3.10.2011

uhg... Uus jakso ja huono alku.

Huomenna alkais uus jakso koulussa, mutta sen alotus ei näytä lupaavalta. Mulla on heti ekana 8-16 koulua eikä hyppytunteja. Ja oon kipeänä melko kunnolla. Onneksi ekana päivänä yleensä vaan puhutaan siitä mitä kursseilla meinataan tehä eikä sillon oo niin vaarallista jos ei ihan oo 100% mukana. Ilmeisesti huomenna on jotaki poikkeavaa ohjelmaaki tarjolla. Sillä oletuksella siis että pääsen menemää huomenna kouluun. Tänään on onneksi viel vapaapäivä niin ei sitä tarvinnu miettiä, mutta jos ens yö menee niinku tää yö meni niin ei kauheena kouluun meno tunnu hyvältä vaihtoeholta. En nukkunu yhtään ja lopulta neljän aikaan aamulla mää koitin lukea vähän kirjaaki, mutta ei siitä tullu mitään ku oli niin inhottava olo. Pyörin sängyssä ja koitan rauhottua mutta lopulta mää suunnilleen aloin huutamaa ku ahisti niin tajuttomasti. Äiti ilmaantu joskus 15 vaille 6 mun huoneesee ja hiero mun selkää ja toi buranaa yms yms. niin se vähän helpotti mutta vieläki on aivan kamala olo. Nukahin 2 tunniksi sitte aamulla ja heräsin puoli kymmenen aikaan siihen ku ei hengitys kulkenu.
Ei kuulostais kovin hyvältä olla nyt 8 tuntia koulussa... Varmaan alkais jossaki vaiheessa vaan itkeen ku on niin paska olo. Mulla tyhmästi ainaku mulla on kuumetta niin mulla on peräjälkeen liian kuuma ja sit liian kylmä. Ku mulla on liian kuuma niin mun jalat ei voi koskea toisiinsa ku istun ku tuntuu et ne sulaa ja niin edelleen. Sit taas ku mulla on kylmä nin istun peitot päällä ja hytisen niinku joku hyytelö. Nyt on über kuuma ja ei auta yhtään että Bono makoilee mun toisen jalan päällä ja nukkuu siinä. En halua kyllä työntää sitä siitä poiskaan ku se tuli siihen vieree ku mää itkin. Meän pojat välittää mustaki ♥ ;_;
Liikunnan kurssiki alkaa keskiviikkona ja tässä pohdin että onko se ope sellanen että se tarvii joka asiasta porukoilta lapun niin kauan ku oot alle 18 vai tajuaako se ihan vaan ku sille ite sanoo että osallistuminen juuri nyt on hieman hankalaa. En kyllä vois sanoa olevani ihan liikuntasuorituskunnossa nyt ja epäilen että keskiviikkona oon ihan täysin parantunu että pitäiskö mun hommata sille joku lippulappunen vai tajuaako se ite ku niistän nenää niin paljo et kohta tulee verta ja yskin keuhkot pihalle että nyt ei kannata edes kysyä voinko pelata salibandyä.

Eilen oli sama meininki ku tänä aamunaki. Oon sängyssä ja koitan levätä. Että siitä en nyt ala kertoilee mitää ihmeempiä... Myönnän et koitan saaha tän päivän blogin vaan äkkiä pois alta että pääsen takas lepäilee. XD

Noh mutta nyt mää meen lepäileen ja toivottavasti keskiviikkona oon paremmassa kunnossa että voin kertoa teille tarkemmi et miten se tiistai ja keskiviikko sit meni. : D

Päivän vanha kuva vielä! ; )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti