10.10.2011

Rehellisesti melkein jo unohin. Flyff & Uroboros

Jostaki syystä ku kaivoin huomiselle vaatteita muistin yhtäkiä että tänään onki blogin aika. Melkein meinasin jo et jätän huomiselle, mutta sitte muistinki että huomenna on koulua 08.15-16.00 eli oon kotona joskus 17.30 että vitut minä sillon ala enää mitään kirjottelee.

Että nyt sit jälleen semipikapostaus...... XDDD sorry.

Öööömmm mitähän mää eile... Noh ainaki latasin sen FLYFF (Fly For Fun) pelin koneelle ja alotin sen pelaamisen. :'D En oo pelannu pitkään aikaa mitää pelejä niinku Perfect Worldiä tai jotaki Maple Storya ikuisuuteen ja oli pakko ladata joku. : D Eka meinasin sitä mikä lie Lucent Heart mut sei alkanu toimiin niin sitte Flyff oli seuraava vaihtoehto. : D Noh en osaa viel kauheena sanoa siitä pelistä mittää. Aika perus. : / Yllättäen mää en taaskaan tee mitään muuta ku maageja (teen aina vaan niitä jostaki syystä) ja sillä nyt juoksentelen kenttiä ympäri ja koitan tappaa monsuja. XD Kiviäki kiinnostaa. Grafiikka ei oo ehkä niin hyvä ku Perfect Worldissä jos rehellisiä ollaan, mutta mää ehkä tykkään enemmän tollasista animeen perustuvista grafiikoista ku niistä muista.
Oon laiska enkä jaksa selittää kuka on kuka.
Rillipää on Kyoya sen mää vaan sanon ♥

Sitte mää sain sen Fullmetal Alchemist Brotherhoodin katottua loppuun ja You're Beautifulin kanssa kato nyt yhtäaikaa Ouran Highschool Host Club (animea en sitä live actionia) varmaan 6 kertaa... XD Se on vaan jotanki niin hauska. ♥ En oo vieläkään kyllästyny niihin juttuihin ja Kyoya on vaan ihana. *Q* Ja Mori-senpai, Tamaki menettelee... XD Hikaru & Kaoru on kyllä sellanen kombinaatio että huuh huuh.... XDDDD
You're Beaturiful etenee melko tasasesti ja sei kauheena oo viel yllättäny, mutta kyllä se menee. Tykkään oikein erityisesti siitä jeremystä ku se on sellanen comedy relief siinä.... XD ♥
Suosittelen vilkaseen noita sarjoja ja Flyffiä lämpimästi. ; )

Tänään sit olin koulussa ja oli outoa olla siellä. Tuntu et siitä ois ollu ikuisuus ku oon viimeksi kettään nähny ja sit kans tajusin et kahen viikonpäästä oonki jo menossa Helsinkiin Katan kanssa! D: Tunnit meni tänään jotenki tosi, tosi lujaa ja sit lopulta en mennykään liikunta tunnille ku ei oikein tässä kunnossa vielä voi. :'D Mietin vielä et pitäiskö käyä uuestaan lääkärissä kuunneluttamassa keuhkot ku ei tästä yskimisestä tuu kohta mittää.
Ku tulin kotia niin nukuin päikkärit ja pelasin Flyffiä melko pitkälle kaheksaan asti, siinä välissä vaa käytin koiria lenkillä ja tein itelle ruokaa. Nyt sit on tuossa taustalla noi sarjojen jaksot auki ja koitan saaha ne tässä katottua. Kello on on yllättävän ja pitäis kohta vissii miettiä nukkumista ettei huominen koulupäivä menis ihan perseelleen.

Mutta nii tässä oon taas mietiskelly sitä tatuointi hommaa ku tädin kanssa oli puhetta et se ois mun 18v synttärilahja siltä mulle. En ota tietenkää heti ekana mitää kokovartalo tatuointia tai muutenkaa mitää isoa. Haluan eka vaan jotaki pientä. : D Muutenki ku se on lahja niin en mää mitään isoa todellakaan meinaa pyytää. Oon vähän pohtinu että mitä haluaisin ja sitte mulla tässä on tullu mielee että se Uroboros symboli on ihana ja sen tarkotuski on niin siisti. Se vois olla mun juttu. Pieni uroboros symboli tatuoituna kuulostaa mun korviin niin ihanalta. ♥ *Q* Sit mietin et haluanko mää että se näyttää oikealta käärmeeltä vai enemmän niinku piirroshahmomaiselta ja sit tässä voin jo aika varmasti todeta että haluan sellasen piirroshahmon näkösen enemmän. Sais siihen vähän sitä mun persoonaaki mukaa. : D Noh jos se on piirroshahmon näkönen niin mikä ois hienompi ku Fullmetal Alchemistissa niillä Homonculus tyypeillä oleva Urboros symboli? Ei taija löytyä mulle sopivampaa. XD Fma on kuitenki se sarja joka mut sai animeen koukkuun ja tykkään siitä niin tajuttomasti! Ja ku ne homunculitki siinä on niin ihania. ;_; Greed & Envy ♥
FMA Urboros
Mietin kans sitä Aclhemistin Human Transmutation Circleä, mutta se vois olla aika hankala tehä oikeanlaiseksi niin että siinä ois ne kaikki tekstit ja viivat oikein, ja se sit vielä pienenä. Siitä tuskin sais enää selvää et mitä se esittää. Ehkä sitte joskus myöhemmin. : DDD









Joo mutta nyt mun pittää kyllä alkaa kattoon noita jaksoja että pääsen nukkumaanki joskus... XDDD Päivän vanha kuva viel ja sit yks ihana FMAn opening kappale johon oon koukuttunu ennen ku häivyn! ; ) ♥






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti