4.5.2012

It's so right when it's wrong

Oon hyvin epätoivonen itteni ja oman motivaation puutteeni kanssa.. Ei huvita tai haluta tehä yhtään mitään ja kaikki on tänään super perseestä.

Kukapa ei ois jo kyllästyny kuulemaan sitä, mutta mun pitäis tosiaan laskea matikkaa ja määhän en istu keittiön pöydän ääreen niitä tehtäviä vaivalla tekemään ja yrittämään ku hlö. joka on mua luvannu auttaa ei voi edes yrittää keskittyä. Ärsyttää kuinka jääräpäinen mää oon, en suostu meneen laskemaan niitä tehtäviä, ja ärsyttää kuinka vaihteeksi ilmenee se että ei mun kannata edes yrittää vastata odotuksiin mitä mun koulunkäynnin osalta tehään, vaikka kuinka mua luvataan auttaa ku sitte sillee sei kuitenkaan mee.

Oon suhteellisen kiukkunen, mutta parempi nytki tämä kirjottaminen ku sitte yöllä. Sillon ei varmasti oo mieli yhtään paremmassa kelkassa, ainakaan menossa kohti mukavempaa mäkeä.

Violetti väri on nyt historiaa ja mustat hiukset on tullu takas. Kyllä musta väri aina jotenki tuntuu ihanalta ku sen laittaa takas. Se vaan sopii hyvin (omasta mielestä) ja sen kanssa ei oo ikinä ongelmaa yhistää muita värejä. <3 Musta on sinäänsä helppo väri. : )
Kuitenkaan pelkät mustat hiukset ei tässä ollu taka-ajatuksena, niinku sanoinki jo muutamaan otteeseen(?). Tänään oon sormet lähestulkoon kirjaimellisesti veressä takuttanu ja tyylitelly kasapäin rastoja kiinnitystä varten. Vieläki ois muutama hassu pätkä oottamassa että tartun taas kampaan ja alan harjaamaan (takuttamaan) ne kuntoon. Ainaki 3 tuntia oon jo saanu käytettyä siihen että oon takuttanu.
Täytyy käyä ens viikolla ostamassa helmiä! Haluan muutamiin rastoihin helmiä kiinni. : D Ainaki mun korviin se kuulostaa tosi kivalta ja vissiin se on tärkeintä että mää.
Viimeiset hetket violeteilla hiuksilla
Jotaki outoa tapahtu ekalla värjäyksellä

Sexy keskijakaus -time
Sexy hiustenvärjäys -time
 Seuraavana päivänä oliki jo oikea musta väri.

Teasing lvl: DREADS
Huomenna aamupäivästä alkaa julma kiinnitys operaatio johon yhdistetään hampaiden kiristelyö, matikkaa, pompuloita, rastoja ja valitusta. Can't wait... ^^ Toisaalta on ihana ku Keela tulee ne laittamaan mulle niin ehkä se tasottaa mun raivostumisen piikkejä matikan kanssa. <3

Yöllisiä heureka hetkiä odotellessa... <3

Huh huh... Piti käyä vähän purkamassa pakkautuneita kyynelkanavia. :') Helpottaa aina maagisesti ku vaan itkeä tirauttaa! Sen jälkeen voi aina jotenki hengittääki helpommin (heti ku nenä ei enää vuoda) ja oloki on vähä parempi. En käsitä että miksi itkemisen pitäis olla joku sellanen asia mikä pitää leimata jote katastrofiksi  ja siitä ei voi puhua. : o Jos se helpottaa oloa nii mikäs siinä. : D Kaikille asioille on kuitenki aika ja paikka nii ehkä ei kovin usein ja ihan tajuttoman julkisesti tarvi vollottaa, mutta mikäs siinä jos pieneissä piireissä vähä tirauttaa. Parempi seki kai ku sellanen perussuomalainen tapa ottaa vähän väkevämpää ja tirauttaa jotaki (yleensä viatonta yksilöä) turpaan. ; )

Ihmiset liikenteessä saa alkaa varomaan, sillä mää oon autokoulussa! ; D Keskiviikkona oli eka kerta ja ens maanantaina sitte seuraavan kerran kuuntelee teoriaa ja mahdollisesti jo ens viikolla ajotunti nro 1. 
Haluan saaha sen ajokortin vaan mahdollisimman äkkiä. : < En jaksa enää oottaa. Tosin mua kammottaa ajotus inssistä ja oon oikeastaan enemmän varma siitä että pomppaan sen muutamaan otteeseen ku siitä että pääsisin sen läpi ekalla. : s Odotukset ei oo korkealla.... :'D

Oon koittanu ajatella kaikkea kivaa tekemistä heti ku saan kaiken mahdollisen koulusta aiheutuvan epämukavan stressin pois, mutta en oo vielä kokenu mitään kovin suuria ahaa elämyksiä. : D Sen verran ajattelin että kesällä ku saa ottaa kunnolla aikaa ittelleni niin keskityn tekemään jotaki mitä oon halunnu tehä pitkään tai sitten teen vaan jonku isomman projektin. : ) Onneksi kesä on ihan kohta eessä!! <3

Nyt otan ja takutan loput rastat ja sitte tutkin että saanko mää mitenkään laskettua omin nokkineni jotaki laskuja edes. : D

Moikkaa!!! Toivottavasti tavataan rastat päässä ens kerralla ; ) <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti