12.10.2011

Hymyn alkuperä & koulukuvaus

Aaaaaaa-a, tänään oli kyllä melkonen päivä. Nyt voi olla että mun kauan kammoksuttu liikunnan kurssi jää vielä jolleki toiselle jaksolle, riippuen vähän siitä että kuinka hyvin se opettaja suostuu mua kuunteleen sen jälkeen ku oon asiasta puhunu oman ryhmänvalvojan kanssa... Eli paska tilanne mulla tässä käsissä nyt mut ei jaksa siitä puhua nii kerron sit miten kävi ku tiiän. :'D

I want.
Eilen oli toooosi pitkä päivä ja mun arvio että oisin kotona vasta 17.30 ei kyllä heittäny kovin paljoa. Olin vielä vähän myöhemmin kotona. Aamulla ennen ku menin kouluun kävin kaupassa ja sit vielä muistin koulun jälkeen et piti käyä stockalla ostamassa meikkivoide ja kynsilakka. *sigh* noh en kyllä ostanu ihan normi kynsilakkaa vaan ostin sellasen kynsileimasimen, jolla voi tehä kaikkia kauniita kukkia ja sellasia kynsiin. makso jonkun 11€ suunnilleen. : D
Kotona sitte en eilen pelannu, vaan katoin sarjoja eteenpäin ja kokeilin sitä kynsijuttua, mutta tietenkään en tajunnu ottaa kuvia et mitä kaikkea ehin kokeilla. : ( Stupid me. Mulla on taas pienen tauon jälkeen nyt tullu taas intoa kynsien laittamiseen. : DD meinasin et joku päivä käyn kattelemassa jotaki kirjoja tai vihkosia asiaan liittyen.

Tänään tosiaan koulupäivä meni vähän penkin alle ja huomist en myöskään odota kovin innolla. Pääsin koulusta öööh 12.30 ja olin kotona joskus 13.20. Nyt sitte tässä oon imuroinu talon, laittanu kirkastavat värit hiuksiin (mustan & punasen), syöny ja lukenu ruottin sanakokeeseenki vähän.
Huomenna ois koulukuvaus (taas meillä näin ihanan myöhään) ja siksi vähän kirkastelen tänään tätä päätä, että on sit kuvassa kunnolla punaset/mustat hiukset. En kauheena tykkää koulukuvauksista. Ainut hyvä puoli on että ne menee monesti jonku hieman vittumaisen oppiaineen päälle niin saa olla luvan kanssa pois, mutta siinäpä se sit onki. Okei, luokkakuva on ihan mukava ku saa muistoja siitä et minkä näköstä porukkaa meillä oikein on koululla, mutta yksityiskuva ei onnistu mulla ikinä. Ja syy on se että en saa yksinkertaisesti hymyiltyä niin että joko näytän että haluan murhata sen kuvaajan tai sit siltä et purskahan ihan just johonki hulluun naurukohtauksee. Siitä sitte tuli mielee se ainaki yks teoria siitä mistä hymy oikein alunperin tulee (tai sen idea) ja se meni jotenki niin että: otetaa esimerkiksi joku kissaeläin joka on jossaki pihalla ja sit sen takana olevasta puskasta kuuluu rapinaa ja se kissa luulee että siellä on joku mikä on sille vaaraksi. Sitte se tietenki laittaa hampaat esille ja oottaa et mikä sieltä tulee, mutta sieltä tuleeki joku lajitoveri. Koska hampaat on jo esillä ja niitä ei enää ehi piilottaa niin sitte tuli se pakotettu hymy, jolla on sit tarkotus osottaa että ei oo mitään aikomuksia tapella tai vahingoittaa.
Siksi varmaan munki hymy niissä kuvissa näyttää aina niin murhaavalta. :'D Hymy ei vaan ainakaan mulla näytä luonnolliselta jos mää joudun pakottaan itteni hymyileen niinku koulukuvissa aina mulle käy.

Pitäis tässä kohtapuoliin lähteä pesemään nämä tökötit hiuksista pois ja sit lukea lisää ruottia. Tosin päiväunetki maistuis ku nukuin viimeyön melko kehnosti. : / saa nähä mitä mää alan tässä tekemään seuraavana.
Huomiselle ainaki pitää vaatteet ettiä ja sit kirjottaa ryhmänohjaajalle viesti. Pitäis vielä matikanki tehtäviä vähän vilkasta että huomenna ois sitte valmis tunnille. : D Ai niin sit kävcin ostamassa lankaa ja sukkapuikot et pääsen tekeen itelle pipon ja huivin ku alkaa kelit taas kylmenee. : D Neulominen on kivaa...... XD oon just niinku joku marttakerhon VIP jäsen missä vaa neulotaan sukkia ja juorutaan vanhoijen mummojen kanssa.

Btw mää en tiiä miksi, mutta mää henkilökohtasesti tykkään äikän kursseista. :'D Ne on mukavia ku ei ne vaadi ihan niin kauheena mitään ajattelua ja stressiä niinku joku todennäköisyyslaskenta tuottaa mulle. Äikän tunneilla mukava mun mielestä istuskella ja jutella erilaisista asioista ja siitä miten ne vaikuttaa esim meän kielelliseen käytökseen ja niin edelleen. Välillä sit kirjotellaan jotaki juttuja, mut sekään ei oo niin hankalaa ku joku toinen aine vois olla. No joo väh. 1 tylsä kirja pitää pääasiassa lukea kurssilla, mutta seki menee aina jotenki. Kokeeseen en oo kertaakaan lukenu ja silti kaikista kursseista 9. XD Kerranki voin sanoa olevani josskai aineessa melko hyvä. : 3 ♥ Boostaa omatuntoa ku voi joskus todeta onnistuvansaki jossaki sen sijaan että aina miettii kuinka paska on vaikka ruotsissa.

Ens viikonlopulle on mukavaa suunnitelmaa ku Kata tulee perjantaina yötä ja pietään hemmotteluilta. Kata myös haasto et pelattais amnesiaa pitkästä aikaa mutta saas nähä... ^^'  

Hohoo random Perfect world kuva:


Nyt päivän vanha kuva ja sit suihkuun!!

okei vielä yks fma biisin johon oon koukussa... XD

4 kommenttia:

  1. :DD tuo Element xD

    Alota pellaa Vinductusta

    VastaaPoista
  2. Ooo voikun on tosi nätit kynnet,toivottavasti saisit ne.(: ja ota ihmeessä niistä kynsistäs kuvat,mua kiinostas. Itse oon niin äärettömän huono lakkailemaan ja koristelemaan kynsiä. Ja hahhah,murhanhimoinen katse koulukuvissa. :D normipäivä,osaan kyl kuvitella. Mut mitä kuvias katsooniin sullahan on tosi nätti hymy(: ihanan pitkiä blogimerkintöjä muuten jaksat kirjoittaa,kiitos postauksesta.

    VastaaPoista
  3. Pörje: No en ala XDDDD Pelaan nyt eka Flyffiä siihen asti et kyllästyn ja sit ehkä vois kokeilla sitä. :'DD

    VastaaPoista
  4. Reluse: Joo ois ihana saaha tollaset, mutta en vielä ainakan kehtaa hommata ku on varat vähän tiukassa ku viikon päästä helsinkiin... XD Hmm ois mulla ainaki jonkulaisesta lakkauksesta kuva kamerassa niin voin laittaa sen. : ) Ja kiitos hymy kommentista ;_; ♥
    Kauhea ku musta aina tuntuu että en oo kirjottanu kuitenkaan niinkö yhtään ja sit ne näyttääki aina niin pitkiltä... XDD

    VastaaPoista