31.7.2011

Rastat päässä ja mahtava meno meneillää (?)

Just tässä jonku aikaa sitte tulin kotia Katalta. : ) Menin eilen aamulla suht. aikasin kaupungille Keelan kanssa ja me käytiin ostamassa mulle se uus väri, pompuloita rastoja varten ja kiertämässä kirppari. Tietenkää ei saa unohtaa sitä ku istuttiin torilla juttelemassa syvällisiä ja sitte ihan keskustassa näkemässä jos jonkilaista silmänruokaa. Kiitos Qstock ku toit ihania miehiä Ouluun. Teitä tulee ikävä! ♥
Etenki yks poika (mies) "Rimpula" (nimi joka keksittiin sille Keelan kaa) oli ihana ku se käveli ohi ja olin sillee: "...NOM!" ja sitte se ku käveli ohi katto suoraa silmini ja hymyili niin ihanasti että vähän siinä piti miettiä että sai kasvot taas normin värisiksi. Näin jälkeinpäi kaduttaa ku ei menty perään ja ihan randomilla vaa kysymään nimeä. Nooooh... Ei sille enää mahda mitää. Oli sit siellä sellanen "hiuspoika", jolla oli niin ihanat kasvot ja hiukset, että huh huh! Keelalle oli silmänruokaa ihan melkein joka kulman takana. :'D

Sitte myöhemmin saatiin Keelan veljeltä kyyti Katan isälle, jossa Kata meitä jo ootti. Ekana mentiin kattomaan niitten ihania kissan pentuja, jotka oli aivan järjettömän lutusia! ♥ Varsinki sellaset 2 blodia kissaa, ne oli niin ihanat ku ne kiipeili mun syliin ja sitte jäi siihe istuskelemaan ja makoileen.

Seuraavana sitte lyötiinki mulle se uus punanen väri päähän. Tällä kertaa tuli jopa punanen, mutta tietenkään ei tajuttu ottaa niistä hiuksista kuvaa ennen ku oltiin jo lyöty rastat päähän. Laiteltiin rastoja aika kauan ja olihan se melkonen homma tytöille ku niitä oli kuitenki 50 rastaa ja piti saaha koko pää täyteen. Nyt sit vielä jos ens viikolla Elinalta saan ne mun hopeat rastat niin Keela tulee tunkemaa neki mulle päähän. : D


Samalla ku laitettiin rastoja mulle katottiin Kauna 1 & 2 ku ne tuli telkkarista ja naurettiin niinku hullut. "Mjaa Mume siellä taas esittää halvaantunutta ja käy sotkeen taloa teipillä!!" Oli hauskaa! Siinä vaiheessa Katan pikkuveliki oli liittyny meijän seuraan nauramaan niille elokuville.
Sit vielä ennen ku mentiin nukkumaan käytiin leikkimässä pentujen (kissan pentujen) kaa. Nukahettiin kait kaikki melko nopiasti, en ainakaan ite tainnu pysyä kovin kauaa hereillä.

AINII en tainnu mainitakaan mun valokuva-albumista!!! Mun mummo (isin äiti) on sillo ku olin ihan pieni tehny mulle ja mun siskolle omat albumit ja sanonu et meän pitäis ite sitte ku kasvetaan alkaa täyttään niitä. Noh perjantaina sitte tosi myöhää illalla aloinki yhtäkiä täyttämään sitä ja se oli aivan huippua! En saanu ku 4 sivua jatkettua sitä mutta noooooooh.

Aamulla sitte eiku ekana kissojen luo ja sitte ei mennykään kauaa ku isi tuli hakemaa.
Nyt ollaanki jo aikalailla päivitetty eilinen ja tää päivä. Otettiin videolle se ku Kata värjäs mun hiuksia ja lisään sen siihen videoon mistä puhuin aikasemmin. Sääli vaa et unohettiin ottaa videolle ku laitettiin näitä rastoja.. : s Tässä ajattelin tänään vaan kattella animeja, täytellä valokuva-albumia lisää, totutella rastoihin, tehä videota YouTubeen ja muokata kuvia. : DD
Laitan sen linkin sitte myöhemmin erikseen ku en ihan vielä jaksa muokata sitä videoa valmiiksi. :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti