10.11.2011

Bedhead... oh how I love you.

Aaalalalaaa pitkä viikonloppu! Hell yesh!!! ♥ Ei haittaa yhtään!

Ainut ongelma on, että mulla on kauhea inpiraatiopula ja ei oo yhtään mitään kirjotettavaa tänne... XD Sorryyyh.

Mun koulussa jaksaminen voi ihan yhtä hyvin ku mun inspiraatio ja kulutan mun päivät facepalmulttamalla sille kuinka laiska mää oon. Se, että saan itteni tekemään läksyt vaatii ihan uskomattoman paljon. Mun ajatus harhailee jatkuvasti ku teen niitä. : DD Oli kone auki tai ei (monesti ihmiset tuppaa spämmään että laita kone kiinni jos ajatus kerran harhailee). D:

You keep on ho'ing you ho.

Älä musta välitä. : (

Katon JennaMarblesia tässä samalla... XD Suosittelen jos huumoria löytyy, mitä tosin suosittelen aina löytyvän sillon ku mun blogiaki eksyy lukemaa.

Seksikäs bedhead
Eilen tuli käytyä piipahtamassa Oulussa, d44 koska oli koulua, mutta ei ollu kovin pitkään. No jokatapauksessa kävin ostamassa hiusvärin, että sain eilen mun ihanan 2cm juurikasvun katoamaan. : )) Oh kuinka ihanaa se on että hiukset kasvaa alle 6vk 2-3cm (no nyt se on oikeasti kyllä hyvä koska nyt niitten kuuluuki kasvaa, normaalisti haluan et ne pysyy lyhyinä). Huomasin illalla että mun hiukset kyllä kaipais vähän leikkausta, mutta ikävä kyllä vielä ei voi pitkään aikaan ottaa saksia käsiin ja leikata niitä. Mun otsahiukset alkaa olla aika epäkäytännölliset jku ne on silmillä ja hieman haittaa näköä. : s
Erityisesti aamusin oon kunnon leijona. Rawrfuckingyaah... Joo ei.. XDDDD Oon smoking hot. Totally. 
                 ^ Ehkä joku päivä vielä _seuraavassa_ elämässä.

Kunnon miehinen mies, joka ei ole kuitenkaan mies.

aaaargh mää nytki ajaudun ihan kokoajan jonneki muualle ku kirjottaan tätä... XD Väsyttääää.

Huomenna vapaapäivä niin ois hyvä aika tehä browniez *q* om nom nom.

Ihan tosi... ei innosta. D: omg I'm so lame! Haluan mennä tekee jotaki innostavaa niin ehkä mua sitte inspais ede hetken!!!! Ja mun kynnet pitää laittaa uuestaaan. Koska ostin eilen ihanan kultasen kynsilakan ja haluun päästä kokeileen sitääää *q*

Anyway, huomenna mahd. uuestaan blogi koska tän päivän blogaaminen ei oikein sujunu... XD

Pävän vanha kuva:
I miss my blue hair..
Jep tän päivän blogi sucks... : ))

Moikkaa ♥ 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti