4.7.2011

Oh god no

Värjäsin nämä hiukset tosiaan sillon perjantaina ja jo tänään piti laittaa lisää vihreetä. Luulen että se kyllä johtuu vaan siitä että sitä väriä ei yksinkertaisesti menny värjäyksen yhteydessä siihen mistä se nyt näytti keltaselta, koska edes mun sininen väri ei kulunu näin nopeaa. Oon nyt semi sillee "pettyny" (mutta en sillee pettyny, pettyny you know). Violettiaki väriä taidan joutua lisäämää ennen Lontoon reissua, koska vähän näkyy juuria jostaki kohtaa.
Vähän ärsyttää, mutta uskon että sitte ku on menny vähän aikaa totutella taas tähän epämääräseen värjäämisvauhtiin ja hiusten kuntoon niin mää taas alan tykkäämään näistä yhtäpaljon ku sillon heti värjäyksen jälkeen. Mutta kyllä nyt ku katon peilistä tässä tätä väriä niin onhan tämä aivan uskomattoman hieno.

Anyway alko One Piece tulemaan jo vähän korvista ulos ja nyt sit katon muutamaa muuta sarjaa tässä rinnalla. Ja sitte kaiken lisäksi oon lukenu vielä koko eilisen ja tämän aamun yaoi:taki siihen sivuun vielä. Huomaa helposti että oon kesäromanssin puutteessa ku on taashirvee yaoi fanitus päällä ja katonsarjoja joissa on jotaki mun lempi mieshahmoja, yms.

*sigh*
Lievä potutus siihe ettei oikeasti oo _mitään_kenenkään_kanssa_. Pakko nyt koittaa löytää jotaki joka vie ajatukset siitä pois tai sitte jotaki, you know.

Ei oo enää kauaa että lähen käymään Lontoossa. Jännitän sitä aivan hirveenä ja oon onnistuneesti kehittäny ittelleni ehkä jonkun sortin lentopelon tässä parin vuoden aikana (mää kyllä tiesin ettei mun ois kanttinu kattoa 6 dokumenttia WTC iskuista, yms, koska arvelin jo sillo että tässä käy kuitenki näin). Noh ei sille enää voi mittään.

Huomasin aamulla että mulla saattaa olla napakorun kanssa ehkä pienoinen ongelma. Se ei oo mun mielestä tulehtunu, vaan mulle on tullu (mahdollisesti) arpikudosta sen korun alemman osan alle. Se vähän huolettaa mua, vaikka se arpikudos ei ookaan kauhean iso (aisnakaan vielä) eikä siihen oikeastaan satukkaan. On se vähän hellä, mutta ei pahasti. En sitte oikein halua ottaa tota korua pois ja ajattelin että annan sen olla. Jospa se keho ihan ite sit mulla korjais asian ja se paranis. Jos se alkaa näyttään kovin paljon pahemmalta niin sitte otan kyllä korun pois. En nyt halua pelotella itteäni sillä liikaa vaikka ehin jo säikähtääki ku sen eka huomasin. Toivon mukaan siitä ei tuu mitään inhottavia seurauksia...

Mitäs muuta...

Ei kait oikein mitään. On that note, back to my nolife day --->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti