17.7.2011

...*deep sigh*

Eilen tuli kyllä aika raivoisa blogi ja ilmesesti vieläkään ei ihmiset aivan käsittäny mun pointtia, vaikka pari ihanaa ihmistä tajusinkin viimeistään lukemisen jälkeen miksi asiat on niinkuin ne on.

Noh tänään tuskin tulee yhtä raivoisaa tekstiä. Voisin osaksi pistää raivoni sen piikkiin että oon _taas_ kipeänä (kuumetta, kurkku aivan täysin tukossa, nenästä puhumattakaan) ja se käy mun hermoille todella pahoin. Olin jo valmiiksi todella huonolla tuulella siis ennen kuin näitä ihania lämpimiä tunteita tultiin mulle jakamaan. ---Että ei nyt tarvi alkaa hätääntyyn. Mun ei pitäis tarvia pyytää anteeksi mun mielipiteitä, mutta olkoot: sori jos joku veti herneet nenään tuhdista tekstistä.

Anyway varsinainen sairastuminen tais tulla eilen ku kuume nousi ja kurkku meni aivan tukkoon. Inhottaa olla kipeänä kesäsin ku sillon tekis mieli olla ulkona, nähä kavereita ja niin edelleen, mutta eeeei. Pitää oottaa sisällä monta päivää että olo alkaa helpottuun.
Sen ku oon kipeänä huomaa helposti; mikään ruoka ei maistu (ei pitsa, ei karkki, ei mikään), en jaksa meikata ja jos meikkaan niin meikkaan vaan vähän ja en jaksa pukea päälle, yms. Plus oon yleensä tosi ärsyyntyny. Erityisesti jos oon kesällä sairas.



Eilen etenin Alice: Madness Returns pelissä aika paljon mutta sitte tulin siinä sellaseen aika ärsyttävään kohtaan missä pitäis tiputtaa pommi sellaselle jalustalle, juosta ja hyppiä, tähdätä ja ampua ennen ku se perhanan pommi räjähtää. Monet sain tehtyä läpi, mutta sitte tuli sellasia über ärsyttäviä kohtia joita en sit millää pääse läpi. Oottelen sitte että Keela (paljon rakkautta ystäväiseni joka jaksoit eilen minun rageani kuunnella) tulee pelastaan mut. :'D
Sitteeeeeen eilen mää kyllästyin kattomaan One Pieceä. Siinä on vaan liikaa sellasia kohtia että se jumittaa yhessä tappelussa jonku 15 jaksoa ja sitte tulee heti joku 10 jaksoa kestävä flashback ja sitte tulee ainaki 2 jaksoa jossa muistutetaa et mihin se tarina jäi ja sitte edetään ehkä yhen jakson verran. Eka mietin että ehkä alkaisin kattoon Eyeshield 21:tä mutta sitte kuitenki alotin kattoon Special A:ta uuestaan. Se on mun mielestä hyvä sarja. Se on hauska ja siinäki on ihania hahmoja. :'D

Mitä meinaan tänään?

Istun kotona ja odottelen että paranen. Jaksoin tänään jopa meikata ja kohta ajattelin laittaa vaatteet päälle. Hiuksia en taija jaksaa laittaa joten vois ettiä pipon. Tänään kans pengon laatikoista että missä mun rastat on, tarkistan niitten kunnon ja korjailen jos tarvii. Aijon laittaa rastat takas, en tosin tiiä vielä että millon ja ne jotka ei tykkää; anteeksi, mun pää, mun hiukset, mun elämä, mun ulkonäkö, so I do as I feel (harvoin uskallan näin mennä sanomaan ja en tiiä johtuuko se kuumeesta että oon kerranki jotenki "itsevarma" ja mua ei kauheana kiinosta että mitä muut ihmiset on mun ulkonäöstä mieltä). Haluan pitkät hiukset mutta en jaksa kasvattaa ja rastat voi olla yllättävänki cool jos ne vaan laittaa niin. Tiiän että monet yhistää rastat heti johonki pilveäpolttavaan hippiin, mutta ihan ei oo mun juttu sellanen. Laitan rastat vain ja ainoastaan koska tykkään rastoista. That's all.
En kait mää muuta meinaa tänään. Varmaan jatkan tota Special A:n kattomista ja Jojin videoittan kattomista Youtubesta. : )

Ja kyllä mää teistä kaikista tykkään vaikka joskus joku sattuu vähän ottaanki päähän. ♥

Have a happy day (even though I must have been a real bitch yesterday) ♥ :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti