10.6.2012

Don't mind if I do..!

Obsessions lista kasvaa kasvamistaan ja löydän päivä päivältä uusia pakkomielteitä. Nyt en saa itteäni irrotettua mun uudesta Tom Hiddleston huumasta, en sitten millään. Musta tuntuu että tämä huuma ei ehkä oo ihan niin voimakas ku sillon ku olin pienen pieni 7v. tyttö rovaniemeltä, joka oikeasti _itki_ niin monet yöt ku en osannu vielä niin paljoa englantia että oisin voinu lähettää kirjeen Daniel Radcliffelle koska mää olin niin 100% varmasti sen unelmien tyttö. Yes, it actually happened... ja meän äiti kyllä jaksaa aina sillon tällöin muistuttaa mua siitä.

No on siitä kyllä ajat muuttunu (mutta I will admit että ainaki siinä The Woman in Black elokuvassa Daniel looks better than ever before!) ja käsitys miehestä parhaimmillaan on suorittanut melkolailla sellasen 180º käännöksen. Siitä ei nyt kuitenkaan lähetä keskustelemaan... ; )

Viikonloppu on ollu aika normaali; oon istunu koneella ihan kiitettävän myöhäseen yöllä ja ollu kotona varsinaisesti suorittamatta sen suurempia juttuja, mitä ois ehkä voinu/pitäny. Eilen illalla meni sen verran myöhäseksi, että tänään heräsin ensimmäistä kertaa tosi pitkään aikaan vasta vähän ennen yhtätoista. Tosin, joo mää heräsin muutaman minuutin yheksän jälkeen mutta päätin sitte jatkaa unia vielä jonkun aikaa.
Mää oon kyllä siinä tosi ristiriitainen, että haluan valvoa myöhään, koska jos meen nukkumaan niin se päivä loppuu siihen, mutta en myöskään halua nukkua pitkään, koska sillon seuraava päivä menee hukkaan. Kaiken hyvän päälle mää kuitenki rakastan nukkumista ja se on melkein parasta tekemistä mitä mää tiiän. Logic, anyone?
Eilisen silmämeikki
Dawww <3
Ajattelin säästää teitä mun fangirl selityksiltä ja sun muilta, mutta nääh. :'D If you don't care, you might as well just skip the rest

Ens viikolle mulla on suunnitelmana että ku keskiviiko kerran on mun ainut vapaapäivä (nice summer vacation you got there...) hetkeen niin Keela saa luvan tulla meille. Siinä mielessä kans on just hyvä hetki Keelan tulla meille (tiistaina), koska jos kusen sen mun teoriakokeen, which might just happen, niin mulla on joku jolle mää voin siitä vikistä ja valittaa. XDDD That's what best friends are for in a situation like this. <3 Keelan ehdotuksesta me mennään sillon tiistaina kattomaan se The Avengers elokuva. <3 <3 <3 Mää en oo sitä vielä nähny, vaikka niin paljon oon siitä spolereita tahtomattanikin netistä löytäny että tuntuu niinku oisin sen jo kattonu, ja en malta oottaa! <3 Keela on sen jo nähny, mutta koska Keela sitä ehdotti niin mää luotan siihen että se elokuva oli tarpeeksi hyvä että sen voi kattoa monta kertaa. : DD
Eilen kompuroin taas YouTuben salaisiin verkostoihin ja löysin sieltä jotaki mikä boostas mun Tom Hiddleston huumaa niin paljon että naurettiin että ne muut siellä elokuvissa ei saa nautittua siitä yhtään ku me kokoajan siellä supistaan jotaki "OH MY GOD THEY ALL ARE SOOOO NOM NOM NOM NOM!!!". : D Eikä siinä vielä kaikki! Löysin myön äänikirjan, jonka Tom lukee ja se kestää 6h 40min. Mm-m. Kyllä. Siihen menee tämä päivä! Ja siihen että piirrän Loki kuvan loppuun, minkä alotin eilen. XDDDDDD

^THIS^

Nyt ku oon jo tälle päivälle ehtiny käyä auttamassa vähän pihahommissa niin voisin luistaa suihkuun ja sitte aukasta jälleen ystävämme ajonetin tähän ja testailla että josko se teoria vois mennä läpi näillä tiedonjyväsillä vai ei. : D Oon mää siinä jo muutaman kerran onnistunu ihan hyvällä menestyksellä!

I have to stop now.... :''D Musta tuntuu että oikeasti suihku ja sitte kuppi teetä vois olla paikallaan. : D Ehkä mun aivot kokoais taas ittensä. To/Pe sitte voitte odottaa uutisia siitä että pääsinkö mää teoriaa läpi vai en. : D Toivotaan että se menee läpi, niin sitte voisin mennä sinne inssiinki seuraavalla viikolla ja jos seki menis vielä läpi...!!!! Gah oisin niiiiiiin ilonen!!! <3

Nonni...

Moikkaa! <3

2 kommenttia:

  1. aaa voi bobo <3 taas nämä meidän elämänrakkaudet mennee sopivasti ristiin. teikällä harry + loki, mulla draco + thor!

    voi tulla tiistaista aika kiinnostava päivä! pittää muuten muistaa käyä ostaan se vaalennusaine. JA MAKKUUNISTA LEFFAEVÄÄT <3 ja tosiaan sääliksi käy kaikkia jotka eksyy sinne saliin meidän kanssa, because we will not be able to restrain ourselves. ;)

    VastaaPoista
  2. niin hobo <33 koska me täydennetään toisiamme XDD

    mää säälin niitä jotka on siellä meijän kanssa yhtäaikaa. et sää voi mitenkään olettaa että mää voin pitää mun suuni kiinni ku ne seksikkäät kermakasat astelee ruutuun. ; ) <3

    VastaaPoista