21.7.2011

...eeeeeiiiihh!!!!!!!

Oon ehkä ihastumassa aivan täysin vääränlaiseen tyyppiin (väräänlaiseen siinä mielessä että mää en todellakaan ikinä olemana mitään lähellekään sen naismakua). Noh en kyllä vielä osaa sanoa oonko ihastunu vai en. : / *sigh*

Ei siitä enempää. Kerron ehkä sitte lisää asiasta ku tiiän ite enemmän...

Noh mutta anyhow! Majin Tantei Nougami Neuro ja Gosick on nyt molemmat tullu katottua ja molemmat oli aivan älyttömän hyviä sarjoja, tosin Neuron oon kattonu jo aikasemminki. Gosick oli vähän sekava loppupuolelta, mutta muuten kyllä rakastuin siihen sarjaan, vaikka kerranki siinä ei ollu jotaki hahmoa johon oisin erityisesti kiintyny.
Myös olotila on parantunu mulla huomatta vasti ja oon saanu nukuttuaki nyt kunnolla 2 viimestä yötä. Enää ei oo nenä niin pahasti tukossa mutta kurkkukipu on kyllä vielä yhtä paha ku aikasemminki. Tänään sitte ihan sen kunniaksi että on parempi olo ajattelin uhrautua meikkaamaan. :''D

Eilen löysin sarjan jota alan kattoon ja se on joku "Beelzebud". Se jotenki muistuttaa mua en tiiä miksi, mutta Gokusen anime versiosta ja Gintamasta. : s



Mulla on taas 2NE1 kausi päällä ja kuuntelen niitä ihan kokoajan, tosin välillä sitte mulla on sellanen instrumenttaalisten biisien rumba ja kuuntelen niitä jonku 15 ja sitte taas 2NE1. Nytki äsken just tuossa kuuntelin sitä 2NE1:in uutta biisiä "I am the best" ja sitte perää siihe Final Fantasy VII Crisis Core soundtrackiltä sen "Price of Freedom" ainaki 4 kertaa putkeen. Se on kyllä aivan ihana ♥ Ja muutenki koska FFVII Crisis Coren Genesis, Sephy (lål) ja Zack = omnomnomnomnomnom... *q*


p.s rakastan Minzyä ja CL:iä, etenki CL on nini badass ♥

Ai niin suunnittelen muuten että menisin Traconiin ku missasin Animeconin.. En vaan yhtään tiiä vielä että mitä cossaisin, mutta se on tässä harkinnan alla. Enkä kyllä toisaalta mene ollenkaa ellen saa jotaki täältä oulusta lähtemää sinne mun kanssa.

Mut joo nyt vois mennä peseen hampaat ja alkaa laittautuun.

Moikkaaa o/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti