26.11.2011

Ilta ei oikein sujunu ja ei sujunu aamukaan

Jostaki syystä mulla oli eilen perjantaiksi toi maanantai olo. Mikään ei sujunu ja loppu illasta sitä tuli lähettyä pitkälle lenkilleki että sais rauhotuttua. Noh ei sekään onnistunu sillä siinä kohtaa ku olin 3km päästä kotoa niin alko tulla vettä melkeen kaatamalla (ei sillä että nyt ois 26. päivä marraskuuta) ja mun kantapäähän meni kai joku lasinsiru kengänpohjasta läpi ja sille ei vieläkään kärsi astua. JES. Kone valmistautuu hylkäämään mut ja päätti irtisanoutua pelin käynnistämisestä. Just ku meinasin että ihana, koeviikko on ohi voin pelata ja kattoa leffoja, ne. rauhassa niin eiköhän heti ekana peli sit päätä olla toimimatta. Enkä yrittäny asentaa sitä ku 4 kretaa alusta asti uuestaan, eheyttää konetta ja vaikka mitä muuta. *Sigh*
Otti harvinaisen pahasti päähän. AINUT asia mikä eilen onnistu oli hiustenvärjääminen ja näistä tuli tosi hyvät.
Tälle päivälle ei oo mitenkään niin paljoa kommelluksia, joista en pidä, sattunu. Ainut vaan niin tässä tunnin välein on lähteny sähköt koska ulkona on kunnon myräkkä tuuli. Kiitos sen myräkän mun peli yhtäkiä toimiki tunnin, mutta sitte just ku olin sillee: JES!!! niin sähköt katkes uuestaan ja arvatkaapa toimiiko peli enää...

Sillon torstaina mää tein toisen niistä tutoista, mitä olin suunnitellu eli sen Half Skullin, mutta sain vasta videon muokattua loppuun joskus 2 aikaan yöllä niin en jaksanu sitä sit enää alkaa lataan YouTubeen. Eilen sen sinne sitte aamulla poksautin. Tulos oli ihan hyvä, vaikka ei siitä ihan 100% samanlaista tullu ku siitä alkuperäsestä.

Mua pyyettiin tekemään se "luonnollisempi" puoli kans siitä tutoksi ja tein sen sit tänään aamulla, mutta voi että... Koska mun hiukset on nyt eriväriset se koko meikki näyttää suhteessa aika erilaiselta, mutta taas toisaalta, koska tuton lupasin niin tuton minä kuitenki laitan. Okei, ainut mikä siinä varsinaisesti erooa on se että nyt mää tietenki hiuksiin mukauttaen laitan kulmat mustiksi/tosi tummiksi ja sitte jos laitan niin sellasta "rohkeaa" punasta huuliin niin näytän melko kalpealta. Ja jotenki se look saa vähän erilaisen muodon ku on punaset huulet, mutta jos ei sitä lasketa niin sitte ero ei oo kyllä kovin suuri. Vielä mulla ei sitä tutoa tässä teille linkittää, mutta mää alan muokkaileen sitä valmiiksi tässä kohta.

Musta tuntuu että mää ehkä unohin sanoa torstaina että reikien määrä on lisääntyny yhdellä, eli "lävistyksiä" ois nyt 17. Toiseen korvaan sain nyt tehtyä yhen lisää että siinä on nyt 7 reikää, toisessa korvassa 9 ja sit vielä napakoru.

Ei mitään tietoa vielä että mitä keksin tälle päivälle tekemiseksi. Vois ehkä piirtää... Tai sitte vois alentua vaan takas köyhään sarjojen kattomis maratooniin. Kaapit vois siivota, mutta nääh.... Mulla on liian paljon vaatteita niissä että jaksaisin koskea niihin... XD Outoa ku ei periaatteessa tarvi tehä mitää. Ei tarvi tehä läksyjä tai lukea kokeisiin... ♥


Aaa joo tällee random annoying fact. Mää vihaan sitä tunnetta ku joku kopsaa jotaki sun juttua ja ottaa siitä sitte kaiken kunnian itelleen. Joo ymmärrän jos puhutaan lapsista, ku nehän nyt saa kaiken anteeksi, mutta silti... Mää en vaan tykkää siitä. : ( Edes sillee ois hyvä sanoa, että "tää on tän ja tän inspiroima look" tai jotaki siihen suuntaan. Etenki jos menee ottamaan jonku mun jutut ja sitte väittään sitä omakseen..... :''DD I might be slightly annoyed when someone does that.... : ) 




Määpäs tästä poistun nyt muokkailemaan sitä videota ja sitte tuun linkittään sen tänne ku/jos saan sen ikinä tehtyä.... ; )

Päivän vanha kuva:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti