1.6.2012

Kesää kohti

Huomenna loppuu koulu, mutta ei ollenkaan tunnu siltä.
Ens viikolla mulla on yhtäpaljon hommia ja kiireitä ku kouluviikollaki normaalisti on.
Ei haluttais alottaa lomaa heti sillä että kokoajan on jotaki juttuja mitä on pakko tehä, halusin tai en.

*deep sigh*

Onneksi se kuitenkin on vaan viikko (tosin ajotunteja ja teoriakokeeseen lukemista tulee olemaan edessä ihan riittämiin sen jälkeenki). Kesä ei yhtäkiä näytäkään ihan niin iloselta ku mitä se näytti olevan hetki sitten. Toivottavasti kuitenki tästä kesästä tulee paljon parempi ku mitä mun kesät on yleensä ollu! 
Toivon niin kovasti että tämä kesä on parempi ku edellinen. : [ 

In any case; juuri äsken nypin rastat yksi kerrallaan päästä pois kesän helteitä varten. Tuntuu oudolta olla ilman niitä. Näytänki hassulta ku on omat lyhyet hiukset. Tällä hetkellä tosin omat hiukset on aika surkea ilmestys; väri on kulahtanu ruskeaksi, juurikasvua on riittämiin, hiukset on kuivat ja nihkeät, ei oo oikein minkäänlaista mallia. Onneksi kuitenki oon sen verran ite joutunu tekemään mun hiusten eteen että tiiän että pelkästää juurikasvun värjääminen ja tän rukeahtavan värin tummentaminen takasin kunnon mustaksi auttaa jo huomattavasti tilannetta. Se että leikkaanko mää hiukset jääki avoimeksi kysymykseksi. Keelan kanssa ollaan puhuttu tosissaan _lyhyistä_ hiuksista ja ne kuulostaaki tosi hyvältä idealta, mutta en vaan oo vielä aivan varma että haluanko mää leikata nämä. Mulla ei oo ollu pitkiä hiuksiakaan aikoihin ja neki vois olla kivat. 
Hyvin komeat kiharat.
Jostakin tuntemattomasta syystä oon kattonu Jane Austenin kirjoista elokuvia eilisen ja tän päivän. Hymyilyttää kun kysytään että kuka on ihanin mielikuvituksen tuottama mies ja monilta saa vastauksena "Edward Cullen" tai "Jacob Black", mutta mun vastaus tulee aina ja ikuisesti olemaan "Mr. Darcy". <3 Täydellisin mies ikinä. Jos pääsis jotenki maagisesti siihen maailmaan missä Darcy on niin tekisin mitä vaan että voisin olla Elisabeth. 







Such gorgeous men. 
Such lovely time.
Such beautiful love.








Sain just katottua sen "Miss Austen Regrets" ja musta tuntuu että jotta pääsen yli tuosta niin hyvästä mutta niin surullisesta lopusta niin mun täytyy kattoa melkein Ylpeys ja Ennakkoluulo uudestaan. Kaipaan annoksen onnellista loppua ton jälkeen. Ja voi vitun Fanny.... Sinne meni Mr. Plumptre... sinne meni sun mahdollisuudet Tom Hiddlestoniin! 
Nyt ku mun muutki sarjat mitä katon alkaa lähestyä loppua (sarjat jotka on niin pitkiä, että luulin että ne jatkuu aina) niin tekee mieli kattoa elokuvia. Paljon, paljon elokuvia. Romanttisia elokuvia. <3 Kauhuelokuvia.. <3

Ehkä mun nuoruuteni kevät on vaan valunu mun sormien välistä jo ohi ennen ku  mää oon ees huomannu sitä. 






Kata tuli meille keskiviikkona yötä. Päätettiin illalla yhtäkiä ku pelattiin Amnesiaa (Kata omalla koneella kotona ja mää omalla koneella meillä), että mukavampi jos ollaan samassa huoneessa niin ei oo niiiiiin pelottavaa pelata. : DD Sittenpä Kata pörhälsi meille ja sen jälkeen ku oltiin käyty siwasta hakemassa vähän herkkuja, alettiinki pelaamaan Amnesiaa oikein urakalla. Pelattiin me ainaki sellaset 3 tuntia. 
Huuettiin hiljennetysti koska porukat oli tietenki menny jo nukkumaan ja naurettiin sitte omille pelästymisille. : D Me nauhotettiin suurin osa siitä meän pelaamisesta ja niistä kaikista pätkistä mää sitten muotoilin sellasen 10 min pitusen videon. Mietin kovasti että halauanko mää laittaa sitä YouTubeen koska se sisältää suhteellisen paljon kiroilua ja sitäkin enemmän huutoa. : DD Toisaala sitten, why not? Ainahan mää voisin kyllä laittaa sen mun toiselle Youtube tilille, joka on ehkä enemmänki mun blogia varten tehty. 
Sepä jää nähtäväksi että miten sen, minulla hulvattoman hauskan, videon käy.
Oispa jees jos Daniel ois oikeasti noin hyvännäkönen
Amnesiassa. :'D

Kannattaa jättää toki kommentti jos haluatte että uppaan sen videon teilleki nähtäväksi. : D

Mulla ei oikeasti tänään oo yhtään muuta sanottavaa. D: oon vaan jossaki stressiin ja inhotuksen sekaisessa tilassa ja en oikein saa yhistettyä itteeni taas realistiseen maailmaan. : < 

Joten paikkaan tämän puutteen kuumilla miehillä.


Nonni, moikka! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti