17.6.2012

Weird obsessions: weather

Aivan niinku mulla ei olis jo tarpeeksi asioita, mitkä on mulle niin kiehtovia että uppoudun niihin ihan täysin, niin kesä ihanainen toi tullessaan taas säät ja sääilmiöt, mitkä koukuttaa mua. 18 vuotiaalla nuorelle ei kyllä voi olla parempaa tekemistä ku juosta ulkona kameran kanssa ottamassa kuvia sadepilvistä just ennen ku alkaa satamaan. Mää en oikein tiiä itekään että mikä niissä pilvissä ja muissa viehettää, mutta joku niissä on vaan niin kaunista ja hienoa. <3 
Sillon taivas on niin uskomattoman kauniin näkönen ku auringonlasku kirjoo pilviä punaisen ja pinkin erisävyiksi ja sitten toiselle puolelle pilvet vaihtaa väriä violetista tumman siniseen. <3 Harmi etten eilen hoksannu laittaa sääskienkarkotinta aikasemmin pihalle niin oisin oikeasti voinu jäädä pidemmäksi aikaa kattomaan ku pilvet lipuu päälle ja ensimmäiset vesipisarat alkaa tippua.
Mää kieltäydyn uskomasta että mää oon mun tuttavapiirissä ainut joka on niin vahvasti koukussa pilvien ja sääilmiöiden tuijottamiseen. Nyt kerran on ollu hellettäki sentään vähän mää vaan toivon että tulis oikeasti kunnon ukkonen. Vielä tälle kesälle ei oo ollu kunnollista ukkosta ja oon vähän pettyny.... :''D (normaali pettymyksen aihe.) Joo, yleensäki kai ne ukkoset on enemmän heinäkuussa, mutta I want at least a few nice storms before that!
Harmittaa ku viimekesänä taisin totaalisesti laiminlyödä rajuilmat ja olla huomioimatta niitä kuvilla jne. : < Koska ainaki ihan viime kesän viimeisimpinä päivinä oli mun muistaakseni tosi upeita myräköitä.


Siinä on vaan muutama kuva eilisen ihastelusta.

So gorgeous

Tämä viikonloppu on ollu muilta osin suhteellisen hiljainen. : ) Oon oikeastaan vaan kuunnellu äänikirjaa, piirtäny, kattonu elokuvia ja käyny lenkeillä. Tällasetkaan viikonloput ei oo yhtään hullumpia. En oo antanu inssin viedä ajatuksia ainakaan vielä, mutta kyllä mää nyt tunnen sellasta ikävää kutinaa vatsanpohjassa että kohta se on edessä
Joskus siitä on hyötyä että oon pessismistisempi ku suurin osa ihmisistä joita oon ikinä tavannu, niin en odota siltä yhtään mitään ja lähinnä vaan ajattelen että se on 98% varmaa että se ei mee ekalla läpi ja sitte mun pitää vaan hyväksyä se. Joskus pessimistisyydestä on kyllä huonotki seuraukset, mutta yleensä se helpottaa mua ku en oota mitään niin en petykkään niin paljoa. 



Tiistaina inssin jälkeen on mahdollisesti tarkotus mennä kattomaan taas jotaki elokuvaa Ouluun. En tiiä vielä että mitä meen (mennään) kattomaan, mutta kerran sain ilmasia elokuvalippuja, jotka menee just sillon tiistaina vanhaksi niin kaipa se ois ihan järkevää lähteä käymänä kattomassa joku. Joitaki elokuvia siellä taitaa pyöriä, mitkä kiinnostais. :'D
Tekemistä kyllä muutaki löytyy, sillä sain eilen mun eteeni 8 kirjaa, mitkä haluan lukea. : D Se on aina mukava ku piipahdan tädin tykönä niin se laittaa mulle aina jotaki luettavaa, katottavaa tai syötävää mukaan. Suurin osa noista kirjoista on joitaki vamppyyri juttuja, jotka mää pakotan itteni ainaki yrittään lukeen (twilight on pilannu niin täydellisesti kaikki vamppyyri jutut multa, että kirjat jotka liittyy aiheeseen ei nykyään enää meinaa kiinnostaa), yks on murha juttu ja yks on tosi tarina pikku tytön kidnappaamisesta v. 2007 (jonka mää varmaan luen ekana). Sitte mun yks kaveriki ilmotti että hänellä ois muutama kirja mytologioista, joista mää oisin varmaan kiinnostunu jotka saan vissiin lainaan. : DD So much stuff to read <3 
Mun pittää vaan käyä ostaan itelle kunnollinen kirjanmerkki. : < Kaikki entiset on joko hukassa tai rikki. XD Must buy a new one.

Alan tässä piakkoin miettimään että miten mää sekotan nämä blogipäivät kesälomalle, ku tuntuu typerältä kirjottaa to/pe ja su/ma ku en mää välttämättä ehi siinä välissä tehä mitään ihmeellistä. Perjantain merkinnät on yleensä sellasia "normaalin" pituisia merkintöjä mutta sitte sunnuntain merkinnät jää aina tönköiksi ku ei lauantain aikana oo vältämättä ehtiny oikein tapahtua mitään. : D Sitte kuitenki ku keksin sen niin ilmotan siitä täällä. : D
Seuraava merkintä on varmasti torstaina koska perjantaina on Juhannus ja en usko että sillon mulla on aikaa/keskittymiskykyä tähän hommaan. 

NOW BACK TO TUMBLR!! 
(btw ^that^ series was awesome XD <3)

MOIKKAA <3

2 kommenttia:

  1. aaah eilen oli ihanaa ko pysty menneen nukkumaan satteen ääneen <3 sais jo tulla ne kunnon kesäukkoset, niitä on ooteltu jo tarpeeksi kaua!

    TUO SILMÄMEIKKI! so adorable : D en malta oottaa että mitä keksit tiistaiksi!

    ja voi että hiddleston on sulonen nuorempana!

    VastaaPoista
  2. I know!!!! <3 Thunder <3<3<3<3<3 enkä nyt viittää Thoriin vaan ihan siihe ukkosen kauneuteen... XDD

    I had to try to do that look at least once : D Mää oon vähän pain eissa että mitä mää ehin keksiä tiistaihin mennessä XD ja miten mää sen ehiin tehä sillo

    and yes, yes he is <3

    VastaaPoista