7.6.2012

Pomppuja tiellä

Taasen tuntuu että ei ois ikuisuuteen kirjottanu, mutta toisaalta tuntuu kans että viime sunnuntaista on ainaki vuosi. --Siksi kirjotanki jo nyt taas torstaina (mistä alkaa ilmeisesti tulla jo tapa).

Kirosinki kai jo sunnuntaina tätä viikkoa ja kyllä voin sanoa että ei tää oo ollu yhtään sen parempi ku mää kuvittelinkaan. Oon ihan puhki vaan siitä että oon "saanu" rampata joka päivä jossaki, ja jossaki kohtaa ihan turhaaki tuhlannu aikaani siihen. Onneksi nyt on kuitenki tältä päivältä menot menty ja huomenna ei tarvi mennä mihinkään. <3 Eikä liioin koko viikonloppunakaan. En kuitenkaan juhli tätä liian aikasessa, koska teoriakokeeseen pitää lukea viikonloppuna.
Teoriakoe on vastassa tiistaina klo: 13.00 ja en voi väittää että mua ei hieman hirvittäis. Ihan kiitettävästi jännittää että meneekö se läpi vai ei, ja tietenki mää toivon niiiin paljon että ei tarvis ku yhesti sitä käyä koittamassa. Vaikuttaa myös kovasti siltä että mun pittää ajaa itteni sinne, sillä ajotunti on tiistaina 12.30. :'D Saapa nähä mitä siitäki tulee.
Ens viikko on hyvin ajotunti täytteinen. Melkein joka päivä ajotunteja, mutta ilmeisesti ihan hyvästä syystäki. Mun ajotuntien pitäjä nimittäin varas mulle jo inssin 2 viikon päähän. Tällä hetkellä oon noin 78% varma että en pääse läpi ekalla yrittämällä, mutta toivotaan että näin ei käy. Haluan vaan sen kortin mahd. pian niin sitte tämä ois ohi!!

Melkoinen kesäloma tämä : DD

ICETEA <3

Tänään ajattelin nautiskella jääteestä ja mahdollisesti kattoa elokuvan tai pari. En oo vielä päättäny. : D Mietin myös videon tekemistä mutta en tiiä että oonko ihan sillä tuulella, mistä sen tekisin jos tekisin ja niin edelleen.
Pohdin myös sitä että teenkö oikeasti niin että laitan blogiin liittyvät videot eri kanavalle mikä toimii samalla tunnuksella ku tää blogiki, vai laitanko mää neki vaan suoraa sille kanavalle mille muutki videot laitan. : / Oon aika varma että ku teen videoita mun "main-channelille" niin teen ne Englanniksi ku sieltä ainaki sellasta toivetta tuli. : ) Jos teen blogia varten oman kanavan niin teen ne videot Suomeksi siihen asti että tulee pyyntöjä muuten.
Tykkäyksiä on tullu siihen Amnesia videoon YouTubessa niin oon miettiny että sellasia tekisin ainaki lisää! Facebooksissaki tuli pyyntö että se ei olis viimenen sellanen, joten tottakai ku pyyntöä tulee niin minä toimin. ; )


Tällä hetkellä (vaikka silloin tällöin luku muuttuuki niin) blogin lukijamäärä näyttää tasan 50! Ettekä tiedä että kuinka tyytyväinen mää oon!! : ) <3 Vaikka tätä tekeeki paljolti sen takia että tää on itelle kivaa ajanvietettä ja huvia, niin kyllä se on palkitsevaa huomata että lukijoitaki on! Kiitollisuutta löytyy tynnyreittäin!

Musta tuntuu että se tussitaulun laittaminen seinälle on ollu mun paras idea pitkään aikaan!!! Tuntuu paljon organisoidummalta ku lukee kaikki tarpeellinen siinä ja on joku mistä voi tarkistaa omia menoja. : D
Before
After! And I love it!! <3

Kangasjulisteet häipy seinältä tilan puutteessa ja mun mielestä mnu seinä/-t on nyt paljon kokonaisemman näkönen. It was worth the work. Siinä kyllä meniki aikaa melkein 3 tuntia että sain koko homman järjestettyä uudestaan, mutta ei se mittään! : D

What's new?
Uutta ja ihmeellistä ei oo muuta ku pieniä juttuja tuon koko viime viikonlopun järjestelyn lisäksi. : D Sain siskolta ihanan jakun, mikä onki ollu sellanen toiveomistus jo pitkään. En tiiä miksi en oo saanu aikaseksi ostettua sellasta. D: Oon pitkään sellasta tarvinnu ja onneksi vaikka mää ja sisko ollaanki saman kokosia niin joskus ku sisko ei vaatetta enää pidä niin mää ne kyllä yleensä huolin. : D
Sain myös uuden hajuveden äitiltä tällä viikolla (jonkin sortin mielijohteesta se keksi että mää halauan raikkaan kesätuoksun). Se on Espiritin hajuvesi ja se on kyllä hyvä. : D Se on sellanen mukavan kevyt, että siitä ei tuu sellanen liian voimakas haju ja tunkkanen olo.
Sain kans siskolta jakun mukana jonku ihmeellisen uuden meikkivoide-puuterin, jota mun pittää kokeilla huomenna. Se on joku "LilyLolo" merkkinen ja väri on "China Doll", mikä kuulemma on vaalein sävy ja sitä sen pitää ollakki että se sopii mun ihoon. : D
Hajuvesi                                                          OOTD

Mulla on tullu pakkomieli Ao Oni pelin kattomiseen YouTubesta... D: Mutta en hlua ite pelata sitä... XDDD
when that shit is coming to get ya', you'd better run, bitch!!

En nykyään tiiä, että onko se parempi juttu vai huonompi juttu että koitan pitää mun tekstimäärän blogissa
vähän pienempänä ku mitä se välillä on vai ei. : D Joskus mietin että tekstiä on liikaa ja sitte tulee
sellasta TL;DR (too long; didn't read) hetkiä. : D 
Please, pretty please let me out of my misery and tell me are my updates better when
slightly shorter or long as usual!!!

Now I shall go!

Moikkaaa <3

2 kommenttia:

  1. WHIIIII JOS SAAT SEN AJOKORTIN NIIN TUUT MUN LUO <3 sitte lähetää tutkii kaikkia syrjäseutuja D: the adventures of bobo and hobo!

    tuohon blogivideotsydeeeeeemiin niin toivottavasti jatkat niitte tekemistä enkuksi! koska mun mielestä se oli ainaki niin sulavaa ja sun englanti on vaan niin ihanan kuulosta : )

    DERPDERP katon tuon amnesiavideon kohta uuestaan :D

    JA THERE IS NO SUCH THING AS A liian pitkä bobon blogimerkintä : D

    VastaaPoista
  2. The abandoned house of TYRNÄVÄ!!!

    Mää en vaa tiiä että wtf should I talk about ja sit oon sillee derp en halua tehä random blabbering videota. D:

    JA PAREMPI OLISKI KATTOO!!!

    Rly? XD I think I can make it so long that even you cannot handle my sexyness!!!

    VastaaPoista