29.7.2011

...oh shit mun hiukset...

Tänään sitte sai lähteä se vihreä/violetti väri ja mun _piti_ värjätä punaseksi. Noh sitte tässä sattu ilmeisesti jonkun sortin komplikaatioita ja mun suunnitelma ei ihan toiminu. Sain värin ihan nätisti irrotettua tästä päästä ja sitte laitoin sen punasen värin päähän.
Ja noh.. näistä ei todellakaan tullu punaset. Nää on enemmänki oranssit. Toinen hyvä tapa kuvata tätä väriä on et; mulla ois ollu shokkivärinä punanen ja oisin antanu sen kulua 3 viikkoa ainaki ihan rauhassa värjäämättä sitä kertaakaan uuestaan. Hirveänä ei naurattanu ku tulin suihkusta ja väri näytti jo siltä et se ois olla mulla jonku 2kk ku oli niin kulahtanu. Noh nyt tässä oon kököttäny jonku pari tuntia tällaset hiukset päässä ja totesin että ei nää oo rumat ja kyllä nää vois mennä, mutta nää ei oo todellakaan sellaset ku mää halusin. Mää värjään nää punasella uuestaan (ehkä ihan tolla samalla värillä tai sitte vähän eri sävyllä samalta merkiltä). Se tässä on plussaa että jos ne hiukset sitte ku oon värjänny ne punaseksi, jonku kuukauden tai kahen päästä haalistuu tän väriseksi, nii mun ei tarvi värjätä niitä uuestaan, koska tää on tosiaan ihan "söpö" väri.

Ei ihan punaset?

Eilen hoidin mun rastatki valmiuteen. Mun punaset rastat oli sellaset tosi, tosi ohuet luikerot ku tilasin ne cybershopista ja mun pitäis laittaa niitä varmaan 10 pakettia että saisin mun koko pään täyteen niitä niin että ne ois paksun näköset. Noh eilen sitte päätin yrittää vähän auttaa asiaa, koska en halua tilata rastoja lisää tai laittaa niitä päähän yhtään sen enempää ku on pakko et saa pään täyteen (ne painaa aivan helvetisti ku on pää täynnä), eikä niinkään innosta enää tässä vaiheessa alkaa tekemään itekään uusia. Mää sitte löysin sellasen metallisen kamman kotoa ja otin rastan käteen ja aloin takuttaa, ja kappas; rastasta tuli pörrönen ja paksu ja se jopa alko näyttämäänki kunnon rastalta (tosin sormet oli aivan verillä ja rakoilla sen jälkee...). Ja eiku takuttamaan kaikki loputki punaset rastat. Aikaa siihen meni joku 2-3h et sain ne kaikki takutettua (se on oikeasti yllättävän raskasta hommaa ja hankala saaha ne pysymään sellasina, koska arvatenki synteettinenkuitu ei toimi ihan samallalailla ku oikea hius).
Mulla on punasia rastoja...öööö....36 kpl ja mustia taitaa olla 13. Aikasemmin se oli niin että vaikka punasia oli huomattavasti enemmän ku mustia niin ku ne oli nipuissa vierekkäin niin näytti että mustia ois olla vähintään yhtäpaljon, jos ei enemmänki. Nyt asia on kuitenki korjattu ja punaset rastat on paksut ja isot ja ihanat. Mallasin niitä eilen illalla sitte vielä vähän päähän ja ne näytti just siltä ku mää haluan niitten näyttävänki! : D Koko homma oli kyllä sen vaivan arvosta.

Ennen takuttamista, kaikki rastat. (punaset ihan tajuttoman ohuet, ohuemmat ku mustat)

Jälkeen takutuksen.

Ajattelin että nyt vielä noita mustia vähän parantelisin ku noi punasetki onnistu niin hyvin. : D

Viikonlopulle ei oo viel yhtää varmaa suunnitelmaa. Ehkä kaupunkiin, ehkä Katan luo...

Btw laitan sitte ku saan värjättyä nää hiukset uuestaan videon koko hommasta Youtubeen ja laitan sit sen linkin tänne heti ku saan sen videon ylös. : ))

Nyt vois häippästä kattomaan taas animea... Kuinka yllättävää.

Moikkaa ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti