18.10.2011

Kalenteri on mukavemman näkönen ku sitä koristelee

Jesh! Pääsin tänään jopa puoli 4 bussilla kotia! Meillä oli äikän esseen kirjotusta viimesellä tunnilla ja olin ovelana kirjottanu sen koko esseen itelle maanantaina vihkoon niin sain sen sit äkkiä raapusteltua siihen konseptille. Noh vähän oisin voinu varmaan jotaki lisätä, mutta myöhästä se nyt on! XD

Eilen oli aivan perus päivä. Ainut vaan että meillä oli kokeitten palautus iltapäivällä, minkä mää unohin kokonaa... XD Onneksi kuitenki kaverit otti munki kokeet ja anto ne tänään. Ainaki se filosofian essee oli menny aivan loistavasti! Luulin että saisin 6-7½, mutta sainki 9½!!! Se tais olla mun toinen lukion aikana saatu noin hyvä numero. Oon kyllä ylpeä siitä. :'D
Eilen en oikeastaan muuta kotia tultuani tehnykään ku saitä äikän esseetä ja uskonnon läksyjä. D:

Tänään oli tosiaan taas sellanen vähän inhottavampi pävä sen mukaan että on niin pitkästi koulua, mutta voi että oli hauska matikan tunti! En usko itekään että just sanoin ton.... mutta se oli oikeasti hauska!! Meitä oli paikalla jostaki 30stä joku 15 ku kaikki muut meni oppislaskunnan kokoukseen saliin. Me jäätiin matikan tunnille, koska matikasta en ainakaan ite kehtaa lintsata. : s Etenkään tältä kurssilta, koska en oo sanallisten tehtävien kanssa mikään kovin lahjakas. :'D Noh siinä ku laskettiin sittä tehtäviä minä, Kata, Sophia ja AP niin kyllä oli ratkiriemukasta ku melkein kenenkään laskimesta ei meinannu löytyä tarvittavia ohjelmia ja tehtävät oli niin järjettömiä. :'D "Kuka ihan oikeasti sekottaa korttipakan uuestaan kerran sekunnissa niin että se tekee sitä yötä päivää? Ja maapallon väkiluku on muutenki nyt 7 miljardia, eikä 6. Tässä on väärää tietoa, tän täytyy olla kompa! En laske!! ....otetaanko tähän karkausvuodet mukaan..?" Se meän opettajaki varmaan pitää meitä ihan pöljänä... XD

Mua väsyttää ihan sikana. : o Melkein haluttais mennä päikkäreille, mutta toisaalta haluan tänään tehä sitä huivia pitkästi eteenpäin. Neulominen on jostaki sysytä mun juttu. : D Opin neulomaan mun mummolta ku olin 3v ja oon sen jälkeen neulonu ihan sikana kaikkia huiveja, palasia ja villasukkia. Oon mää yhesti villapaidanki tehny. : o Virkkaaminenki on kivaa ja sit kans käsin sellasten kuvioiden omeleminen (miksi sitä nyt kutsutaankaa)! Mun mielestä on aina kivempi ku on ite tehty pipo, huivi, lapaset tai villasukat ku se et ois ostanu kaupasta valmiin. : ) Neulominen erityisesti on mulle sellasta tekemistä, että mun ei tarvi kauheena ajatella sitä mitä teen. Ei enää tarvi kattoa sitä koko hommaa ku sitä teen. Samalla ku katon vaikka elokuvia, yms niin sitä tulee siinä samalla tehtyä. Ei mun tarvi alkaa keskittyyn siihen niin että kattoisin sitä työtä vaan kokoaikaa. :'D

Mun sotkuinen vk 42
Mää en ennen käytäny kalentereita oikeastaan yhtään, mutta nyt viimeaikoina oon alkanu käyttään sellasta aika useinki. Mulla on yleensä aina kalenteri mukana ku meen johonki ja sit aina merkkailen sinne jos pitää muistaa jotaki. Kätevä laittaa sinne vaikka et millon on sanakoe tai joku testi tulossa. : ) Kalenteri kuitenki on ehkä vähän tylsän näkönen jos sitä ei yhtään koristele. Ainakaan mua ei yhtään iske lukea jotaki tylsiä merkintöjä, missä ei oo mitään hohtoa. Siks mää nykyään koristelenki mun kalentreia ja merkintöjä niin nyt sitä on paaaaljon mielenkiintosempaa lukea ja käyttää! Piirtelen sinne kaikkia kuvia ja sit laitan sinne muutaki ku vaan jotaki tärkeitä tapahtumia, jne. Merkkaan sinne esim. että mihin jaksoon missäki sarjassa jäin tai jonku tosi hyvän kappaleen vaikka mikä mun piti muistaa kuunnella. Mulla näyttää kalenterin sivut melkein sotkusiltaki ku ne on niin täyteen ahdattu kaikkia juttuja, mutta sitä on sit myöhemmin kiva kattoa. : D Eka olin sitä mieltä, että puhelimen kalenteri riittää ihan hyvin mulle, mutta nyt ku on oikeasti alkanu tota kalenteria käyttään niin oon huomannu että tykkään siitä enemmän. Muutenki tulee niin pätevä olo ku joku kysyy vaikka että mikä viiknoloppu vois nähä ku sanoo että "oota ku katon mun kalenterista". XD
Käytän kauheena eri värejä ku kirjottelen sinne juttuja ku tiiän iteki et ne iskee paljon paremmin silmään sillon ja sit jopa muistanki mitä piti tehä, jne.Mun pitäis varmaan ostaa lisää yliviivaustusseja et voisin vielä lisää laittaa merkintöihin väriä, mutta stabilon ohuilla tusseillaki saa kivasti väriä siihen. Mää ite kauheen lämpimästi suosittelen kalenterin käyttämistä ja sen koristelua. : D se on tosi mukavaa. : 3 Sit kans ainaki meän koulusta saa aina syksyllä kalenterin, missä on vaikka mitä kuponkeja. Subwayhin, Raxiin, H&Mlle ja joihinki muihinki liikkeisiin. Meille ne on ilmasia, mutta en sit oo ihan 100% varma et onko kaikilla lukiolla sellasia. Jotenki vois kuvitella ku toi on kuitenki "LUKIOKALENTERI". : o

Sen verran alkaa olla kyllä väsyny olo että taijanpa mennä hetkeksi nukkumaan. : DD

Päivän vanha kuva tähä vielä. : )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti