28.6.2011

4...3...2...1...PARTY!

Vielä 3 päivää jäljellä töitä, sitte alkaa loma. En malta odottaa! Perjantaista tulee varmasti pisin mutta paras työpäivä, koska voidaan lähteä töistä aikasemmin ku normaalisti, koska meidän pitää vaihtaa normi vaatteet päälle, palauttaa työasuty ja avaimet, yms. Senki takia voi tulla paras päivä, koska käyn sitte kotimatkalla ostamassa sen toisen hiusvärin, joks nyt on aika varmasti violetti. Pitää tässä kohta alkaa ettiä Leather Heavenin sivuilta vaikka jotaki sähköpostia millä voisin kysyä että onko niillä mitä värejä jäljellä, etten turhaa menis jos ei olekaan just mulle hyvää väriä.

Perjantaina alotan värjäämään näitä hiuksia. Ajattelin vähän että jos nyt kerranki onnistuisin saamaan sen prosessin videolle niin olis edes jotaki uutta mitä voisin laittaa YouTubeen. Oon tässä kattonu mitä muut ihmiset maailmalla on just tuosta väristä mieltä ja kuuntelin vähän että kuinka kauan ne tykkää pitää väriä päöässä ja mitä ne kokee hyötyvänsä siitä. Suurin osa piettää väriä päässä 4-12h ja sillä on se vaikutus että hiuksien kunto paranee ja väri pysyy kirkkaana pitempään ku vaan 2 viikkoa. Ajattelin että kokeilin sitä 4 tuntia suunnilleen. En millään jaksa piettää 12 tuntia väriä päässä varsinki ku pitää värjätä 3 kertaa (juurien blondaus 45min, vihreä väri 4h, violetti väri 4h). Saan jo 9 tuntia kulutettua tuossa värjäämiseen. Toisaalta voisin toki koittaa saaha violetin ja vihreän yhtäaikaa päähän, mutta sitte oon vähän huolissani siitä miten saan ne värit pestyä pois ilman että ne sekottuu.

Perkele... Huomasin just että mun olkapäät on palanu. Tännään oli melko kuuma päivä ja olin kyllä kokoajan auringossa. Not good. Auts... Toi mun yläosa selästä näyttää aivan kamalalta nyt ku vaihoin bikinin yläosan päälle. Nyt näkee kunnolla ne rajat mitkä on topista tullu ja mää vaan toivon että noi palaneet kohat ei muutu tuosta rusketukseksi... Jos ne muuttu, mulla on todella tumma raja selässä. Rusketuskammoselle/rusketusta vihaavalle ihmiselle sei oo kovin hieno juttu.

Mää oon suunnitellu että sen jälkeen ku tuun Englannista ja näen vähän et kuinka paljon mulla meni rahaa siellä, ajattelin ostaa sen videokameran ja sellasen pelin ku Alice Madness Returns. Se peli on xbox 360:lle ja se vaikuttaa täydelliseltä peliltä mun makuun. Siinä on Liisa Ihmemassa tarinan idea, mutta siinä se Liisa aka. Alice ei ookaan mikään hieno neiti, vaan se vetelee siellä ihmemaassa tyypejä kasaan sellasella valtavalla puukolla. ♥ Ei toki ollenkaan mun unelmien pelin kuulonen tai mitää?

Pitäis kuitenki yrittää jaksaa oottaa siihen reissun jälkeen asti ennen ku alan metsästää sitä peliä, koska en halua käyttää melkein euroakaan ennen reissua. Sillee harmittaa vähän ku lähetään sinne reissuun (oon hullu?) koska en halua olla taas ihan köyhä ku tuun. Oon aika varma että siellä sitä rahaa tulee menemään ku innostun ostelemaan, mutta en halua pyytää porukoita maksaan oikeastaan mitään. Ne kustantaa jo lennot ja hotellin, niin en halua pyytää niiltä enempää. Alkaa käymää sillee "sääliksi" ku se on kuitenki kaikki pois porukoitten kukkarosta ja me lähetään sinne reissuun vaan koska minä pyysin. Ei sillä, me löydettiin kyllä poikkeuksellisen halvat lennot ja hotelliki on suhteessa halpa. Kyllä porukat sanois jos meillä olis tiukkaa et ei voitais mennä (yritän tässä ainaki näin vakuutella ittelleni ettei menis ihan pilalle koko reissu vaan sen takia että pelkään ettei porukoilla oo sit enää varaa mihinkää omaan kivaan).

Nyt voisin alkaa taas suunnitteleen huomista päivää valmiiksi ja yrittää motivoida itteeni jaksamaan mennä töihin. Moikkaaaaa!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti