30.11.2011

200 mark + lapsinerous

Tässäpä 200 merkintä koko blogissa. Nii on tullu vuodatettua vaikka minkälaista murhetta ja muuta vastaavaa tänneki. Välillä vähän huonommalla menestyksellä tullu kirjotettua, toisinaan vähän tiheämpään tahtiin, toisinaan sitte taas tasasin välein. Lopettaminen on käyny monta kertaa mielessä, myönnän. Välillä kirjottaminen blogiin on kieltämättä jotenki turhan aikaa vievää sillon ku ei meinaa olla mitään sanottavaa mutta silti pitäis vaan keksiä jotaki. Tai sit sillon ku haluttais tehä kaikkea muuta jännään, mutta ei kirjotella mitää blogimerkintää.
Nyt ku mietin niin onhan tääki yks saavutus sinäänsä että jaksan pitää sentään jotaki sivua jossakin määrän yllä.

Tänään oli sit "pehmeä" alotus kolmos jaksoon ja nyt jo tuntuu että oon kyllä mahdollisesti yliarvioinu itteni sillä että oikeasti otin 8 kurssia tähän jaksoon. Noh nyt koitan vaan pitää itteäini sen verran kasasta että mää tän nyt kestän. Sitte ku tää on ohi niin ei kuitenkaan tarvi niin kauheana olla huolissaan kurssien määrästä. Etenki jos vielä loppuihinki jaksoihin saisin sellaset 7 krussia per jakso. Se on jo tosi, tosi paljon, mutta ei mahda mitään. Kolmosella sitte pääsee ehkä keskittymäänki kirjotuksiin lukemiseen.
Kuvis alko mulla nyt ekan kerran ja voi että... Heti ekalla tunnilla piti piirtää elävästä mallista kuva ja ei siinä muuten mitään, mutta tykkään piirtää enemmän 2D ihmisiä ja jos piirrän 3D ihmisiä niin ei se onnistu jos se malli liikuskelee.... Plus voi että... Ne kynät millä me alettiin piirtää oli oikeasti poikkeuksellisen huonot. Ois tarvinnu h:sta 6B:hen asti kaikki kynät että ois voinu saaha tehtyä kunnollista jälkeä, mutta saatiin yks h kynä, mikä saatto olla ihan kuinka kova vaaan ja sitte joku b kynissä vaihtoehtona oli joko 6 tai 4. Ei oikein meinannu tulla mittään.
Huomenna jos oikein muistan nii mulla on peräti 2 kuviksen tuntia. Toinen jossa tehään enemmän sellasta että rakennellaan pienoismalleja ja keskitytään arkkitehtuuriin ja sit ton tän päiväsen kurssin toinen tunti. Jesh.... No se ope on ihan mukava ja kuvis on rentoa niin kyllä ser siitä suttaantuu kuhan pääsen koulun kuvaamataidon makuun taas pitkästä aikaa. : D Viimeksi ollu kuvista seiskaluokalla, että....... sillee.. XD
Wanhojen tanssikurssiki alko tänään heti aamusta ja huomenna sitte onki jo seuraava tunti. Tänään vielä ei ainakaan ollu mitään ihmeellistä siellä, mutta kovasti ne opettajat jakso jankata että tän vuoden tanssit ois jotenki poikkeuksellisen haastavia wanhojen tansseiksi.... En tiiä onko se hyvä juttu vai ei. :'DDD Joo joskus harrastin tanssia ja tulee sitä tietneki pienimuotoista tanssahtelua kotonaki harrastettua, mutta sitte pelottaa vaan että ku meän tosiaan täytyy oikeasti tanssia ne puvut päällä sillon keväällä. Varmaan 7 kertaa yhteensä 75min aikana se meän tyttöjen liikunnanope siellä sano, että mekot repeää jokavuosi ainaki parilla, kengät hajoaa, vanteet on paskana, mekko tippuu... Ei ainakaan antanu melko huonoa kuvaa siitä miten seki päivä tulee menemää. Enitne mua pelottaa että sitte ku on sen päivä ku pitäis tanssia niin mää just kaadun johonki tai joku astuu mekon päälle nii et se repeää tai jotaki...  Ei kiva. : ((

Oon meän porukoitten mielestä lapsinero ku puhutaan tietokoneen käytöstä, mutta voi kuinka pahasti ne on väärässä.  Oon aivan säälittävä jos mua vertaa yhteen mun kaveriin. Eilenki ku mun Togainu No Chi jääty kiinni yhteen ruutuun, niin tämä mun kaveri autto mua hommaan siihen oikeanlaiset ohjelmat ja tekstit millä se sit lähti siitä eteneen. Nyt tosin mun pitää ite koittaa vielä kehitellä että mikä iinä hommassa on vikana ku nyt kyllä tekstit on japaniksi, mutta oikeastaan kaikki taustakuvat puuttuu.
Omasta mielestä oon kyllä suht. hyvä käyttämään konetta, eikä missään ihan perus operaatioiden suorittamisessa oo mitään heikkoa. Joistaki hieman mutkikaimmistaki jutuista saatan suoriutuaa ihan sulavasti ja onneksi se mun kaveri on todella hyvä opettaja! : )

Painun tästä nyt pikkuhiljaa syömään, korjaamaan sitä togainua, valmistautumaan huomiseen koulupäivään ja sitte juhlimaan sitä että Keela tulee meille lauantaina. : DDD ♥


Päivän vanha kuva:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti