13.7.2011

jeees

Moroooo

:''D

lål

Tässä just meinasin että alan tekemään taas ison erän croisantteja ku en oo jaksanu tehä niitä piiiiiiitkään aikaan. Tääle aamulle ei ookaan vielä ehtiny muuta tapahtua. Töistä soitti joku tyyppi, mutta en saanu sitä sitte enää kiinni nii nyt ootan et josko se soittais takas.

Eilenkään ei oikein ehtiny tapahtua mitään ihmeellistä. Olin kotona ja pelasin, olin koneella, luin yaoita ja sillee. Perus juttua. :'D Oottelen että josko huomenna tulis postiin Alice: Madness returns -peli jonka tilasin ööööh maanantaina illalla. Mää oon niin umpirakastunu siihen peliin vaikka mulla ei sitä vielä ookkaan. Oon YouTubesta kattonu jo sen läpipelua, sen trailereita, yms. Se Cheshire kissa on niiin uskomattoman ihana siinä. ♥ Varsinki sen ääni... *q* Se kissa on myös huomattavasti paremman näkönen ku siinä Disney leffassa :''DD ainaki mun makuun. ; )

Cheshire kissa Alice Madness Retuns versio

Disney versio

omnomnomnom

Muutenki se peli on niin ihanan psyko ja siinä on kaikki ihanat hahmot ja ja ja ja *Q* miten niin innoissani???

Noh mutta anyway, lupasin niitä matkakuvia. Niitä on ihan jumalaton määrä niin voi olla että joutuu kipasemaan Facebookiin kattomaan niitä ku en mää tähän kaikkia kehtaa laittaa. Mutta kyllä mää muuatman voisin.





Nonni siinä on kaikki kuvat tälläkertaa. Nyt takas lukeen yaoita joksiki aikaa ja sitte tekeen croisantteja! Nom!
Moikkaaaaaa ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti