietä aikaa uusien ihmisten kanssa taikka mitään muutakaan. : (
Joskus mulla silti välähtää joku hyväki idea mieleen mitä voisin tehä, mutta nyt nää pari päivää tässä mun mielikuvitus on ollu melkosella koetuksella ja se on osottautunu erittäin kehnoksi. Kauheana haluttais mennä vaikka ulos hyppimään lehtikasoihin ja ottaan kuvia, mutta yksin en niitä saa otettua ja ulkona on muutenki suhteellisen surkea sää. Ei mee nyt ihan putkeen tämä... XD MT:n kanssa vähän puhuttiin että otettais yhessä kuvia, mutta en oo vielä 100% varma et miten se sit käytännössä toteutetaan.

Onneksi tässä se halloween tekee tuloaan ja voisin kait mää sitä jo alkaa valmisteleen. Tosin mun into siitäki on jo vähän laskussa, pakko myöntää... Siitä oon innoissani että tänne tulee ihania kavereita ja sit ois hyvää ruokaa ja herkkuja, mutta ainaki nyt oon kuullu että osa ei pääsekään sillon perjantaina vielä. Ei siinä muuten mitään mutta ku sunnuntaina meille ei voi kyllä jäähä aaamulla kovin pitkään, koska sitte seuraavana päivänä sitte pitäis mennä taas kouluun. Ei hyvä. Ei sitten ollenkaan. Täytyy vielä koittaa saaha se mun into takas ennen ku alkaa tää ärsyttään niin pahasti että perun koko homman. : ( Jostaki syystä mun suunnitelmat ei oikein onnistu nykyään. D:

Oh god oikeasti.... XD huomaa että kaamosmasennus iskee pikkuhiljaa päälle! Oon tosi kireällä tuulella jatkuvasti, väsyttää, pienestäki asiasta tuntuu et seinät kaatuu päälle ja niin edelleen. Tulis äkkiä taas valosampi aika vuodesta, vaikka suomen joulu onki ihana

Keskitän taas mun huomion kynsien laittamiseen, meikkaamiseen ja sellaseen. Saan ainaki jotenki pidettyä mun huomion muualla. Anyway se vihreä kynsilakka, minkä ostin Helsingistä on aivan ihana. Ku sitä laittaa 2 ohutta kerrosta sain aivan upean myrkyn vihreät (tai neonki on aika hyvä kuvaus) kynnet. Siihen päälle sit laitoin kerroksen mustaa Graffiti nail art -lakkaa ja vielä sen jälkeen kerros päällyslakkaa ja tadaa! Tuli ihan älyttömän hyvännäköset kynnet (siis ainaki omasta mielestä).











Syksyn kunniaksi oli sit hyvä idea kokeilla saada paljon keltasta, oranssia ja punasta esille. No joo meän pihalla ei kyllä näy syksyn värejä, ei sitten yhtään ku ei meillä oo mitään lehtipuitakaan pihassa, mistä vois niitä värejä nähäkään. Punanen on kyllä siitä vähän hankala väri silmiin, että jos sitä laittaa liikaa tai sitte väärään kohtaan niin silmä näyttää lähinnä vaan ärtyneeltä ku siltä et se ois siistin näkönen. Keltanen tuo aika kivasti mulla silmien väriä esille ja silmät erottuu paremmin ku normaalisti. Oranssi on tosi kiva piristään vielä lisää ja se muutenki pehmentää hyvin punasen ja keltasen rajaa.
 
Vielä ainakaan ei huvita niinkään pelata, joten ajattelin nyt kattoa sen elokuvan Interstella 5555. Jostaki syystä en oo aikasemmin sitä kattonukaan. Tai oikeastaan en ees oo tienny että se on elokuva... XD En kauheena Daft Punkia oo kuunnellu. Joo pienenä "One more Time" oli kyllä aivan paras biisi ja mun mielestä sillon se video oli ihan sika pelottava, surullinen, mutta siisti. Se oli pelottava ja surullinen koska sinne tulee ne hyypät riehumaa siinä lopussa... XD *Olin pienenä tosi HC ja pelkäsin kaikkea tyhmää! \m/ *
Noh nyt oon tässä tänään niitten musiikkivideoita katellu enkä millään tajunnu et missä järjestyksessä ne videoit pitäis kattoo et siitä tulis joku järkeväki juttu. Sit jostaki luin et se onki kokonainen elokuva ja eiku googleen ja tuossa se taustalla lataa. : D Mietin ku joskus pikkusena muistan nähneeni jonku animen pätkän missä oli just tollasia sinisiä heeboja, että olikohan se toi. Noh kohta seki selviää. : D
 
Myt alan ottaa selvää onko tuo se mistä näin pätkän pienenä vai ei ja sitte sujahdan taas nauttimaan tästä loputtomasta tekemisen puutteesta... XD
 
Päivän vanha kuva:
Halloweenin kunniaksi kuva entisestä
Heather Mason cosplaystä. : D
 
Moikkaaaa ♥ o/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti