3.6.2012

MISSION FAILED

Mission: "celebrate the beginning of the summer break" has failed. 

Obviously viikonloppu ei menny ollenkaan niinku sen piti mennä. Älyttömän kökkö alotus kesälomalle ja nyt ens viikko tuntuu vielä tuhat kertaa tympeämmältä ku aikasemmin.

Aaa-aa-a-aaa-aaaaaaa!!! Ärsyttää : <

Viikonlopusta mulla ei oo mitään kerrottavaa koska kaikki mitä ois sanottavana on lähinnä vaan kiukkua ja raivoamista. Selvästikkään oikein mikään ei onnistunu ja lähinnä tuntuu että on joka suuntaan sukset ristissä jua ei oikein pääse asioissa eteenpäin.
Kiukkukäyrä vaan kasvaa ja kasvaa ku ajattelenki että mitä kaikkea tässä nyt kusee väärällä tavalla tälle viikonlopulle ja ens viikolle. Kaiken huipuksi mulla ei vissiin oo ens viikonloppunakaan aikaa ottaa rennosti sillä mitä ilmeisimmin mulla on teoria koe seuraavalla viikolla. Valtavan hieno ajotus. : ) Todella, todella mahtavaa.
Päätärivaatteet

Mihin tämä homma nyt taas käänsi kelkkansa!? Mää luulin että mulla on valoisa ja ihana kesä edessä, mutta nyt jo ennen ku kesä alkaa niin on jo melkein kesän jokaselle viikolle jotaki hommaa. Ois ollu kiva olla rauhassa. : [ Jossaki kohtaa ajattelin että heinäkuun puolenvälin jälkeen ah jes, rentoutumista, mutta lipsahti vissiin mielestä englannin kirjotukset.
Hitto vieköön....

Must....Calm...Down...! 

Kesää varten oon miettiny että järjestäisin blogin kirjotuspäivät taas uusiksi, mutta en tiiä vielä miten. Toisaalta taas kesällä tuun varmaan olemaan päivistä aika hukassa niin vähän pelottaa että kirjottaminen menee sellaseksi "sillon tällön, millon sattuu", mutta ajattelin yrittää järjestää jonku loogisuuden tähän.
Oon miettiny kaikenlaista lisäystä ja muutosta, mutta en oo saanu ainakaan vielä aikaseksi tehä oikeastaan mitään asioiden eteen. Ois kiva saaha tästä blogista tosi toimiva ja sellanen mitä ois vieläki mukavampi tehä ku mkitä se nyt on! Tehä tästä enemmän sellanen "visuaalinen" ja jotenki saaha tästä hienompi. En oo tällä hetkellä kamalan tyytyväinen, mutta en oo vielä ainakaan tarpeeksi hyvä että osaisin tehä tän ne kaikkia hienoja juttuja.
Sen mää oon päättäny että sitten jos tulee lisää lukijoita ja niin pois päin niin sitten vois tehä aina sillon tällön sellasen pienen "Give away" jutun. : ) Se ois mun mielestäihan jees lisäys aina sillon tällön.
Jos saisin nyt kesällä löydettyä kuitenki jostaki taijanomaista aikaa niin haluaisin käyttää sen nimenomaan tällaseen mistä mää tykkään. Vaikka mun pienoinen blogi onkin pieni niin tätä on mukava kirjottaa!

Musta tuntuu että mää tarvisin tussitaulun itelle tänne mun huoneeseen. XD Se ois tosi jees. Siihen vois aina kirjottaa että mitä pitää muistaa tehä, ku ei se auta että ne jutut mulla lukee kalenterissa aina. Se kalenteri on aina jossaki laukun pohjalla, mutta se tussitaulu vois hyvä uk se ois kokoaja jossaki esillä. Saattaisin saaha jotaki aikaseksiki! Ehkäpä... Sen verran voisin uhrautua että järjestäisin kaikki kuvat ja julisteet mun seinällä uudestaan niin että se mahtuis tähän tietokoneen viereen. Ja uskokaa pois siinä on iso homma että saa kaikki uusiksi.
---noniiin eka hyvä juttu tälle viikonlopulle!! Löysin mun etisen huoneesta, vaatehuoneen peältä vanhan, vanhan tussitaulun!!! Nyt ku löytäis tusseja kotoa mitkä on vesiliukosia ja sitte eiku järjestään kuvia seinällä uudestaa! Sitte voisin organisoida mun elämää vähän paremmin. *Motivaation puuska*

Laitan nyt sen Amnesia videon tänne, teille naurettavaksi,
että sentään eillä olis veikeä sunnuntai! <3
Kiitos Katalle mahtavasta peli-illasta <3

Enempää höpöttämättä, vaikka taisinkin lupailla pitempää merkintää perjantaina, mää häippäsen nyt (vielä kun motivaatiota löytyy) järjestämään kuvia uudestaan!

Moikkaa!!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti