30.10.2011

Tunti lisää aikaa!

Noniin nyt on kellotki käännetty niin että saatiin tunti lisää sunnuntaita! Mahtavaa, jos ois joku mmuu päivä ku sunnuntai siis.... kuten esim. perjantai. Pakko sitä on nyt edes yrittää yhestä tunnista lisä aikaa nauttia. : DD
Huomenna jälleen kouluun ja voi että on jotenki tympeä mennä. Yllättävää? Ei varsinaisesti, mutta erityisen tympeää siitä tekee se, että mulla on ruottin testi tiistaina, matikan testi torstaina ja sitte seuraavalla viikolla onki äikän testi ja jälleen ruottin testi. Se ruottin ope oikeasti vainoaa meitä....
Kohta koittaa jo armas koeviikko ja siitä tulee sit taas sitä erittäin ärsyttävää aikaa jaksosta. Sit kolmasjakso alkaa... wanhojen kurssi alkaa.... tulee itsenäisyyspäivän pitkä loma! ja sit melko pian ihana joululoma!!! ♥ Ja niin onhan mulla ens viikon (siis ei nyt huomenna alkavan viikon) perjantai vapaata, ku mitään tunteja ei pidetä opettajien kokouksen takia. : D Periaatteessa mulla on niinku ainaki 2 viikon välein ainaki pitkä viikonloppu. XDD Ei haittaa yhtään! Etenkään koska alkaa tää kaamoskausi painaa päälle. Oon jatkuvasti lomantarpeessa.

Noniin nyt sit muihin aiheisiin. : o Perjantaina illalla oli niin tylsä, että lopulta päätin että vaikka halloween juhlat nyt peruuntuki, että kyllä mun pitää ainaki jonkin hetken saaha joku asu päälle. Enköhän mää sitte ettiny sen zombiewalkia varten tehdyn puvun ja alkanu meikkaileen. : ) Otinpa koko homman sitte videollekki ja sain sen laitettua YouTubeenki. Kokonaisuutena onnistuin omasta mielestä melko hyvin, erityisesti arpivahan kanssa (tosin sen poistamiseen tarvin vähän järeämmät aseet käyttöön).
Tähän vaiheeseen isken vaan kaikki kuvat ja härpäkkeet.... XD










Äiti the pro kameran käyttäjä




















Hohoo niitä tuliki oikein muutama... ^^' Kuuntelen tässä Final Fantasy XIII:n teemoja samalla ja pyörähtelen aina välillä vähän omiin maailmoihin. XD Oh män pitäis seki saaha pelattua loppuun. : (
Anyway! Eilen halusin kokeilla vähän erilaista lookia päälle, mitä en yleensä tee. En oo oikein taidokas näyttämään tyttömäiseltä, miltään gyarulta todellakaan, mutta ehkä mää joku päivä opin. : D En muista, että kerroinko jo sillon perjantaina, että tilasin itelle blondin peruukin. : o Oh well, tilasin sellasen kuitenki että vois joskus ottaa siitä tunteesta kaiken ilon irti ku en jaksais millään alkaa tupeeraamaan omia hiuksia tai lyömään mustaa luomiväriä miljoonakaupalla silmiin. : D Se peruukki sopii sillon ehkä paremmin mun ulkonäköön ku mitä mun omat hiukset. : D toivottavasti se on sit hyvännäkönen! Saan sen varmaan alkuviikosta.
Olin eilen tosi kiukkunen oikeastaan koko päivän ku muut onnistu herättämään mut 4 kertaa aamulla jonku tunnin välein. Nukuin muutenki tosi huonosti ja vähän niin olin sit extra pissed off ku pääsin sängystä ylös. Käytiin kaupungislla syömässä ja voi jestas... Autossa tuli huono-olo ku mentiin ku oli nini kuuma villapaita ja nahkatakki päällä, ruoka oli....ällöä... onnistuin saamanajoitaki iiiihania sattumia mun ruokaan ja huh huh... Sit iski migreeni matkalla takas. Mun eilinen oli ihan tuhoon tuomittu. Lopulta mää vaan hekotin hysteerisesti iskän kanssa ja aina välillä syöksyin halaileen Bonoa ku sillä on rinnassa sellanen aika syvän ja ikävän näkönen haava minkä se on onnistunu itelleen hommaan ja käy sitä sääliksi. No Bono on kyllä sen verran talikka, että ei se edes ite tajua että sille sattuu, antibiootitkaan ei yhtään hidasta sen menoa. D: Ressukka joutuu olemaan mun vanha t-paita päällä, minkä lääkäri käski sille laittaa että se suojaa sen haavan roskilta. : (

Tänään ei oo mitään muuta ohjelmassa ku ruottin testiin harjottelemista ja henkisesti ens viikkoon valmistautumista. : / Täytyy vaatteet huomiselle miettiä ja muute sellasta. Onneksi tosin mun maanantait on tosi helppoja päiviä ja tiistai on oikeastaan ainut päivä mistä en tykkää ollenkaan. : )
Nyt voisin suunnata suihkuun!

Päivän vanha kuva:
Moikkaaaaa ♥ o/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti