25.6.2012

I ate them... hups

Juhannus on vietetty ja nyt yritän totutella uusiin blogipäiviin.

Juhannus oli huippu! Mulla ja Keltsulla oli ilonen meininki ja löydettiin uusia paikkoja missä hengata. : D Ajamista tuli Juhannuksena suoritettua aika reippaasti, mutta ei kyllä haittaa ollenkaan. Mitä enemmän kokemusta saan nyt, sitä nopeampaa totun ajamaan meän autoilla, sitä varmempaa mun ajamisesta tulee.
En oo älyttömän kirjotus tuulella nyt (oikeastaan koska mulla on tuossa elokuva odottamassa että jatkan sitä) joten laitan vaan nyt kuvia että millasta oli meno. : D
Oli ilosta menoa. : D
Lauantaina mentiin Keelan kanssa Nallikarin rannalle istuskeleen ja "ottamaan aurinkoa" (as if). Oli kyllä aivan mahtava sää, tosin musta tuntuu että mää sulan siinä helteessä. XD Terveiset kelta-mustaraitaset uimahousut päällä uivalle heebolle. ; )

Groove pauhas melko lailla viikonlopun läpi radiosta ja me saunottiin ja katottiin Nuori Hannibal elokuva, naurettiin ja muuta ilosta menoa. : D

Kiitos sen että tosiaan katottiin se Nuori Hannibal elokuva, mun on jälleen katottava kaikki Hannibal elokuvat... XD They are so good!!!!! Anthony Hopkins on vaan niin hyvä. ; ) Hauska nähä se kontrasti mikä on monien sen hahmojen välillä ja toisaalta saa vatsalihakset hyvää treeniä ku koittaa tunkea sen hahmoja samaan elokuvaan. :'D 
Hups.. D: I ate them....

Such and awesome man. : D

Kesä helteet tulee ja pitää alkaa miettimään innovatiivisia tapoja suojata päätä auringolta ettei tulis ihania aurinon pistoksia. : D Huivi is a good solution!!! Muuten mulla jää pään suojaaminen suorittamatta sillä kesällä ei kauheana pipot tunnu hyvältä idealta. : D Huivit on kuienki suhteellisen kätevä ja ok näkönen vaihtoehto. : D Suosittelen!

Mulla on muutamia "road trip" videoita mistä voisin tehä yhen pitemmän videon ja postata sen, 
mutta just nyt oon sen verran laiska että en ala sitä tekemään. : D
Se saattaa tulla sitte myöhemmin!

Nyt tältä istumalta, moikka! <3

9 kommenttia:

  1. Oot kyllä tosi nätti :3. Harmi kun scene(?) tyylilajin tyttöjä ei saa pokattua millään... Tosi kiva blogi, vaikka poikana en näitä niin hirveästi vilkuile. Ei ole pääosin vain pelkkää meikkiä, vaatteita ja muotia, vaan nuor(t)en elämää ja fiilistelyä, joten propsit siitä.

    VastaaPoista
  2. Kiitos! : D Ja noh scene tyttöjen pokailusta en osaa sanoa koska vielä kertaakaan lyhyen ja ytimekkään elämäni aikana en oo itteäni sceneksi sanonu. : D Mutta en mää nyt tiiä että miksi just scenejen pokailu sitte ois jotenki hankalampaa ku muitten pokailu. D:

    Joo mää en jotenki oo ikinä istunu yhteen asian kanssa että pitäis vaan jotaki tietyn leiman blogia niinkum meikki tai muotiblogia (myöskin siksi että en ikinä oikein seuraa muotia : D). Helpompi ainaki mulle ku tunkee kaiken asian vaan tähän yhteen blogiin meikkaukset, vaatteet, pelailut ja mutu sellaset mukaanlukien. Ja sitte onpahan sentään just sellasilleki lukijoille jotaki vilkuiltavaa joita ei niin meikit ja vaatteet kiinnosta. ; ) Yritän olla monipuolinen.

    Ens viikolla sitte varmaan perjantaina jatkan taas päivittelyä mahdollisesti normaaliin tahtiin ku työt loppuu ja pääsee vähän hengähtään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitus kun vastasit :3. En minä noista muotiasioista oikein tiedä mikä on scene ja mikä ei, mutta tuommosia sinuntyyppisiä tyttöjä. Sehän selittää tuon "(?)" tuossa "scene" sanan jälkeen :D.

      Scenejen "pokailu" on minusta vaikeampaa varmaan sen takia että he ajattelevat minusta erilailla kuin muut neidit. Ei voi yleistää, kukin on oma yksilönsä. Varmaan se kun scene ja "scene" on oma "heikkouteni" naisissa ja koen vaikeasti lähestyttävinä juuri "heikkouden" takia. Kaverityttöjä on scene-tyyliä edustavia ja oikein mukavia kaikki, mutta he ovat vain kavereita, ei muuta.

      Se on vielä sanottava että poijjaatkin voivat tätä blogia seurailla juuri aikaisemmin mainittujen asioiden perusteella. Sekä se myös voi minut johtaa blogin "seuraamiseen", kun tiedän (mutten tunne) sinut.

      Ja stalkkaajat, menkää pois en ole yksi teistä.

      T: sama Anomuumi

      Poista
    2. Yleisellä tasolla; mää vastaan aina. : D

      Scene tyylille on kai omat peruspiirteet mutta mää sanoisin että en kuulu niihin. : )

      On kyllä aika erikoista jos scene tytöt sitten ajattelee jotenki eritavalla susta. En ite vaan hoksaa että miten oma tyyli vois vaikuttaa sinäänsä ajatustapaan liittyen muihin tyylien edustajiin. Tai sitte mää oon vaan poikkeuksellisesti ihminen jolle tyyleillä ei oo väliä. : D
      Friendzoneen pukkaamiseen tyylin perusteella en kyllä kannata ollenkaa. : D Ei sen pitäis olla tyylistä kiinni.

      Hohoo, tiedätkö sit minut sillee että oot livenä nähny? Vai vaan tän blogin kautta? ; D

      Hahahahaa mulla kun oliski stalkkaajia XD

      Poista
  3. Koska en ollut aluksi varma mikä on sceneä ja mikä ei niin jonkin kivan kommentin väänsin, pahoittelen jos jotenkin loukkasin... En minäkään ole ollenkaan tyylipersoona, kuten tietämystasoltani saatat huomata. En kuulu tietääkseni muuhun kuin tavistyyliin, jos sellaista edes on? Eikä kavereiden, ihastuksien tai muiden tyylillä ole väliä. Parempi jollain tyylillä kulkea, kunhan ei alasti liiku. En arvioi ketään ilman tuntemusta. Tuli vain jotenki sinusta Scene mieleen vaikket alunperinkään kovin Sceneltä vaikuttanut.

    Enkä minä ketään friendzoneen pukkaa tyylin perusteella, vaan ovat ihan vaan kaverialueelle päätyneet kuten muutkin kaveritytöt. Kivoja, muttei välttämättä ihan sitä minun tyyppiä, minä en ole niiden tyyppiä tai koska halutaan vain olla kavereita. Ja muutenkin monesti kaveritytöt on parempia kuin pojat.

    Niin, siis ihan livenä olen törmännyt ja pikaisesti jutellutkin, mutten sitä pidä ihan "tuntemis tuntemisena". Kyllä sitä pitää aina vähän paremmin tuntea kuin pelkkä nimi ja ikä.

    Terveisin: jälleen se sama muumi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ystävä hyvä jos mää noin vähästä loukkaantuisin olisin aika isossa kusessa. : D Mää veikkaan myös että et oo ainut jolla on vähintäänkin mun hiusvärikirjosta tullu scene mieleen.

      Kaveripojat on tytöille jostaki syystä ilmeisesti joskus jopa parempia. Me tytöt ollaan kyllä niin kieroutuneita pikku piruja välillä. : D Melkeen keneenkään tyttöön ei mun piireissä parane luottaa paitsi sitte mun ihanat Keela ja Kata joille voin kyllä uskoutua.

      KUKA SÄÄ OOT!?!? I MUST KNOW!! Missä mää oon sut nähny/sulle puhunu? Mistä päin oot? omg omg omg

      Poista
  4. Minusta se voi olla se, että vastakkaista sukupuolta kohtaan on jonkimmoinen kunnioitus tahi jotain niin sitten voi olla parempi kaveri ja avautua eri asioista.

    Sanotaanko että oltiin/ollaan samassa koulussa joskus. Oulunsalosta olen, muttei se vielä paljasta mitään. Sittenhän en enää olisi anomuumi :(. Lievä väsymys näköjään tätä viestiä kirjoittaessa, joten viesti voi olla vähän epämääräinen ynnämuuta, mutta väsymyskin on osa elämätä.

    T: muumi

    VastaaPoista
  5. ... nope, nope, nope. nyt mun on pakko tietää kuka sää oot! XD

    Väsymys on kyllä osa elämää.. :''D Very true.

    VastaaPoista
  6. (Mulla on omat epäilykseni siitä että petyn/raivostun vaan siitä että kommentoit ihan asiallisesti mun blogiin. : DDDD Don't think that will happen). And now you shall tell me who you are!

    VastaaPoista