24.11.2011

Back to black & happy to be back

Koe viikko on virallisesti mun osalta ohi ja pääsen taas rauhassa blogaileen. : DD I know you missed me. ; ))

Keskittyminen ei jostaki syystä yhtään onnistu... XDD Oon vähän haltioissani ku koeviikko on ohi ja kouluun täytyy jaksaa rauhautua vasta ens keskiviikkona. Nyt jotenkivaan vähän ikävästi stressi kokeista alkaa purkautua pois ja on jotenki toooosi huono-olo. : s toisaalta en oo nukkunu koko viiikon aikana kunnolla saati sitte saanu syötyä kunnolla. Sucks a bit.

Mitään kummallisuuksia ei siis oo tapahtunu tällä viikkolla. Pääasiassa oon vaan lukenu kokeisiin. : ( Kynnet laitoin ja otin viimein kuvanki niistä! Hiusoperaatioki on tässä huomenna edessä. On aika sanoa hyvästit punasille hiuksille ja toivottaa musta väri tervetulleeksi. Veikkaan että tulee taas kauhea ikävä punasia heti ku oon värjänny ne mustaksi, mutta toisaalta en jaksa ostaa uutta kirkastavaa hoitoainetta enää tähän väliin ennen wanhoja, koska usko pois siitä jäis siihenki juttuun asti sitä hoitoainetta yli ihan turhaa. Siispä loogisin vaihtoehto on että laitan mustan jo päähän. Ei sitä oikein mitään muutakaan väriä oo enää järkeä alkaa tähän iskemään. : DD Väri on jo ostettu ja tuossa se odottelee pöydällä. Eka mun oli tarkotus suorittaa se toimenpide tänään, mutta sitte totesin että huomenna on ehkä parempi.
Tänään ohjelmassa oliski toivon mukaan 2 mutta voi olla että vain yks meikki tutorial YouTubeen ja kyseessä sen ekan operaation kanssa siis on se Half Skull meikki, josta onki jo klippi mun kanavalla tubessa. Pelottaa vähän etten onnistu luomaan sitä meikkiä uuestaan sillee että se ois tosi saman näkönen, mutta täytyypi yrittää. : DDD Ois vähän sääli jos tutorial jäis tekemättä ku sitä oon pyydettyki. Toinen meikki tutorial sitte oli tällanen idea liittyen Mayojen uskonnon Xibalba tarinaan (en jaksa selittäää XDDD kato wikipediasta, löytyy lyhyesti ja ytimeekäästi tiivistetty versio siitä). Haluttais tehä joku sellanen Maya stylish meikki, mutta myönnän että miten touteutan sen on vielä vähän pimennossa.

Mitäs muuta mulle? Ei oikeastaan kummempia. : DD Tässä nautin ku pääsen pitkästä aikaa rentoutumaa, eikä oo varsinaisesti mitään sellasta että jotaki ois aivan pakko saaha tehtyä tai et johonki ois aivan pakko mennä. Saan vaan olla ja levähtää ♥

The Fountain -elokuvan kattomisen mää oon päättäny suorittaa tänä yönä tai huomenna aamusella. Keela, mun hobo, on kehunu sitä niin paljon että pakko mun on se kattoa. Ja oli se traileriki ihan mahtavan näkönen. Eritoten ne biisit siellä taustalla on ihania!!!! Clint Mansell on ihan huippu säveltävä. Kaikken tietämä Requiemt of a dreamki on sen tekemä.





Mulla ei tuu mitään mieleen mitä te rakkaat lukijat voisitte vielä haluta tietää, joten kysymystä vaa jos tulee jtn. XDDD

Päivän vanha kuva:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti