19.7.2011

Auts

"Eilen oli taas kyllä jotenki vaan pakko tehä blogi ja taas aika raskaasta aiheesta, mutta nooh. Ehkä se ei haittaa. Tänään sitte tuleeki blogi oikein extra aikasin.

No tälle päivälle ei oo vielä ehtiny sattua kovin paljon ja se ehä johtuu siitä että kelo on atm. 07.37. Yleensä määki herään kuitenki kesälomalla joskus 11.00-13.00. Nyt kuitenki oon itseasiassa heränny jo kahen aikaan yöllä (menin nukkumaan yhen jälkeen yöllä) ja siitä asti ollu hereillä. . ) Miksi? Koska on niin saamarin kökkö olo. ;__; Nenä tukossa ja välillä se vuotaa ihan hirveenä, kurkku ihan älyttömän kipeä ja yskittää ihan kokoajan, ja sitte vielä huono-olo tästä kaikesta tukkosuudesta ja yskimisestä. Joskus kolmen aikoihin yöllä tuli yliannostus tätä huonoa oloa ja sitte lensiki laatta muutamaanki otteeseen. --Että sellanen yö mulla. : D

Illalla kuitenki vaikka oliki huono-olo ja vaikka mitä muuta paskaa niin kyllä sitä huumoriaki löyty ku Akun kanssa pohdittiin Sephyn (Sephirothin) karua kohtaloa mun käsittelyssä. Oli kyllä taas niin tasokasta läppää että en tiiä pitäiskö nauraa vai nauraa.


Isompi on Elvis, pienempi on Bono

Btw totesin tässä eilen illalla ja tänä aamuna että kyllä meän pojat Bono ja Elvis on aivan mahtavia koiria. Mää niin rakastan niitä molempia, enkä tiiä mitä tekisin jos niitä ei olis! Bono on ihana ku se on aina päivällä mun kanssa ihan kokoajan. Se seuraa mua ja istuu vieressä ja oottaa että rapsutan tai sitte nukkuu jaloissa. Elvis ei oo mun kanssa kokoaikaa päivisin vaan se nukkuu porukoitten makkarissa, mikäli se sinne pääsee. Mutta _aina_ ku nukun päiväunet niin pojat tulee mun viereen nukkumaan. Bono nukkuu yleensä mun jaloissa sillee et sen pää tulee mun jalkojen päälle ja Elvis sitte nukkuu joko jalkopäässä tai sitte sen pää on mun viereisellä tyynyllä. Se on kans meän pojissa mahtavaa että ku ne vaikka makoilee jossaki niin mää voin vaan kaapata ne syliin ja käännellä ne sängyssä miten haluan ja nei oo moksiskaan siitä. Ne vaan molemmat kattoo mua vähän aikaa ja sitte laittaa takas nukkumaan.
En osais kuvitella että meillä ei olis ainaki yhtä koiraa talossa, ku meillä on ollu koira siitä asti ku olin neljä vuotta. Eka oli Uno, joka nukku pois joku 4 vuotta sitte, ja nyt on sitte Bono & Elvis. Joskus on ollu puhetta että otettais vielä kolmaski koira tähän Bonon ja Elviksen kaa, mutta se vois jo olla vähän... ruuhkaisaa... XD mitenkähän mää sitte mahtuisin mun sänkyyn ku kaikki 3 koiraa ois tässä? En varmaan mitenkään, ku meän pojat on jo itessään aika isoja ja nytki välillä pitää oikeen suunnitella että mihin laittaa jalat niin ettei potkase toista pojista vahingossa.
Meillä jostaki syystä on aina pietty poikia perheenjäseninä ja mulle ne on vähän niinku pikkuveljiä (joo edelleenki puhun kahesta koirasta). Meän pojilla on vaan niin omat persoonat ja tavat että ne muistuttaa välillä ihan jotaki pientä ihmistä!

Mutta se siitä koira rakkaudesta! :'D

Ainii vielä vois mainita että; sain Special A:n katottua loppuun ja nyt katon Majin Tantei Nougami Neuro:a, joka on ihana sarja, koska siinä on hyvä piirrustustyyli, siinä on komediaa ja kauhua ja ihanat hahmot (erityisesti Sai). Suosittelen. :''D Samalla meinasin alkaa kokeileen sellasta sarjaa ku Gosick, mutta en sitte saanukaan alotettua sitä ku keskityin niin tohon Neuroon. Luulisin et saan kuitenki tänään ton Neuron katottua ja sitte vois alottaa sen Gosick:in. : ) Kerron sitte myöhemmin mitä mieltä olin siitä sarjasta jos mää nyt sitä pääsen tässä tänään jo kattomaan.

Mutta nyt takas Neuron pariin ja jatkan tätä sängyssä pötköttelyä! En jaksanu aukasta mun omaa pöytäkonetta niin kävin sitta hakemassa läppärin tähän sänkyyn. Vois muutenki ehkä olla hyvä idea pysytellä sängyssä ja koittaa parantua. : D

Mut joo..

Moikkaaaa o/"

Bloggerilla oli joku ongelma ja pääsin laittaan tämän vasta nyt tänne vaikka kirjotinki tämän jo aamulla aikasin.

Anyhow, vieläki ihan kuollu lahna -olo ja oottelen tässä että jostaki saisin kurkkupastilleja. Viimesetki ruuan rippeet on tullu oksennettua ulos ja mietin että pitäiskö mun mahd. mennä käymään lääkärissä. : s

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti