6.7.2011

dum ddum dddum

Alotan eilisestä ennen ku pääsen vauhkoamaa siitä mitä äsken tapahtu ja mistä oon niin... oudossa mielentilassa.

Eeeeeeilen oli muuten ihan ok päivä paitsi sitte jostaki syystä illalla mulle iski aivan kamala angsti päälle ja jotenki muutenki mieliala oli tosi alhaalla. Mietin tosi kauan pitäiskö mun sanoa yhelle heebolle että jos sei meinaa puhua mulle että varmaa sitte poistan sen mun listoilta fb:stä ja loppujen lopåuksi tulin siihen tulokseen että mielummin sanon asiasta ennen ku vaan kylmästi poistan sen. Siitäki kuitenki jäi vähän paha maku suuhun ku menin sen sitte tekemään ja sitte otti päähän vielä enemmän.
Parempi ekä että sen tein, niin saan nyt ns. "mielenrauhan", mutta taas toisaalta en ois halunnu. Kaikki mun rakkaat kyllä sano mulle että mun ois pitäny samantien vaan hylätä kaveripyyntö ja niin pois päin, muttanhän mää tietenkään kuunnellu...
Sitte ku olin sen asian kanssa siinä vähän aikaa kökötelly tuli oikeasti todella, todella huono fiilis. Onneksi sitte kuitenki just ennen ku menin nukkumaan sain vähän rauhoteltua itteäni eikä ollu enää niin hirveä olotila.

Mutta nyt tähän päivään; tänään siis lähin kaupungille näkemään mahdollisimman monia kavereita, koska ylihuomenna tosiaan lähen reissuun enkä oo muutamaan päivään tavoiteltavissa. Oli Mukavaa! Meitä oli: Keela, Ida, Aku, Juho, Kilponen ja Krista. Mää olin kaupungilla eka Keelan kanssa jo tosi aikasin kahestaan ku muut ei ollu vielä tullu ja sitte pikkuhiljaa lössi alkoki kasvaa taas normikokoonsa.
Kaupungilla ei tehty mitään ihmeellistä, höpötettiin, ostettiin hiusvärejä Idalle (tänään alan kai värjäämään niitä), suunniteltiin kuvauksia (jotka kai tapahtuu ens viikolla), syötiin ja naureskeltiin.
Ehti siinä joku oksettava juoppaki piipahtaa kyselemässä mun hiusväreistä, mutta Juho rohkeasti käski herraa häipymään ja oli ihan valmiina raahaamaan sen siitä vaikka väkisillä pois jos se ei ois lähteny(Se on ihan älyttömän mukava ku kaveriporukassa on muutama tosi huippu poika ku ne aina puollustaa ja yleensä pojat puukottaa selkäänki puolet vähemmän ku tytöt. Aku ja Juho on kyllä aivan huippuja tyyppejä).
Bussimatkalla takasin kuitneki tapahtu se mistä oon nyt niin "hysteerisenä". Nousin yksin bussiin ja ku olin istahtanu penkkiin huomasin siinä melko vieressä istuvan sellasen pojan, joka oli tosi tutun näkönen. Meni hetki miettiä että mistä mää sen oisin ennen muka nähny ja sitte mää sen huomasin (tää ehkä kuulostaa vähän lame:lta mutta se oli niin uskomatonta); se näytti ihan Bleach animesarjan Ichigolta!!!! En sillee oo _ihan_ hulluna_ Ichigoon, mutta ku se poika näytti nini paljon siltä!!! Ku se poika sitte nousi bussista pois ja ku se siinä oli ovella nii se vilkas mua ja vähän hymyili, niin auta armias ku mää helähin punaseksi ihan korvia myöten! Se oli _NIIN_ jumalattoman söpö!!!!!!!!!!! Olin ihan koko loppu matkan (jonku 25min) ihan punasena ja mun sydäm pamppaili ku hullu. Olin lievästi sanottuna heikolla hapella siinä. Vähän meinas alkaa pyörryttäänki... XD Piti heti tekstata Keelalle asiasta, joka innostu ihan yhtä paljon ku minä.


"Kurosaki Ichigo"
Oispa ihana ku e poika tulis jossaki vielä vastaa ja uskaltais mennä juttelee... Mutta niin käy vaan mun unissa... *sigh*

Ja sitte mulla on yks biisi johon oon addiktoitunu.... Super Junior M:n "My super girl"
Mut joo.. XDDD vois mennä ootteleen Idaa.

Moikkaaaa ♥

Keelalle rakkautta ku se lukee tän :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti