14.11.2011

No huh huh..

Melkosta rumbaa tämäki opiskeluvuosi näyttäis olevan. Ihan suoraan sanottuna melkein itkettää ku alkaa kattoon lukujärjestyksiä. Onneksi tätäkään kidutusta ei kestä enää ku päälle vuosi. Sitte se on taas hetkellisesti ohi siihen asti että keksin mihin seuraavana suuntaan.
Kyyhötän tässä tietokoneen edessä ja pohdin että kuinka monta sellasta jaksoa, mikä mulla ens jaksossa odottaa, tarvitaan että kirjaudun ulos koko oppimislaitoksesta. Veikkaisin että ei kovin montaa. Itku pitkästä ilosta, niinhän sitä taijetaan sanoa. Sellanen on nyt kyllä tilanneki.

Jäipä tämänki päivän blogi tällee lepposen myöhälle. Ois kyllä muutaki menoa tässä, mutta olkoon. Se vaan tarkottaa että yöunet siirtyy hetkellä. : D

Eilen sisko lähti takas Helsinkiin ja tuli tänneki taas hiljasta. Itseasiassa täällä on vähän tympeetäki ku se ei oo täällä. Tuntuu että sillon ku ollaan täällä kotona kolmestaan niin ei kenelläkään hermot kestä.

Ois huippua jos vois jotenki hetkellisesti pysäyttää ajan ja vaan rentoutua. En haluais millään lukea kokeisiin tällä viikonlla vielä, mutta on pakko. Sentään huomiselle tein läksyt jo aikasemmin niin ne ei nyt enää tässä vaiheessa ala poltteleen omaatuntoa.

Mulla ei taaskaan oo mitään tärkeetä asiaa... XD Tosin kyllä mulla sen verran ihan oikeaa asiaaki sinäänsä oli, että kertokaapas pitäiskö perustaa peliblogi. Kuitenki mää pelaan nykyään melko runsaasti ja kyllä tästä äkkiseltään vois vaikka minkälaista jaarittelua näistäki tulla. Kuvittelisin, että kuitenki monet jotka tätä seuraa ei ihan joka perkeleen merkinnässä jaksa kuunnella mun pelien ihqutusta. : DD En kyllä tiiä että kuinka 100% varmasti päivittelisin sitä ihan tasasin välein esim. kerran viikossa mutta sillon tällön vois jotaki sanomistaki tulla. Tän kysymyksen että perustaako vai eikö mää voisin jättää hautumaan vielä ainaki siihen asti että alkaa koeviikko tehä loppua.

Kynnet on menny tässä parikertaa uusiksi, mutta ikävästi yhtään kuvaa en oo sattunu ottamaa. : s Sorry. Koitan vaikka keskiviikon blogiin jonkilaista materiaalia saaha. : o

Suunnitelmia? Juu~. Täytyis tehä uudestaan se viikonloppuna toteutettu meikki tässä jossaki kohassa. Lupailihn tutoriaalia siitä YouTubeen pyynnöstä, mutta en oo varma että millon mulla sellaseen on aikaa. Siihen tekemiseen kuitenki menee hetki... :'D Onneksi sitten ku on kokeet ohi niin mulla on vapaapäiviä muutama nini sillon ois aikaa. : ) Ja sitten tietenki itsenäisyyspäivän aikoihin ku saatiin maanantai vapaaksi koulusta.
Muita suunnitelmia..? No tähän hätään ei oo kyllä muuta ku kouluhommia, kokeisiin lukemista ja sellasta tulossa. Ikävä kyllä.. Siinä mielessä kuitenki on hyvä juttu tää koeviikko että mulla on kerta rykäsyllä se ohi. 4 peräkkäisenä päivänä kokeet (ma-pe) ja sitte se on ohi. Ei tarvi kauaa ihmetellä senkään kanssa. : D

Ihan tosi mulla ei edes oo mitään kerrottavaa. D: Piirrän käteen tässä jtn random juttuja. Mun tärkein kertomus teille just nyt. XDD On tää hienoa. Mun tatuointi huuma vaan voimistuu kokoajan.... ;___;

Nyt katon tästä tekemään jotaki järkevää. Jos et vielä oo käyny kattelemassa mun YouTubea, DevianARTia tai alkanu seuraamaan mun blogia niin nyt sää sen voisit tehä. : D Häpeilemätöntä itsensämainostusta. ♥
Linkit niihin löytyy tuolta sivusta!

Päivän vanha kuva:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti