27.5.2012

First vlog

Sunnuntai, joka ärsyttää suuresti koska tuntuu lauantailta. Jännä että mulla oli perjantiki vapaata ja torstainaki olin kotona ennen yhtätoista ja silti musta nyt sunnuntaina tuntuu että pitäis olla lauantai.

Tänä viikonloppuna oon jopa saanu juttuja aikaseksi!! Kävin ostamassa kesäkengät joista en vois olla enää yhtään innostuneempi, later you will find out why, autoin melko suuresti terassin laitossa (tänään vielä maalataan se yhessä äitin kaa), piirsin 2 piirrustusta RK kurssia varten (ja voi olla että luovutan sen taustan värittämisidean kanssa kokonaan XD) ja tein YouTubeen 2 videota, joista toinen on viimeinkin se vlogi.
Huomenna on aamulla ajotunti ja argh ei haluta. : < Ei haluta ajaa, koska se on pelottavaa ja koska siinä on jotenki sellanen semi-awkward tunnelma + mulla alkaa koulu vasta 12.30... XD Ja pittää nousta joskus kuuelta ku ajotunti on kaheksalta ja pittää pyöräillä sinne. Damn it.
Ajotunnin jälkeen ehin tulla käymään kotona mahd. vaihtaan vaatteet ja sitte lähen kaupunkii oottaan että alkaa se RK-kurssin viimenen tunti. Tiistaina pitää käyä jossaki paskasessa arvioinnissa ja sitte keskiviikko ja torstai onki vapaapäiviä. : D Perjantaina täytyy käyä hakemassa kokeet ja lauantaina sitte aamulla todistus ja niin alkaa mullaki sitten kesäloma!

Kesäloma alkaa mulla vissiin ilosesti sillä että Keela tulee meille yöksi tai pariksi. : D Mitään muuta me ei olla suunniteltu sille viikonlopulle ku vähän juhlistusta siitä että koulu loppu ja me selvittiin siitä ja että repastaan nää rastat hetkeksi irti. : D




Anyways, eilen aamupäivällä mentiin tosiaan äitin kanssa kaupunkiin ja yhteistuumin etittiin mulle kesäkengät ja löydettiinki sellaset. : D Ostettiin mulle Jeffrey Campbellin "Padua" nimiset kengät, jotka näyttää vähän tennareilta, mutta nei todellakaan oo pelkät tennarit. XD
Niinku Jeffrey Campbell kengiltä voi olettaa niin hintaa oli ihan kiitettävästi, 199€, mutta kyllä ne on mun mielestä hintansa veroset. Nyt on yks tavote saavutettu ja omistan nyt parin Jeffrey Campbell kenkiä! : D Seuraavana parina haluanki sitte ne all-over-spiked litas, mutta ne on varmaanki sitte vasta joululahja. : ) Ellen osta niitä ite kesätyörahoilla.

Ah I love those shoes <3

Toinen video minkä tein YouTubeen tänä viikonloppuna oli viimeinkin "My hair~part.3" eli hiushistoria video. Vuosi vierähti viime videosta tän aiheen kanssa ja on ilmeisimmin ihan kiitettävästi taas tullu häslättyä tän pään kanssa. On vaihettu väriä ja välillä vähän tyyliäki.
Mun pitäis pikkuhiljaa alkaa valumaan tästä tonne pihalle että ei menis koko päivää sen maalaamisen kanssa. : [ Pitää vielä illalla miettiä että mitä helvettiä mää nyt teen niille mun RK-kurssitöille. XDDD Ja pitää henkisesti valmistautua huomisiin koetuksiin. : o

Enempää juttua mulla ei nyt tällä erää ookaan, mutta torstaina tai perjantaina sitte voiki olla enemmän höpötettävää! : D ainaki toivotaan niin.

Moikkaa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti