28.10.2011

Zombi jahdissa & hiljainen halloween

Halloween party on sitte tuhoon tuomittu ja saa nähä millon me se pidetään. Homme meni ihan liian vaikeaksi ja sitte ku oli vähän tullu päätä seinään hakattua ja muutamat turhautumisen kyneleetki vuodatettua lopulta tuli tulos että parempi perua se tältä kertaa ja siirtää jolleki toiselle viikonlopulle. Vähän oli räjähdysvaara päällä ku tulin niin huonolle tuulelle siitä et se koko homma kaatu. Onneksi äiti ihanasti yritti  piristää. : D Ja lopulta Kata sitte pelastiki mut suurimmalta räjähdykseltä via phone.
Elikäs hiljainen halloween mulla tulossa kotona. Noh joo tulee mun täti tänne mun ja äitin seuraksi (isi lähti moikkaamaan karhuja mummolaan). Olisin mää voinu lähteä iskän mukaanki ku se mua houkutteli sinne oikein että "siellähän on koko paikka täynnä zombeja (koko siellä paikassa oon nähny tasan yhesti mun ikäsiä, muuten kaikki onki oikeastaan vaan vanhuksia)". Ihan ei kuitenkaan huvittanu lähteä sinne halloweeniksi, vaikka ois mummoa ja pappaa ihan kivaki nähä.
Tuossa pari kauhuelokuvaa sain hommattua, mitkä voisin tänään katella. Too bad joudun kököttään mun huoneessa kattomassa niitä yksin, ku äiti ei kykene olemaan samassa huoneessa kauhuelokuvan kansienkaan kanssa. :'D En tiiä mistä mulle on siunautunu kaiken kauhun rakastaminen ku ei sisko, iskä tai äiti tykkää ollenkaan. D: Oon ilmeisesti joku tosi iso poikkeustapaus... XD Tänään siis sellasta, varmaan vaihteeksi Flyff pääsee käynnistymään ja koitan siinäki edetä. Sielläki on nyt halloween event ja zombja riehuu vähän siellä sun täällä. : D Sain joltaki heebolta moottorisahanki millä mää niitä zombeja siellä jahtaan... : DD Kunnon jahti menossa mulla. ; ) Voisin kans mahollisesti tänään tai tässä jossaki kohtaa hommata sen Dead Island elin ja sit sen Dark Souls. Eka varmaan se Dead Island ku sen voi prismasta käyä hakemassa tänään... XD Sit ku se ois niin ois lisää zombeja jahdattavana! \m/ Menispähän aika ainaki johonki.



Eilen en taaskaan tehny yhtään mitään muuta uuta. Laitoin kynnet taas uusiksi...... ^^' No mutta se mun graffiti lakka alko lähteen irti niin I had to do it! ;_; Sillee joo ei taaskaan oo tullu videoita pitkään aikaa YouTubeen (koska se yks video vähän parkitti mikä mun piti laittaa), niin oon kyllä miettiny että jos jotaki mitä nyt jotenki ainaki osaan tehä, kynsien laittamiseen tutoriaaleja, mutta taas toisaalta en oo vielä ehkä ihan tarpeeksi hyvä siihen hommaan. : / En oikein osaa sanoa. You tell me, if I should or not? D:










Tiistailta : D
Lomat on siinäki mielessä ihanat että koska mun ei tarvi aamulla yrittää laittautua mahd. nopeasti, mulla on aikaa kunolla meikataki. Tietenkään en joka päivä tee mitään kunnon mskeerauksia, tai mitään muutakaan isoa, mutta ihan jollaki pienemmällä panostuksella löydän kaikkia kivoja värejä, mitä voi yhdistellä, jne. Tistaina mää muistin ottaa kuvan kun kokeilin uusia luomiväriyhdistelmiä, mutta unohin laittaa sen sitte keskiviikkona blogiin. :'D Perus minä, mulla on kultakalan muisti. Sillon kokeilussa oli violetti, oranssi, keltanen ja hitunen mustaa. Tänään sitte teki mieli vaan laittaa vähän vihreää. : )


Ulkona on hieman Silent Hill meininki ku on sumusta... :'D Halloween viikonlopuksi just sopiva keli, I guess. Häirittee ku koirat on iskän mukana, eikä Bono-pontikka oo nukkumassa mun sängyllä. Kieltämättä vähän karu olo ilman niitä. : ( Koirien kanssa on aina jotaki turvallisempi olo. : D Esim. jos lähtee pimeällä ulos poikien kanssa niin ei mua häiritte jos näen että vastaan tulee joku hämärän näkönen tyyppi. Mulla on kaska isoa mustaa koiraa mukana, niin ei se mulle tuu mitään ärveltään. : DD Sitte taas jos oon yksin pihalla pimeällä, niin enpä mää kauheen hitaasti mee sen tyypin ohi, ellen sitte muuta suuntaa. En omista mitään mustaa vyötä yhtään missään muussa ku tietokoneella lagittamisesta, joten ei hirveenä haluta sellasten hämärien tyyppin kanssa hengata pimeällä. : DD

Tästä voisin livistää laittamaan hiukset ja sitten vuorossa on kauhuelokuvat. : DD

Päivän vanha kuva:
Jälleen Halloweenin kunniaksi
vähän teemaan liittyvää kuvaa
arkistoista

Moikkaa ja toivottavasti kaikilla on ihana viikonloppu!!! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti