7.11.2011

Sillon kun yöunet ei oikein paina päätä.

Ei kyllä voi sanoa, että mua ois yöunilla kovin siunattu viikonloppuna. Pisimmät yöunet katto sellaset 6 tuntia ja erikoista oli, että ei mua sen kummemmin kuitenkaan päivisinkään väsyttäny, että oisin päikkärit nukkunu. Eipä tuo viikonloppuna kovin haittaakaa ku sillon kuitenkaan ei varsinaisesti oo mihinkään kiirettä niin voi ihan hyvin nukkua päivälläki jos vcaan siltä ois sattunu tuntuun. Se kuitenki, että viime yönä tuli nukuttua ruhtinaalliset 45min on vähän huonompi juttu. Viimenen kerta ku katoin tuskastuneena yöllä kelloa se oli 04.58 ja kello soi mulla siinä 06.00. Kyllä mää siihen väliin kerkesin onneksi edes hetken nukahtaa, mutta ei taija 45min yöunet ihan olla hyväksi.
Nukkumaan suuntasin joskus 23.15. Ajattelin että kyllä yks päivä menee vähän lyhemmillä yöunilla. Sittepä pyörinki sängyssä loppu yön. Luin mää uutiset puhelimesta siinä välissä, mutta muuten käytinki ajan katon tuijottamiseen ja kiroamiseen ku en saanu unta. Meillä on joku jännä juttu perheessä että jos yks on nukkunu tosi huonosti niin sitte ei oo kyllä kukaan muukaan nukkunu hyvin. Kuulemma iskä ja äitiki oli nukkunu aivan yhtä surkeasti ku minä. Voi että ei ollu kiva mennä kouluun ku silmät seiso päässä ja ajatus ei oikein kulkenu. Etenki koska oli matikkaa eka tunti...

No onneksi nyt oon tässä kotiutunu jo aikoja sitte ja sain nukuttua sellaset 2h päikkärit niin ei ihan niin pahasti nyt väsytä. Tuossa istuu äikän tekstitaidon vastauski vieressä tehtynä jo valmiiksi huomiselle. Kohta sitte ajattelin että jospa vilkasis ruotsia hetkisen. Uskonnon läksyt olin niin järkevänä tehny jo eilen, niin ei tänään tarvi vaivautua. Eipä kyllä haittaa ollenkaan että perjantaina ei oo ollenkaan koulua! Saanpahan sitte ens viikonloppuna nukkua kunnolla, sillä oletuksella että sillon nukuttaa... XD

Aivan niinku oisin jaksanu lähteä
yläkertaan skannaamaanki tota


Kauheasti on haluttanu piirtää tässä viikonlopun aikana ja teinki yhen mulle poikkeuksellisen työn (väritin sen \m/) ja nyt jouduin toteamaan että oon onnellisesti hukannu sen.... :''D noh ehkä sitä vaan ei oltu tarkotettu teän nähtäväksi. : ( Säästyy teänki silmät. XD Kalenteriin jostaki syystä ajauduin raapustelemaan äikän tunnilla sen jälkeen ku oltiin luettu joitaki uusromanttisia romaaninpätkiä. Mulla herpaantuu ajatus vähän turhan helposti ku oon väsyny. D:

Bono tuossa tuijottaa suoraan silmiin ja se häirittee... XD Sen silmät kiiluu kivasti mun hämärässä huoneessa.

Ai nini juu tein sillon viikonloppuna sen kynsitutoriaalin niinku taisin sanoaki tekeväni. Onneksi mun kamera ei edelleenkään suosi mua ja ei halua tarkentaa missään kohtaa kunnolla, mutta voi voi. Kynnetkään ei oo ehkä niin onnistuneet ku voi olla, mutta enpä mää vielä mikään kynsienlaiton mestari ookaan. : DD Nuahotin mää meikkitutorialinki, mutta en oo saanu aikaseksi muokata sitä vielä, saa nähä saanko koskaan toivottavasti ens viikonloppuna onnistaa... XD

Siinäpä ois.

Nytpä mää tästä karkaan lukemaan ruottia ja sitte keksimään jotaki vähemmän raivostuttavaa tekemistä... : D

Päivän vanha kuva:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti