5.6.2011

Oi voi

Ylläri pylläri unohin ottaa niistä vaatteista kuvan... *sigh* Noh pittää joku päivä kokeilla niitä vaatteita uuestaan päälle ja sitte ottaa se.

Jännitys on kyllä kova... Ehkä vähän tyhmää että taas jännitän töihin menemistä niin paljon ett tuntuu ettei ruoka meinaa maistua, vaikka olinki viime vuonnaki samassa paikassa. Nyt on vaan työn ajankohta eri ja samalla kans työajan pituus. Viime kesänä olin töissä heinäkuun 19. päivästä kolme viikkoa eteenpäin ja nyt oon töissä 6. päivä kesäkuuta (elikkä huomenna) ja siitä 4 viikkoa eteenpäin. Tottakai mää oon sillee tyytyväinen että sain töitä, koska palkaa ja työkokemus, mutta silti mua jännittää ihan sikana. Toisaalta eipähän tuu käytettyä koko lomaa siihen vaan että löhöän tietokoneella ja kuolen tylsyyteen.
Työssä käyminen vois olla mun kunnon päällekin ihan hyvä juttu ku siellä mää kuitenki joudun tekemään käsittä paljon töitä, niin ehkä mulla vähän käsilihakset paranis ja ku en yleensä tykkää syyä sillon ku oon töissä/koulussa niin jospa samalla vähän laihtuiskin. Työpäivä on aina 07.00-15.00 ja siinä välissä mää yleensä juon vettä ja syön jonku yhen myslipatukan. Sillä pärjää yllättävän hyvin koko sen työpäivän. : o
Ainut varsinainen ongelma siinä työssä käymisessä on bussimatka. _Vihaan_ bussilla kulkemista. Aamulla lähtee bussi 05.50 ja töistä ehin 15.20 bussiin, koska sitä aikasempi lähtis 14.50. Huomasin kans tänään että mun koulua varten oleva bussikortti ei käy tolla matkalle, koska siinä on matkaa vaan 20km ja töihin mulla on matkaa enemmän ku se. Elikkäs pitäis ostaa uus bussikortti ja sillä sitte rullalailla töihin. Äiti kuitenki sano mulle että koska niillä alkaa loma 2 viikkoa ennen ku mulla loppuu työt nii porukat vois ainaki hakea mut töistä niinä viikkoina, mutta nyt sitte pitääki miettiä et miten töihin meneminen ja sieltä pois tuleminen onnistuu ainaki näitten ekan 2 viikon aikana.

Ja toivottavasti on hyvät säät nyt tässä kuussa eikä oo ihan niin huono tuuri ku viime vuonna!!

*sigh*

Ens viikonlopulle onki vissiin sitte jo menoa, sillä Keela ehotti että voisko se tulla meille yöksi. Seura ei haittaa yhtään! Siitä on jo tullu perinne että joka kesä mää vetäydyn vaan kotia, enkä ikinä oikeastaan näe ketään kavereita, mutta jospa tämä kesä menis nyt ihan toisella tavalla. Alustavsti oli kai (en tiiä oliko se läppä vai ei) että nähtais kerran viikossa kaveriporukan (tai no edes jonku kaverin kanssa) niin että kukaan ei jäis yksinään tänä kesänä. Ilmeisesti en oo ollu ainut jonka olemassaolo unohdetaan aina kesäisin.

Joka tapauksessa nyt voisin jatkaa tota pipon tekemistä, jonka eilen alotin ja kattoa One Pieceä, Seikai-icni Hatsukoin jaksot siihenasti mitä niitä on tullu ja sitte jatkaa vielä Penumbra pelin walktroughn kattomista youtubesta, ku se jäi eilen aika pahasti vielä kesken.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti