25.7.2011

Rastat, rastat, rastat ♥


Normaalisti yritän kaikin puolin välttää mun hiuksien kastelemista uima-altaassa ja niitten pesemistä (vaikka pakostakin pesen ne ainaki 2 kertaa viikossa), koska shokkivärit kuluu niin herkästi. Auringossa olemistakin oon yrittäny välttää, koska kesällä se on sellanen viekas hiusvärin kuluttaja, koska harva tajuaa että kuinka paljon se oikeasti haalentaa väriä. Noh nyt kuitenkin on vähän homma toinen; uin joka päivä vähintään tunnin ja upotan tahallani hiuksia kokoajan veteen, pesen nämä noin 4 kertaa viikossa ja istuskelen auringossa.
Mitä tästä voi päätellä? Yritän kuluttaa värejä pois. Taisin mainita mun himon saaha rastat takasin päähän ja tälläkertaa koko päähän ja nyt sitte oon sen päättäny tehä. En todellakaan halua uutta värinpoistoa ja siksi yritän ihan yksinkertaisilla konsteilla saada nämä 2 väriä haalistumaan. En halua että musta-hopea-punaisille rastoille pohjavärinä on violetti-vihreät hiukset, joten nämä värit pitää saada piiloon.
Helppo ratkasuhan olis musta hiusväri, mutta sitä en halua. Kuitenki jossaki vaiheessa taas haluan shokkivärin tai blondit hiukset ja sitte jos laitan nyt mustan mun hiukset taas kuolee ku alan blondaan. Sitte mietin että jos pohjaväri olis hopea, mutta se taas veis aikaa varman monta kuukautta että sen saisin. Joten viimeiseksi vaihtoehdoksi jäi punanen. Mietin eka shokkiväriä, mutta sitte tyrmäsin idean samantien ku se tuliki. Ostan ihan normi punasen hiusvärin, joka on ehkä hieman tumma, mutta ei voi mitään. Sillä nyt mennään. Vois kuvitella että se jopa peittäiski nämä värit, kunhan siis tietenki saan nämä eka kulumaan. Hyvä puoli siinä värissä olis kans se, että sen ei tarvis olla edes täydellisen tasainen mistään muualta ku vähän sivuilta ja otsahiuksista, sillä muut hiuksethan mulla oiski rastoilla kiinni. (*IMPORTANT NOTICE* en siis ole laittamassa omista hiuksista rastoja... XD vaan ihan synteettisestä hiuskuidusta)

Noh se siitä hiuskeskustelusta. :'D

Toisaalta se että uin jokapäivä jonku tunnin tossa _hieman_ liian ahtaassa altaassa vois ehkä tiputtaa vähän kaloireita, mikä ois todella, todella hyvä juttu. Peilistä näytän omasta mielestä jopa siltä että oisin vähän laihtunu, mutta sitte vaaka sanoo jotaki ihan muuta (ei pitäis painottaa vaa'an numeroihin, koska nei sano varsinaisesti mitään, mutta mua ne häirittee kuitenki jonku verran). Ei haittais jos ois jalat ja persus hieman paremmassa kunnossa ja siksi uiminen ois ehkä hyvää liikuntaa ku kerran siitä niin paljon tykkäänki.

Sain eilen muokattua lisää kuvia ja sitte nauroin joilleki ei niin onnistuneille kuville. Pääti sitte tehä niistä vielä YouTubeen pienimuotoisen videon. :'D
Linkki: http://www.youtube.com/watch?v=llK5LsnEjkU
(P.S Laitoin kaikki kuvat DeviantART:iinki ja niitä voi sieltä käyä kattelemassa jos kiinnostaa : 3 Linkki: http://lushikiteka.deviantart.com/ )




Ai niin muuten suuret kiitokset mun serkulle Lauralle ku se eilen vähän mainosti mun blogia sen Facebookissa ihan yllättäen. ♥ Arvostin elettä kyllä todella suuresti : )

Anyhow tässä ajattelin kohta mennä varmaan takas ottamaan aurinkoa, koska totesin että oishan se ehkä ihan hyvä vähän päivettyä. Mun jalkojen iho on niin kalpea että jos tulee pieninki haava niin se näkyy tosi hyvin ja sei oo kivan näköstä. Niin ehkäpieni rusketus helpottais. ; ) Sitte jossaki kohtaa tuun takas kattoon sitä Beelzebud -animea ja istumaan muualle sosiaalisiin piireihin netissä... :'D

Hope everyone has a great day! ♥

2 kommenttia:

  1. awww,ei mitään <3 ps. santteki koukuttu blogiis ;3

    VastaaPoista
  2. Se on hyvä juttu ainaki mun kannalta :''DD

    VastaaPoista