21.6.2012

It's a whole new world


Alotetaanpa tänään vaan lausunnolla että mulla meni totaalisesti hermot FireFoxin kanssa koska se lagas kokoajan ja vaikka kuinka muutin ohjelmatietoja, muistinsyöttöä, jne.  niin sei päättäny lähteä toimimaan. : [ Joten täyty sitten vaihtaa selain Google Chromeen! Ennen mulla oli niin päin että hoidin vain ja ainoastaan blogin kirjottamisen Chromella, muut FireFoxilla, nyt toisin päin. : D Pelkkä blogaaminen on Mozillan murhe, tähän ei tarvita kuitenkaan niin paljon sujuvia videoita, ettenkö vois tällä nämä jutut hoitaa. : D Miksi sitten en vaan käytä samantien Chromea tekemään molemmat? Koska oon laiska ja tää on mun "oveluutta"; kaikki tunnukset (mm. YouTube, FaceBook, jne.) on valmiina heti mun tunnuksilla käyttöön aina toisella ja sitte jos kirjottaisin blogiaki samalla selaimella mun pitäis vaihtaa tunnuksia jatkuvasti esim. YouTubessa. : D

Tässä on melkonen uus ulottuvuus taas auki ku totuttelen käyttämään Chromea enemmän kaikkiin hommiin mitä teen. : D Toisaalta, so far so good.

Muita uusia ulottuvuuksia avaavia juttujaki on; sain ajokortin! Tosin vielä on se inhottavan hauras paperiversio, mutta muutaman viikon päästä vain hurauttaa konttorille hakemaan kunnon muoviläpyskän minkä kanssa sitte kelpaa ajella. : )
Hieno juttu on kans että mulla on meän äitin auto käytettävänä! Iskänki autolla saan ajaa, mutta se on vielä vähän turhan iso että osaisin heti arvioida sen mittasuhteet hyvällä itseluottamuksella liikenteessä. Äidin pikkuauto sopii paremmin mulle ainaki näin alkuun. : D Noh luonnollisesti oon vielä ihan täys tunari kuski ja ajaminen tuntuu tosi oudolta varsinki ku nyt ei saa unohtaa että kaikki vastuu on mulla ku ajan.
Yritän pitää mun päätöksestä kiinni ja ajaa nyt mahdollisimman paljon. En halua että käy niin että menetän kokonaan tuntuman autolla ajamiseen vaan sen takia että en osaa vielä totuttautua toisenlaisella autolla ajamiseen. Toivottavasti saan mahdollisimman pian otteen asian ytimestä ja totun siihen autoon!! : D

Kauheana oikeastaan uutisia mulla ei taaskaan oo. : ) Uusia ja ihmeellisiä asioita ei mun elämässä ikävä kyllä kamalan useasti tapahdu. Jussiksi kuitenki sain positiivia uutisia ja vaikka joudunki olemaan kuskina (toivotaan että menee hyvin) niin saan myös Keltsun tänne seuralaiseksi. : D Ei tarvi olla yksin päivää. : ) Muuten yksin oleminen virkistääki välillä mukavasti, mutta Juhannus on jotenki harmi viettää yksin.

Oon poikkeuksellisen hyvällä tuulella tänään! Tuntuu hyvältä ku saa ajatella että mun ei oo pakko tehä tänään mitään eikä oo pakko mennä minnekään. Kauppaan päätin että meen tänään (croisantti aineita ostamaan), mutta muuten tämäki päivä on vaan yks muiden joukossa. Tuntuu että ois nostettu iso kivi pois harteilta ku ei oo mitään pakottavaa menoa tänä tai ens viikolla.

Hymyilyttää taas ku en ajatellu että mulla ois paljoa kerrottavaa tai sanottavaa niin silti kyllä tätä tekstiä taas tähän ilmestyy aika reippaasti. : D
Enkä myöskään ajatellu että mulla ois ainuttakaan kuvaa mitä laittaa tän päivän merkintään, mutta boy how wrong was I. ; ) Kuvista rusketukseen-- tai sen puuttumiseen... :'D Mää oon tullu siihen tulokseen että rusketus ei oo mun juttu ja tunnen oloni paljon mukavemmaksi kalpeana. Meillä kotona nauretaan monesti ku katotaan vaikka ku minä ja iskä seisotaan vierekkäin; iskä ruskettuu tosi helposti ja äkkiä ja muhun ei tartu mikään. : D I just prefer to have my skin as pale as it can be (not only because I feel it suits me better but also because I'm terrified of getting skin cancer --and also because I don't really tan even if I'd try to, I usually just burn my skin). 


ALSO!!!

Blogipäivät muuttuu sit tästä eteenpäin niin että ne on joko to/ma tai ke/su. : )

Kokeilen nyt näin, mutta muutaman viikon päästä ku mulla alkaa työt niin ne viikot
voi olola taas sit ihan missä järjestyksessä vaa. : D Töitten jälkeen taas otan kiinni tästä rytmistä.


Moikka! <3

2 kommenttia:

  1. Ihana sinä ♥ Ja hurrur autokortti, ajelet kuule tänne vielä ja tuot Katan mukanas ja sitte pietää tyttöjen ilta. Ihkuu!

    VastaaPoista
  2. Ihana myös sinä <3 Ja hei me puhuttiin Katan kanssa että nähtäis ens viikolla niin sillon vois kuule koittaa nasauttaa sen meän tyttöjen illanki!!!! ; ) I miss you bad ;---;

    VastaaPoista